Gå til innhold

hjelp , hva skjer no???

Anbefalte innlegg

noen som har hatt alle symptomer for så å miste dei og få mens smerter men ingen mens?

har positive tester og er gravid i 4+4. skal på tidleg ul grunna flere aborter. Men denne gangen føler eg ingenting, hverken sånn eller sånn. Og eg har alltid kunne kjent at det var noe galt og det ikkje ville gå bra. Og har hatt rett hver gang. Kjenner kroppen min ganske godt for å si det slik..

Men denne gangen skjønner eg ikkje noe.. eg føler ingenting lenger..

Følte meg gravid for to uker siden og frem til mandag denne uka.. etter det, ingenting--- ingen symptomer lenger eller noe.. litt ømme bryst igjen i går, men i dag mens smerter, men ingen mens.. Tror kroppen min har lukka seg for følelser..

Kan noen hjelpe meg å tyde??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144089547-hjelp-hva-skjer-no/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Skal på ul den 5.11. Var egentlig for å se hvordan det stod til og tett oppfølging. Skjønner ikke så mye egentlig. Har slutta å blø no. Men kjenner ut som at eg gjør det hele tiden. Er kun komt på papiret..

Men har ingen tegn lenger på at eg er gravid. Så regner med at dette var slutten og at det bare tar tid å starte prosessen. Har ikkje orka å ringe gyn heller. Er bare så tom. Skuffa. Lei meg.. Er 2. gang i år vi har blitt gravid på naturlig måte. Har prøvd i mange år å få flere med hjelp av hormoner og prøverørsmetoden. Og det har bare gått gale. Fekk beskjed i 2008 at vi ikkje kan bli gravid noen gang. At håpet var ute pga lang tid med prøving og masse styr... Så snur alt i år. Og likevel går det gale.... Har siden 2001 prøvd og greide å bli gravid og få en herlig prins i 2008. Så det er ei trøst det... Men skjønner fortsatt lite etter denne dagen.

Huff ikke lett. Kan fortelle min historie. Var nå på mandag. Min bursdag. . Hadde bestilt privat ul. Var 6+4 da. 30 min før timen var jeg på do og det kom blod på papiret. Da forsto jeg det tvert.. nå i ettertid ser jeg at symptomene hadde dabbet av.. kom inn der. Haddr sluttet å blø . Var tomt. Borte vekk. En blighted ovum. Min 2 gang, men første gang kroppen har ordnet opp selv. Så en time etter ul blødde det en del..fikk beskjed om at d kom til å blø ca 2 uker. Nå er jeg på dag 4 og det sluttet på dag 3. Det er så vondt psykisk. Jeg er bitter, syns det er urettferdig. Ja jeg har to vakre barn, men jeg trodde virkelig ikkr dette skulle skje igjen. Glad kroppen ordner opp denne gangen iallfall. Veldig rart det skjedde samme dag som ul.. får håpe for din del at det ikke er noe galt.

Man kan jo blø uten at det er noe galt, men for min del var det noe som sa at.. faen nå gikk det ikke..

jeg holdt meg på magen, tryglet og ba om å ikkr miste den. Pokker. ..

men når har du jo fått bevis på st du kan bli gravid på egenhånd! Det er jo flott!det ksn også hende baby er frisk :)

Huff ikke lett. Kan fortelle min historie. Var nå på mandag. Min bursdag. . Hadde bestilt privat ul. Var 6+4 da. 30 min før timen var jeg på do og det kom blod på papiret. Da forsto jeg det tvert.. nå i ettertid ser jeg at symptomene hadde dabbet av.. kom inn der. Haddr sluttet å blø . Var tomt. Borte vekk. En blighted ovum. Min 2 gang, men første gang kroppen har ordnet opp selv. Så en time etter ul blødde det en del..fikk beskjed om at d kom til å blø ca 2 uker. Nå er jeg på dag 4 og det sluttet på dag 3. Det er så vondt psykisk. Jeg er bitter, syns det er urettferdig. Ja jeg har to vakre barn, men jeg trodde virkelig ikkr dette skulle skje igjen. Glad kroppen ordner opp denne gangen iallfall. Veldig rart det skjedde samme dag som ul.. får håpe for din del at det ikke er noe galt.

