Gå til innhold

Og der va vinteren kommer :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så godt, jeg elsker snø og kuldegrader. Er så koselig å se ut, hvite trær, glade barn, fyr i peisen, fine filmer, strikketøy og et godt ullpledd. Og ikke minst se gleden i øyne til barna som våkner med sne utendørs :D

Ikke lenge før vi kan lete frem både spark, ski, rattkjelker, slalåmski og pulk å legge ut på turer. Vi er mye flinkere å kosse oss ut på vinteren, det er virkelig den beste tiden i året! Å bo i nord passer meg helt perfekt!
Nå skal jeg ta med de to minste, kle på meg gode vinterklær og gå en lang tur i snøværet! 

Er verre enn barna, jeg elsker, elsker, ELSKER vinteren! :D
Ha en super dag alle sammen!

Anonymous poster hash: aace1...ec1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg HAATER vinteren!! jeg hater at det blir kaldere, mørkere.alt blir så mye mere mas og så vanskelig,mye klær, hvilke klær, ikke fryse, skal babyen ha på tre eller fire lag med klær, hva med når hun må ut og bæres i minus ti,hva skal hun ha på da,er vått og kaldt,hva trenger man da.

nei takke meg til vår,sommer og høst!!

Hadde vinteren vart sånn 3 mnd,så hadde jeg likt den,men den varer jo faen meg mer enn et halvt år!!! :huh:

Anonymous poster hash: 278ea...a54
Gjest Julia1984
Skrevet

Elsker ikke kulde, elsker varme sommerkvelder med lettkledde barn, solbrente neser, sene kvelder på terrassen, jordbær og vannmelon.

Derfor bor jeg i sør!

Men, jeg setter veldig pris på de ulike årstidene. Skulle bare ønske vinteren var litt kortere.

Skrevet

Har du dysleksi, HI?

Veldig med skrivefeil.

Anonymous poster hash: 4c283...9d4

Skrevet

Har du dysleksi, HI?

Veldig med skrivefeil.

Anonymous poster hash: 4c283...9d4

Hehe, la merke til alle skrivefeilene nå når jeg leste innlegget på dataen. Jeg har heldigvis ikke dysleksi.

Jeg skrev innlegget i fra telefonen, og den er grom med å endre på ordnene og stave annerledes enn jeg skriver! Derfor alt tullet i teksten :)

Hi

Anonymous poster hash: aace1...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...