Gå til innhold

Dere som har guttebarn, hva heter de?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos oss heter Lillebror Aksel.

Jeg ville gjerne at han skulle hete Valdemar eller Elliot - men det ville ikke mannen. ;)

Må bare tilføye at jeg er kjempefornøyd med navnet han fikk. Passer så utrolig bra til ham. :D

Liker Elliot! Men det er ikke mannen så veldig enig i.. Håpløst :P

Annonse

Vi har 4 - Didrik Elias, Gustav Leander, Oscar Mathias og Filip Nikolai. Blir som regel bare Didrik, Gustav, Oscar og Filip :-) 

Mitt favorittguttenavn nå er Jakob, evt. Jakob Alexander, men jeg tror det er stopp med barn.. ;) 

Anonymous poster hash: 17148...b2f

Vi har 4 - Didrik Elias, Gustav Leander, Oscar Mathias og Filip Nikolai. Blir som regel bare Didrik, Gustav, Oscar og Filip :-) 

Mitt favorittguttenavn nå er Jakob, evt. Jakob Alexander, men jeg tror det er stopp med barn.. ;)

Anonymous poster hash: 17148...b2f

Mange navn jeg liker her, men flere er dessverre opptatt i familien :( Det er kjedelig å ha lik navnesmak som familien, da er alle de fineste oppbrukt :P

Didrik og Filip liker jeg godt, men får ikke mannen med på det. Men vi begge liker Mathias :)

Annonse

Samuel Elias og Oliver Johannes. Angrer litt på Samuel sitt navn,det slutter på el og begynner på el :P Det tenkte vi ikke på før han var 1 år eller noe sånt,så ble litt sent å bytte da ;) Vi bruker bare Samuel & Oliver i hverdagen.

Samuel Elias og Oliver Johannes. Angrer litt på Samuel sitt navn,det slutter på el og begynner på el :P Det tenkte vi ikke på før han var 1 år eller noe sånt,så ble litt sent å bytte da ;) Vi bruker bare Samuel & Oliver i hverdagen.

Liker navnesmaken din ;) Synes Samuel Elias er fint selv om det er el-el :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...