Gå til innhold

er du pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg regnes nok som pen :) Kjæresten sier det hver dag i alle fall.

Er velsignet med langt, tykt krøllete hår som jeg får mange komplimenter for - er ikke så glad i at folk jeg ikke kjenner tar på det, bare. Har naturlig lange, sorte øyenvipper, gråblå øyne og veldig hvite tenner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal i alle fall ikke mye til før jeg får komplimenter for utseendet.. ;) Har også en veldig pen mann! <3

Skrevet

Jeg er fornøyd, men er litt tyngre oppe enn nede og er nok 30 kg for mye til å kunne kalle meg modellpen.

Skrevet

I clean up nicely ;)

Er vel ganske normal. Men når jeg får sminket meg litt, har på meg klær jeg trives i, og er i det rette humøret sammen med de rette folka føler jeg meg veldig bra, og det merkes på utstrålingen (og min egen selvtillit) ;) Har blitt sammenlignet med Lene Marlin og Zoey Deschanel, så noe må jeg gjøre riktig :P

Men jeg er ikke fotogen i det hele tatt! (Så jeg håper bildene lyver ;) )

Skrevet

Tja, er fornøyd med mitt eget utseende iallefall. er ikke klassisk pen,men ett eller annet ved det er tiltrekkende.

sikkert sjarmen min som bobler fram! :D

Anonymous poster hash: 100c9...375
Skrevet

Nei. Her har mannen valgt fra nederste hylle, som han sier selv.

La ham gå, la ham gå, du vil ikke ha hans råd!

Skrevet

Dritpen ;)

Hehe. Hva er pen egentlig? Hvem har en definisjon? Er det ikke flott at vi har ulik smak slik at den finnes en for alle?

Joda, jeg skjønner at enkelte er vakrere enn andre, men selv de såkalt vakreste er det noen som ikke liker.

Jeg er vel helt normalt utseende, noen kg for mye, men ikke helseskadelig.

Det jeg er mest fornøyd med er øynene...og personligheten min :D

Skrevet

Jeg er fornøyd, men er litt tyngre oppe enn nede og er nok 30 kg for mye til å kunne kalle meg modellpen.

Hehe. Å være 30 kg for tung til å være modellpen betyr jo at du fremdeles har en BMI innenfor normalområdet ;)

Skrevet

Nei, det er jeg ikke. Er på mitt beste søt og sjarmerende, men pen er jeg nok ikke. Er smart, utadvendt og trygg på meg selv allikevel, har den mannen jeg vil ha og innimellom fyller fremmede på selvtillitskontoen.

Skrevet

Etter sistemann har jeg egentlig ikke følt meg særlig pen lenger, slappe pupper, flat rumpe og strekkmerker...som ikke dette var nok har jeg begynt å få mine første rynker rundt øyene. Men mannen syns fortsatt jeg er råsexy så det får vell holde :)  

Skrevet

Nei. Jeg har heldigvis andre kvaliteter.

haha,så det å være schtøgg men dyktig er det viktigste mener du?går an å være begge delene vettu,uten å miste noe kred for det!

Skrevet

Hehe. Å være 30 kg for tung til å være modellpen betyr jo at du fremdeles har en BMI innenfor normalområdet ;)

Jeg er ikke så mange kg over grensa for normal bmi, men noen kilo er det.

Skrevet

Det varierer fra dag til dag! Noen dager føler jeg meg veldig pen og ser nok over gjennomsnittelig ut, mens andre dager føler jeg meg som en dass rett og slett. Søt kan jeg lettere svare på- ja, jeg er søt :)

Skrevet

Jeg synes jeg er kjempepen. Så sjokket er av og til stort når jeg ser meg i speilet om morgenen :-)

Skrevet

Jeg var veldig pen som ung (ser det selv på bilder nå, skulle ønske jeg såg det den gangen også). Nå er jeg for tykk, men på vei ned og ser jo at trekkene trår frem etter hvert så kanskje jeg blir en smashing 40 åring snart :)

Skrevet

Helt ok. Ser litt sliten ut etter at jeg fikk barn da ;)

Skrevet

Jeg syns jeg er over gjennomsnittet pen.

Men,

Jeg ser ikke på kun utseendet. Hjelper ikke å være pen om personligheten gjør en stygg.

Jeg liker kroppen min, jeg har født to barn og har bedre kropp og pupper etter fødslene enn før.

Jeg har og en kjæreste som viser han virkelig liker meg og elsker kropp og sjel jeg har!

Anonymous poster hash: ceea3...85d

Skrevet

Jeg syns ikke det. Men andre har sagt jeg er.

Anonymous poster hash: a72ec...d69

Skrevet

Nei. Jeg har heldigvis andre kvaliteter.

haha,så det å være schtøgg men dyktig er det viktigste mener du?går an å være begge delene vettu,uten å miste noe kred for det!

Det var da voldsomt... Tanken min var heller det at det er flaks jeg i det minste har andre fordeler, siden utseendet ikke er min sterke side.

Du er tydeligvis et skikkelig sjarmtroll, så jeg håper du har vært heldig på utseendefronten.

Skrevet

Ser veldig barnslig ut, så føler jeg ser mer søt enn pen ut.

Fornøyd med øynene og håret.

Av en eller annen grunn syns jeg det er vanskelig å svare på om jeg selv er pen. Føler det nesten er noe incestuøs over det, uten at jeg kan si hvorfor. Hjernefeil, kanskje.

Skrevet

Jeg vil si at jeg er pen forfra med munnen lukket. Skjeive tenner og overbitt gjør at jeg er misfornøyd med utseendet mitt. Å se bilder av meg i profil gjør heller ikke godt for selvtilliten.

Anonymous poster hash: e6158...9b7
Skrevet

Ansiktspen, men svake knær :P

Neida... ;)

Jeg har skjønt at jeg visstnok er pen selv om jeg ikke ser det selv. Jeg [i[ kan[/i] være veldig pen å se på, men kan også se fæl ut. Alt etter dagsform og humør. Har draget på mannfolka, men selv ser jeg bare det runde bolletrynet og den smålubne kroppen jeg har fått etter jeg begynte på medisiner som gjorde at jeg gikk opp 8 kg og som gjorde at den tykke hårmanken har blitt mer enn halvvert :(

Føler ikke lenger jeg er fornøyd med utseendet mitt og skjønner virkelig ikke hvilken sjarm folk ser i meg. Jeg blir pen når stylisten har worked her magic on me, men ellers har jeg mistet mye av den "naturlige skjønnheten" min. Og da er det utrolig frustrerende å få fjeset sitt klistret utover førstesida i tabloidpressen igjen og igjen :(

Hater virkelig det fjestet som stirrer imot meg i speilet for tiden :( :(

Anonymous poster hash: 958e8...160

Skrevet

med sminke en 6 er og uten sminke en 2er haha, fra 1 til 10 da selvsagt

Anonymous poster hash: 6181e...422
Skrevet

Har svart lengre opp i tråden, men kan nevne at en kjæreste en gang sa:

"Vet du, du er en sjuer utseendemessig, men uten klær er du en tier og det skulle man ikke tro før du kler av deg!".

Ha ha ;).

Anonymous poster hash: abbd0...2e8
Skrevet

Jeg synes jeg er pen. Hva andre måtte mene gir jeg blanke i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...