Man kan jo blø uten at det er noe galt, men for min del var det noe som sa at.. faen nå gikk det ikke..

jeg holdt meg på magen, tryglet og ba om å ikkr miste den. Pokker. ..

men når har du jo fått bevis på st du kan bli gravid på egenhånd! Det er jo flott!det ksn også hende baby er frisk :)

Nimmelim! Tenker på deg og savner deg her inne!!!! Håper å se deg snart på 1 tri igjen!!! Klem klem :)

Jeg er her hver dag ak.. jeg bare har ikke noe å skrive lenger :( jeg har lyst til å skrike at jrg skulle vært her inne enda. Følger jo juni tråden.. men.. ja. Savner dere også. Dere har vært en utrolig støtte. Gratulerer på ul også :) ja, vil gjerne komme fortere enn fy tilbake. Julibaby helst. Men aner ikke.. vet jobikke når jeg skal lete etter el eller noe. Våknet opp odag og spotter atter en gang litt igjen etter 1 døgn uten blod. Det er bare små dråper, men kan ikke ha sex da.. pokker!

Annonse

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Nimmelim: dette var virkelig trist å høre! har tenkt på deg og lurt på hvordan det gikk på UL. Siden du ble borte så skjønte jeg jo etterhvert at det ikke hadde gått bra. Hadde virkelig ønsket det motsatte for deg! :( Håper at du er tilbake snart med ny spire! :)

Tusen takk for de gode tankene enblåenrosaogentil.. jeg skulle så ønske jeg hoppet i taket og koste med magen. Vel.. jeg koste med den, men i full frustrasjon. . Jeg håper jeg kommer raskt tilbake selv om en del av meg bare har mistet alt håp.

Mannen min sa istad at jeg har endret meg og det var vondt å høre. Jeg selv har ikke merket noe annet enn at han kanskje har vært litt tilbaketrukken. Det er visst fordi jeg ser trist ut og oppfører meg slik.. visste det ikke selv engang. Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. ..

klem til dere og lykke til hi.

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Klart at det gjør noe med en å oppleve å miste flere ganger! Når jeg mistet fikk jeg kommentarer som "vær glad at du mistet så tidlig" og lignende. De skjønte ikke at et ønsket barn er et ønsket barn, uansett om man er 8 uker, 18 uker eller 28 uker. Man sørger uansett, selv om omstendighetene rundt blir annerledes. du må bare gi deg selv lov til å sørge tror jeg.  Sender varme klemmer din vei <3 

Jeg merker det at alle sier, vær glad du mistet så tidlig så du ikke endte opp med en grønnsak(!!!!) Ærlig Talt. Jeg ligger nede.. mannen min er mer trist på mine vegne for han har jo ikkr fått føle på det på samme måte. Men det er kanskje derfor drt virker som han er litt redd for å være nær meg... jeg vil starte prøvingen med en gang det dumme blodet slutter. Var klar idag, men selvfølgelig måtte det komme litt igjen. Har hørt rykter at man er mest fruktbar etter en sa feks så håper det,men vil ha det nå!! Igår!! Pokker for et sinne man kan få... det er vondt å ikke følge junigjengen.. diskutere. Ja alt..

men men var ikke meninga å kuppe denne tråden.

Klem til dere

Det går ikkje så bra :( føler meg bare helt tom. Trist. Og lei. Vet ikkje helt hva eg tenker lenger. Har ikkje ord.. Har bløff mye i dag og innsett at det er over for denne gangen også.. Skulle så gjerne hatt spiren fortsatt. At det en gang kunne gå vår vei. Har ikkje snakka med gyn enda. Orker ikkje. Men tenkte eg skulle gå på timen eg har den 05.11.. Skal høre om det er noen grunn til at det ikkje sitter og om eg kan ta noen tabletter eller gjøre noe for å bedre det. Men føler meg bare tom.. Lyst å vere alene.. Ikkje snakke... Ja.. Sånn helt tom....

Men ankah, dette var trist nytt... hvor mange ganger har du mistet tidligere?

Jeg spurte litt ang piller osv for å holde den der, men 2 ganger var liksom ikke nok. Og hele den leksa om at kroppen rydder oop selv og bla bla bla. Man vil ikle høre det. Jeg vet.. jeg vil heller ikke innse det.

Må gjerne skrive en pm hvis du vil få det ut.. er jo tross alt litt oppi det selv.

Man føler seg fryktelig hjelpesløs.

Savner jentene inne på juni tråden. Alle gode tanker osv..

men man blir helt svart.. man vil ikke noe..

skal dere prøve igjen med en gang? Det ee planen her iallfall. Jeg føler jeg må.. men skuffelsen skal bli jævlig hard når mensen kommer mnd etter mnd. Denne satt rask, første gang med em tester osv, mem nå blir jo alt klusset til..

mange gode klemmer!!!

Gaffelen tøff MA i mars mnd i år.. Men før det, har vi slitt siden 2007. Prøverørsmetoden og full pakke. Mista noen ganger kan man si... Litt usikker på hvordan man sender pm.. :P lenge siden eg egentlig har vert her. Så er ikkj helt oppdatert :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...