Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Etter et 10 års langt dødt forhold uten kommunikasjon så ble jeg nylig singel. Jeg er en pen jente så er ikke problem å finne meg noen "venner" av det mannlige kjønn. Allerede etter 5 uker så hoppet jeg i køy med 2 menn. Angrer absolutt ikke på den ene som var ONS og helt fantastisk, tenker faktisk at han skal bli min faste elsker, han har kontaktet meg igjen..... Den andre personen får jeg angst av, en mye eldre mann...14 år eldre, kjenner litt til både min ex og min familie og har klarte da å stå der å gi meg sykt med komplimanger og fine ord når jeg var underernært etter ett dårlig forhold. Vi hadde sex et par ganger og ja jeg ble revet med og ble betatt, ikke av han har jeg funnet ut, MEN av det å ha noen der.... ( de som har levd ensomt alene i et forhold forstår meg!)..nå angrer jeg sykt...har ingen kontakt med han, ble helt stresset av det. vil være singel lenge og er IKKE interssert i enn så mye eldre mann som ikke er min type mann en gang. Nå angrer jeg veldig, og er flau...hva svarte tenkte jeg på`??? Kunne jeg ikke bare holdt meg til ONS som var utrolig bra sex og det jeg trengte? Hvorfor måtte jeg åpne meg opp, dele tanker og følelser med en mann jeg egentlig ikke likte, bare var falskt betatt av fordi jeg var ensom, sårbar og ulykkelig etter et forhold... Det er sååå flaut...mine foreldre vet hvem han er, og jeg kommer aldri til å fortelle noen om dette utenom min bestevenninne da. Er så flaut...en stund ble jeg nesten besatt av komplimangene og de fine ordene, går det ann å være så underernært!! asj...er flau nå...angrer på dette hver dag og skulle aldri rotet meg bort i en mann jeg egentlig aldri hadde SETT på en gang om jeg hadde hatt det godt med meg selv.......... Er såå flaut....han tok vel også max utnyttelse av sårbare meg, men kan jo ikke kalle det det heller da han var godt voksen og vært lenge singel. flaut! kjenner jeg får frysninger av og ha ligget med han, samtidig så hjalp det meg i alle fall å ikke føle meg ensom mer hehe. Skal holde meg til elskeren min jeg som er 4 år yngre enn meg og GUD i senga...er kun god sex jeg vil ha, singel skal jeg være lenge! Anonymous poster hash: 23f7a...399
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Andre som har gått på et par smeller etter forhold?? Anonymous poster hash: 23f7a...399
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Hvorfor ikke bare slå deg til ro med at der og da så hadde han faktisk noe du trengte, han ga deg det du trengte akkurat der og da. Det betyr ikke at du trengte det før, og det betyr ikke at du trenger det noensinne igjen. Men akkurat der og da trengte du det han hadde å gi deg. Se bort fra alle tanker om "burde ikke" osv. Det er bare ødeleggende. Aksepter, og sett pris på, at han kunne gi deg noe du trengte akkurat i de ukene. Få menn - i hvert fall ikke ordentlige menn - forteller noe særlig om hvem de ligger med, så det tror jeg du kan ta hel med ro. Anonymous poster hash: 8827d...efe
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Nå er det en del år siden mine slike brølere, og jeg ville helst døøøø av skam. Men ærlig talt, hvorfor skamme deg? Du har da virkelig ikke gjort noe galt! Greit nok at det kan bli pinlig hvis dine foreldre finner utav det osv, men det kommer de ikke til å gjøre. Og uansett hvem som vet det har du fortsatt ikke gjort noe galt eller engang umoralsk. Ta deg selv i nakken og vær rak i ryggen. Du må tilgi deg selv for å ha gjort noe som du i ettertid tenker ikke var så lurt. Større tabber er blitt begått her i verden, altså! Anonymous poster hash: 528f6...3af
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Hvorfor ikke bare slå deg til ro med at der og da så hadde han faktisk noe du trengte, han ga deg det du trengte akkurat der og da. Det betyr ikke at du trengte det før, og det betyr ikke at du trenger det noensinne igjen. Men akkurat der og da trengte du det han hadde å gi deg. Se bort fra alle tanker om "burde ikke" osv. Det er bare ødeleggende. Aksepter, og sett pris på, at han kunne gi deg noe du trengte akkurat i de ukene. Få menn - i hvert fall ikke ordentlige menn - forteller noe særlig om hvem de ligger med, så det tror jeg du kan ta hel med ro. Anonymous poster hash: 8827d...efe Det samme sier bestevenninnen min, og jeg kan jo se det på en måte..jeg trengte jo nærheten, oppmerksomheten og alt det der...og det hjalp meg jo. Er bare så flau av meg selv fordi hans sikkert trodde jeg var desperat og forelsket i han, men ble vel "forelsket" i den følelsen av å endelig ha noen der.... Men må bare gå videre.... Så sitter jeg ( dumme meg) og tenker at han tror vel jeg var forelsket i han så kom springene hjem til han....og det var jeg IKKE, jeg var og er bare fremdeles i berg og balbane følelser etter et langt forhold og tenker ikke alltid klart............. HI Anonymous poster hash: 23f7a...399
