Gå til innhold

er du pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske normal, og er fornøyd med meg selv.

Jeg har selvfølgelig bedre og dårligere dager, men tror jeg ser ok ut, selv uten sminke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de sier så, de som kan det ;)

Er som oftest fornøyd , men har mine dager jeg ikke liker det jeg ser .

Bruker kun sminke når jeg skal på festligheter .

Skrevet

Nei. Her har mannen valgt fra nederste hylle, som han sier selv.

Jeg regner med at han ser ut son et glansbilde selv!!!! For en frekkas.

Noen menn sier slike ting fordi de vil frata kjæresten selvtillit slik at de får ha dama for seg selv.

Jeg er sikker på at det er mange som syntes du er vakker uansett hva han sier.

Anonymous poster hash: 8777b...7c5

Skrevet

Jeg er vel normalt pen, men er veldig fornøyd med øynene mine. Har alltid vært populær blant guttene da, så selv om jeg ikke den peneste har ikke det gjort noe.

Anonymous poster hash: fe4b1...dcb
Skrevet

Ser det ikke slik ut? 

<-----

Skrevet

Jeg er ikke pen, men klarer meg når jeg legger litt flid i det. 

Tull og vas! :)

Skrevet

Får høre at jeg er det.

Skrevet

Helt normal, kanskje? Jeg så bedre ut for 2 barn siden.

Skrevet

Er ikke pen overhode dessverre. Er også alvorlig kronisk syk og har vært mobbet sånn cirka gjennom hele oppveksten, noe som gjør at jeg ikke er noen sprudlende, fnisende og flørtende solstråle 24/7. Er mer tankefull, rolig og alvorlig av meg. Samtlige av partnere inkludert den nåværende har vært utro mot meg, uansett oppførsel, oppdolling, sminke, avlastning av partner osv. Så jeg må egentlig ikke begynne å trene for å stramme opp (er litt dvask etter sist fødsel), sminke meg osv for å se mer ordentlig ut. Har ikke helse til det for øyeblikket. Men er verken overvektig, uflidd, lukter vondt eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 7a15d...2cf
Skrevet

Ja, jeg går for å være veldig vakker. Har selv slitt med selvbilde, men ser jo at jeg er veldig vakker. Får mye blikk etter meg. Er absolutt ikke arrogant eller går rundt å tror jeg er pen selv. Er veldig jordnær og morsom faktisk:) Doller meg IKKE mye opp heller.

Anonymous poster hash: f69b7...c81
Skrevet

Pen nok :) og ganske ok kropp , høy og slank og kanskje litt ungpikeaktig kropp, selv etter 2 barn og en vektøkning på ca 20 kilo ved hver graviditet og med tanke på at jeg er i midten av tredveåra er jeg fornøyd ja. Og spesielt siden jeg ikke trener men holder meg sånn naturlig.

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg er ikke pen, men klarer meg når jeg legger litt flid i det. Hjelper også nå når jeg kommer meg ned i vekt og ikke har dobbelthake og bollekinn + at selvfølgelig blir selvbildet bedre da :D

Mannen liker utseende mitt, så jeg er fornøyd på den måten :)

Tror ikke på deg..

Jeg har sett for meg deg som veldig pen:)

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg hører ofte at jeg er veldig pen, vakker og søt. Både med og uten sminke. Har et spesielt utseende har jeg blitt fortalt:)

Men jeg vet ikke helt hva jeg synes selv.. I dag føler jeg meg pen. I morgen...? Hvem vet. Kanskje jeg føler meg fæl og stygg.

Jeg synes jeg har en del ekstra på kroppen etter fødsel for en mnd siden. Og synes fjeset mitt blir finere når jeg veier mindre.

Til alle som svarer nei på denne tråden. Dere er nok penere enn dere tror:)

Skrevet

Eg er ganske søt :) Normal, slank kropp. Litt liten/lav. 

Eg er ikke vakker, sexy eller noe sånt.

Men søt... :) 

Skrevet

Jeg er visst det. Jeg liker ikke å pynte meg og bruker ikke mye sminke, men blir av en eller annen grunn lagt merke til. Jeg vet ikke om det har med utstrålingen å gjøre. Har blomstret opp de siste par årene.

Skrevet

jeg er ikke skampen, men jeg tror ikke jeg ligger så dårlig ann heller. jeg er vel middels.. Jeg mener ikke jeg er stygg hvert fall. men jeg syns jeg har ett lite pent smil:/ Ikke skjeve tenner, det er bare ikke spesielt pent:P

Anonymous poster hash: e78b0...54d
Skrevet

jeg er ikke skampen, men jeg tror ikke jeg ligger så dårlig ann heller. jeg er vel middels.. Jeg mener ikke jeg er stygg hvert fall. men jeg syns jeg har ett lite pent smil:/ Ikke skjeve tenner, det er bare ikke spesielt pent:P

Kan legge til at det er flere som har påstått jeg ligner på Nathalie Portmann(eller hva hun heter:S) Tar det som et kjempe komplimang:)

Skrevet

Nei. Jeg har heldigvis andre kvaliteter.

Skrevet

Har blitt sammenlignet med Diana og Grace Kelly så har nok et tidløst pent utseende

Anonymous poster hash: 3515e...7b6

Skrevet

Jeg føler meg normal, men mannen mener jeg er en "10er".

Tror det er mer sannsynlig for at det er noe galt med hans syn enn mitt.

Skrevet

Jeg var det en gang,..

Skrevet

Altså.. Jeg er min egen største kritiker, så jeg har mine dager der jeg føler meg som et dass..

Men jo, jeg vet jo at jeg egentlig er pen. Jeg får mye oppmerksomhet, også fra yngre menn/gutter.

Men det er først når jeg legger litt innsats i det, at jeg føler mer VIRKELIG pen. Sånn i hverdagen, så føler jeg meg jo bra, har god selvtillit, godt humør og god utstråling, men går ikke inn i barnehagen for å hente på ettermiddagen og føler meg smashing, hvis dere skjønner..

Anonymous poster hash: 3d8cc...cfe
Skrevet

Jeg er ikke pen, men klarer meg når jeg legger litt flid i det. 

Tull og vas! :)

Å så snill du er! Leste at du var nokså beskjeden i beskrivelsen din, du er jo en pen ung dame :)

Skrevet

Jeg er ikke pen, men klarer meg når jeg legger litt flid i det. Hjelper også nå når jeg kommer meg ned i vekt og ikke har dobbelthake og bollekinn + at selvfølgelig blir selvbildet bedre da :D

Mannen liker utseende mitt, så jeg er fornøyd på den måten :)

Tror ikke på deg..

Jeg har sett for meg deg som veldig pen:)

For et herlig kompliment :)   Tusen takk! :D

Skrevet

fornøyd med fjeset !!!

er bare en del kilo for mye =/ Men det kan jeg jo heldigvis gjøre noe med....

Meeeen ikke strekkmerker og hengepupper så ja, pen med klær ;)

Anonymous poster hash: f5f71...965

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...