Gå til innhold

Har dere byttet til vinterdekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde dere det selv, mannen eller verksted?

Jeg sitter å vurderer om jeg skal gidde selv, eller ta det på verksted og selvsagt ta æren for det når mannen spør.. Haha.. Noen gleder må jo en gressenke ha. :P

Det var minusgrader på morgenen i dag, og jeg bor ved kysten, så kan fort bli glatt.

Anonymous poster hash: 0a750...4ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det vart gjort forrige veke. Av mannen. På verkstad. Som vanleg.

I år er vel første året eg må innrømme at eg ikkje kunne gjort det sjølv. Eg hadde ikkje eingong fått frakta dekka til ein verkstad trur eg.

Skrevet

Ikke enda, men venter nok ikke så veldig lenge, føler det er litt utrygt om morgenene nå. Til den ene bilen må vi ha nye dekk og de har vi ikke fått tak i enda, men blir nok ordnet i løpet av få dager.

Her er det mannens oppgave å legge om :P

Anonymous poster hash: 7a92c...c78
Skrevet

Ja, i går. På verksted.

Anonymous poster hash: a34d8...3da
Skrevet

ja, i helga av mannen min.Heldigvis sier jeg bare,det sludder ute nå...

Anonymous poster hash: abebb...296
Skrevet

mannen gjør det i helgen

Anonymous poster hash: 7f80d...4f2
Skrevet

Mannen gjorde det i går. Jeg er 31 uker på vei, med bekkenløsning så hadde nok ikke klart det selv.

Skrevet

Ja mannen gjorde d på verksted

Bilen veier over 2,5 tonn så ikke akkurat en jobb for lille meg

Skrevet

Nei det har jeg ikke gjort enda. Hadde 5 grader i dag og det er det laveste til nå. Venter nok en liten stund til.

Om jeg tar det på en god dag for sykdommen min klarer jeg det selv, som jeg alltid har gjort.

Skrevet

jepp - var på fjellet forrige helg så det måtte gjøres før vi reiste

mannen ordnet det selv - som vanlig :)

Skrevet

Jeg tror jeg skal få gjort det i helga, om ikke verkstedet har ledig time mandag eller tirsdag. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mannen gjorde det hos en kollega forrige uke. Stort sett gjør han det selv, men den nye bilen har utrolig vanskelige bolter.

Skrevet

Ja, fikk gjort det på verksted i dag :)

Skrevet

Du vet at du ikke trenger å løfte den selv? Man bruker jekk...

Skrevet

Det ble gjort på mandag.

Jeg er så lat at dekkene bor på hotell, og jeg slipper å tenke på å bytte de selv, eller sjekke om jeg trenger nye dekk osv :P

Skrevet

Ja og jeg gjorde det selv ;-) tok 40 min inkl å sjekka lufta i dekkene. Tror du klarer det selv! Prøv! :-D

Skrevet

Ja, på onsdag.

Hadde to biler som skulle ha vinterhjul, så jeg valgte dekkverkstedet :) 

Kan glatt gjøre det selv, men det er mye mer behagelig å kjøpe den tjenesten :D

Anonymous poster hash: 1ca2b...db6
Skrevet

Du vet at du ikke trenger å løfte den selv? Man bruker jekk...
hehe joda men er ikke akkurat bare og løfte på dekk som er 22 tommer de er svære
Skrevet

Mannen gjorde det for noen dager siden.

Anonymous poster hash: b7a01...f36
Skrevet

Hohoh.. Jeg fant ut at vi har gratis dekkbytte 2 ganger i året via en forsikring eller avtale.. Så da velger jeg lett verksted.. Må bare ikke snø i helga da. :P

Jeg kan bytte dekk, men det er deilig å slippe.. Og når man har gratis dekkbytte må man jo benytte seg av det..

Skrevet

Hohoh.. Jeg fant ut at vi har gratis dekkbytte 2 ganger i året via en forsikring eller avtale.. Så da velger jeg lett verksted.. Må bare ikke snø i helga da. :P

Jeg kan bytte dekk, men det er deilig å slippe.. Og når man har gratis dekkbytte må man jo benytte seg av det..

Veldig ljekt med gratis, ja :)

I år hadde eg ikkje kunna byta sjølv om så alternativet var å betale for å få det gjort, men ellers trur eg nok eg ville gjort det sjølv av prinsipp sjølv om det ikkje kostar ei formue akkurat..

Gjest ENMLCOA
Skrevet

Ja, en liten mann i en bakgård gjorde det på mandag. Heldigvis.

Gjest meg mamma?
Skrevet

Ja, har byttet til vinterdekk. Ikke gjort det selv da. Har dekkhotell så de skifter der. De kronene det koster, er det verdt for min del :)

Skrevet

Mannen gjør det i helgen. Var så glatt igår kveld at jeg holdt på å kjøre av veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...