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Ro deg ned med at du har selvinnsikt nok til å droppe typen Anonymous poster hash: 541c4...dc2
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 jeg var og er bare fremdeles i berg og balbane følelser etter et langt forhold og tenker ikke alltid klart............. HI Anonymous poster hash: 23f7a...399 Vel, når jeg tar berg og dalbane så veksler jeg mellom "herregud, hvorfor gjorde jeg dette????" (på vei oppover, rett før jeg vet det går ned igjen) og "Yeeeeehaaa, så moro".... og så angrer jeg litt etterpå fordi jeg gjerne blir litt kvalm i etterkant Aksepter at du er der du er nå Du er i ferd med å finne igjen deg selv, da innebærer det litt prøving og feiling. Men du lærer av alle erfaringene. Så aksepter berg- og dalbanen din Neste gang kan du velge å være litt mer kresen hvilken tur du hopper på Anonymous poster hash: 8827d...efe
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 jeg var og er bare fremdeles i berg og balbane følelser etter et langt forhold og tenker ikke alltid klart............. HI Anonymous poster hash: 23f7a...399 Vel, når jeg tar berg og dalbane så veksler jeg mellom "herregud, hvorfor gjorde jeg dette????" (på vei oppover, rett før jeg vet det går ned igjen) og "Yeeeeehaaa, så moro".... og så angrer jeg litt etterpå fordi jeg gjerne blir litt kvalm i etterkant Aksepter at du er der du er nå Du er i ferd med å finne igjen deg selv, da innebærer det litt prøving og feiling. Men du lærer av alle erfaringene. Så aksepter berg- og dalbanen din Neste gang kan du velge å være litt mer kresen hvilken tur du hopper på Anonymous poster hash: 8827d...efe Ja bra svar!! Oh yes, jeg har lært..... Har så lyst å sende sms å si til at han ikke må tro jeg var forelsket i han, men at han kun var en trøst som gikk litt ut av kontroll. haha..for jeg er sååå flau...han er nok veldig fornøyd med å hatt flørtet med en 14 år yngre og pen dame tenker jeg. HI Anonymous poster hash: 23f7a...399
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 angrer du fordi han var gammel eller ikke kjekk nok ? =) høres ut som han er over 60 =/ hehe Kanskje han har noe annet du likte da...? personlighet? penger? fint hus? Anonymous poster hash: 26f19...a15
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Ro deg ned med at du har selvinnsikt nok til å droppe typen Anonymous poster hash: 541c4...dc2 Ja, hva ellers skulle jeg gjort? Er ikke interssert i forhold meg en gammel mann hehe Anonymous poster hash: 23f7a...399
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 angrer du fordi han var gammel eller ikke kjekk nok ? =) høres ut som han er over 60 =/ hehe Kanskje han har noe annet du likte da...? personlighet? penger? fint hus? Anonymous poster hash: 26f19...a15 Han er 43. Jeg er 30. Nei, samme humor og godt humør. Var vel det jeg falt for+++det var litt spennende. Thats it. Angrer nå. Anonymous poster hash: 23f7a...399
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #12 Skrevet 18. oktober 2013 synes ikke han er såå mye eldre da:)? men om det skjedde kun en gang (?) og du ikke viser interesse, forstår han ikke det da? eller er han innpåsliten? - er kanskje en grunn til at han også er singel enda som 43 år, om han ikke er nyskilt eller noe selv da:) har kanskje unger men.. ja ja du får ignorere han da eller si det som det er =/ Anonymous poster hash: 26f19...a15
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #13 Skrevet 18. oktober 2013 synes ikke han er såå mye eldre da:)? men om det skjedde kun en gang (?) og du ikke viser interesse, forstår han ikke det da? eller er han innpåsliten? - er kanskje en grunn til at han også er singel enda som 43 år, om han ikke er nyskilt eller noe selv da:) har kanskje unger men.. ja ja du får ignorere han da eller si det som det er =/ Anonymous poster hash: 26f19...a15 Han er 43 eller 44 , faktisk litt usikker, men ser eldre ut. Nei, vi ble vel enige om å kutte kontakt..jeg var frem og tilbake hele tiden....angret, angret ikke osv....han ble stresset av det...han likte meg sa han og brydde seg om jeg lå med andre? og det gjorde jeg...med andre ord bare stress....var aldri intressert i han, men følelsen han gav meg. Anonymous poster hash: 23f7a...399
