Gå til innhold

Drittmann er forbanna nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har tatt ut feriedager for og bl.annet bli ferdig med noe oppussing da vi venter besøk neste uke. Når jeg kom hjem fra jobb i dag trodde jeg ærlig talt han var ferdig med parkettlegging og listning, men han har kun åpnet pakkene med parkett og og fant ut at han orket ikke ta frem sagen for og sage det til :(

Så i dag har jeg spilt pc spill og drukket 3 liter brus mens jeg holdt på og jobbe meg i hjel på jobben :( Ikke hadde han orket lage taco til middag heller :(

Og i kveld dro han ut på byen med jobben på en ganske dyr restaurant som jobben betaler både mat og drikke. Og da han skal dra så forlanger han og få 1500 kroner av meg til og gå på byen etterpå :(

Nei vet du hva aldri bruker jeg 1500 kroner på meg selv en kveld på byen på drinker og øl så han fikk kun 1000 kroner og det synes jeg er mer enn nok ettersom han kan drikke og spise så mye han omentrent orker når han er sammen med jobben, er dere ikke enig i det?

Vurderer og ringe noen håndtverkere som kan komme i morgen og legge parketten, men det vil nok sikkert koste noen tusen kroner eller hva tror dere? Har både sag og alt vi trenger så det er kun kutting og leggingen jeg trenger assistanse til.

Anonymous poster hash: 877b5...3c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro du kan fikse dette helt selv :)

Skrevet

Dere høres trivelige ut begge to...

Anonymous poster hash: fa870...cba

Skrevet

Legge parkett og liste er enkelt. Det klarer du selv.

Hadde det vært meg hadde jeg begynt å bråke med dette tidlig bare for å irritere mannen.

Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg begynt å bråke med dette tidlig bare for å irritere mannen.

Enig! Legge parkett er ikke vanskelig ;)

Skrevet

Haha hadde aldri gitt han en krone til fest og fyll når han velger å game og drikke brus fremfor å gjøre det han har lovet.

Skrevet

Enig! Legge parkett er ikke vanskelig ;)

Jada, greit nok at hun _kan_, men det er da virkelig ikke poenget her!

Anonymous poster hash: 7671e...5e8

Skrevet

Og seriøst? Dere som ber henne gjøre det selv for det er ikke vanskelig. Det har ingenting med saken å gjøre. De har blitt enige om som to voksne folk hvem som skulle gjøre det og når pga tidspress og besøk. Hvis han velger å leke tenåring en hel dag foran pc skal hun som har vært på jobb virkelig måtte gjøre det selv imorgen på en lørdag! En ting er likestilling og at en kvinne kan legge parkett men a deal is a deal. Hadde isåfall leid noen og gitt han regninga ;)

Skrevet

Haha hadde aldri gitt han en krone til fest og fyll når han velger å game og drikke brus fremfor å gjøre det han har lovet.

Samme her. Da hadde jeg forventet at han sto opp tidlig i morgen og gjorde det han skulle gjort i dag.

Anonymous poster hash: f92fc...042

Skrevet

Hvorfor skal han få penger av deg? gir du han ukelønn? tjener han ikke sine egne penger???

Anonymous poster hash: a46ad...816
Skrevet

Han er blakk og har brukt opp pengene på sin brukskonto og jeg hadde ikke bank id brikken min tilgjengelig for øyeblikket så da måtte jeg ta ut 1000 kroner til han! Han får lønn over helgen :-)

Anonymous poster hash: 877b5...3c6
Skrevet

Hadde begynnt og sage til lister og parkett i morgen tidlig, å da gjerne rett utenfor soverommet hvor gubben ligger med tømmermenn ;) penger hadde han heller ikke fått. Kanskje noen hundrelapper til taxi hjem.

Skrevet

Haha, for et kupp av en mann! Lover deg å legge parkett og bruker hele dagen til å game og drikke litervis med brus. Krever så å få 1500 kroner i lommepenger av deg fordi han skal ut på byen og drikke litervis med øl mens han koser seg med gutta og ser på damene. På toppen av alt så har han så dårlig økonomisk styring at han har brukt opp hele lønninga si og er blakk. Huuuff....

Anonymous poster hash: 9431a...e43
Skrevet

Saken er vel ikke om en kan legge parkett selv eller ikke??!

Eller er dere i kategorien : "la nå den stakkars mannen få være litt smågutt og spille bort en sag..."

Voksne gjør ikke slikt. Ikke normale voksne iallfall...

Anonymous poster hash: b05f9...45e

Skrevet

Eller er dere i kategorien : "la nå den stakkars mannen få være litt smågutt og spille bort en sag..."

Jaja, kunne jo vært sagen, men jeg mente selvsagt en DAG.

Skrevet

Du har misset poenget. Som er å starte opp med å hamre og banke og legge parkett et par timer etter at idioten har kreket seg hjem fra byen :)

Anonymous poster hash: 9431a...e43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...