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #14 Skrevet 18. oktober 2013 sorry jeg leste ikke nøye nok =) det skjedde flere ganger men har ikke kontakt i dag? da trenger du jo ikke si noe som helst =) Anonymous poster hash: 26f19...a15
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #15 Skrevet 18. oktober 2013 synes ikke han er såå mye eldre da:)? men om det skjedde kun en gang (?) og du ikke viser interesse, forstår han ikke det da? eller er han innpåsliten? - er kanskje en grunn til at han også er singel enda som 43 år, om han ikke er nyskilt eller noe selv da:) har kanskje unger men.. ja ja du får ignorere han da eller si det som det er =/ Anonymous poster hash: 26f19...a15 Nei dette skjedde 4 ganger. Heldigvis skal det aldri skje igjen. Han sa jeg kunne ta kontakt når jeg var funnet ut mer hva jeg ville og fått roet meg etter bruddet, og det sa jeg JA til på en måte, men herregud...ALDRI tenker jeg nå. Er så flaut... HI Anonymous poster hash: 23f7a...399
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #16 Skrevet 18. oktober 2013 Forstår meg ikke på folk som har så dårlig selvtillit at de må ligge med alt som er. Hadde angret og følt meg ekkel selv. Anonymous poster hash: 2458a...a16
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #17 Skrevet 18. oktober 2013 så lenge han ikke har trønderbart i tillegg så er det vel ikke så ille, glem han, glem det, og lev livet =D Anonymous poster hash: 26f19...a15
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #18 Skrevet 18. oktober 2013 - er ikke flaut, er mange som har gjort bommerter da.... eneste som er flaut er sånne fisefine jenter som tror at man dermed ligger med "alt som er"... har liggi med flere jeg som ikke er noe GLANSbilde, men av andre grunner Anonymous poster hash: 26f19...a15
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #19 Skrevet 18. oktober 2013 Forstår meg ikke på folk som har så dårlig selvtillit at de må ligge med alt som er. Hadde angret og følt meg ekkel selv. Anonymous poster hash: 2458a...a16 Har vel ingenting med dårlig selvtillit å gjøre kjære vene. Jeg har LIGGET med den samme mannen i 10 år, og når man da har levd uten nærhet i de siste årene så er det normalt å ha lyst på SEX med andre. Men du har kanskje ikke livserfaring du kjære? hi Anonymous poster hash: 23f7a...399
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #20 Skrevet 18. oktober 2013 så lenge han ikke har trønderbart i tillegg så er det vel ikke så ille, glem han, glem det, og lev livet =D Anonymous poster hash: 26f19...a15 haha, nei. Asj. Anonymous poster hash: 23f7a...399
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #21 Skrevet 18. oktober 2013 Hvis du angrer kun på grunn av alderen hans så tror jeg du er litt enkel av deg. Du vet at alder ikke har noen betydning i det hele tatt? Det er faktisk mer og mer normalt med stor aldersforskjell. Selv er jeg gift med en som er 18 år eldre enn meg. Anonymous poster hash: d3afc...c48
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #22 Skrevet 18. oktober 2013 håper dere ikke bor så nærme/gjør så mye likt at dere risikerer å møte på hverandre så mye da... evt at det er en storby ! kan fort bli liiiitt kleint hvis ikke, om dere går på hverandre titt og ofte ! Anonymous poster hash: 26f19...a15
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #23 Skrevet 18. oktober 2013 Hvis du angrer kun på grunn av alderen hans så tror jeg du er litt enkel av deg. Du vet at alder ikke har noen betydning i det hele tatt? Det er faktisk mer og mer normalt med stor aldersforskjell. Selv er jeg gift med en som er 18 år eldre enn meg. Anonymous poster hash: d3afc...c48 Jeg angrer ikke at jeg hadde sex sånn sett, men angrer på at vi delte så mye tanker og følelser med hverandre når jeg innderst inne visste at jeg ALDRI ville være sammen med han. Alderen mye ja, han ser ut som han er 46 år i alle fall, dessuten er det ikke en mann jeg kunne vært sammen med, venn med ja, men ikke sammen med. Anonymous poster hash: 23f7a...399
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #24 Skrevet 18. oktober 2013 Det er det som er så flaut....han er lege, og han jobber på samme legekontor der jeg har fastlegen min, og min mor og ex har han som fastlege!!!!!!!!! Så derfor. Anonymous poster hash: 23f7a...399
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #25 Skrevet 18. oktober 2013 Nei han er singel og han har 2 barn som han har annenhver helg. Jeg må nok bytte fastlege, herregud.... HI Anonymous poster hash: 23f7a...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå