Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Er dere fornøyde? Har brukt den til to barn og har vært superfornøyd.Lett pose som er god og varm. Men nå bruker tredje barn posen og selv om det "bare" er 0 grader ut,så må jeg ha på babyen full ulldress,lue,votter, ullsokker og et tjukt ullpledd oppå posen for å trykke den ned mot kroppen hennes for at hun skal være varm. Hva skjer når det blir minusgrader ut?? Kan poser bli gamle og dårligere?Har ikke vaske den så mye eller oppbevart den sånn at det skulle tilsi at den er gammel... Anonymous poster hash: b2f7f...733
Amabolla Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Har odenwalder, brukt til 2 barn. Tviler på om den kan brukes til 3.mann da alt fyllet har sklidd mot bunn av posen. Skal prøve en runde i tørketrommelen og se om det hjelper før jeg evt. kjøper en ny. Litt kjedelig da det var en dyr pose....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 jeg har en sånn Odenwalder Lammy XL fra førstemann, som nå brukes til minsten uten problemer. Den er sydd sånn at dunet ikke faller ned i enden - men sømmer holder det på plass. Vært veldig fornøyd hittil iallfall! Anonymous poster hash: ed9e7...cea
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Har odenwalder, brukt til 2 barn. Tviler på om den kan brukes til 3.mann da alt fyllet har sklidd mot bunn av posen. Skal prøve en runde i tørketrommelen og se om det hjelper før jeg evt. kjøper en ny. Litt kjedelig da det var en dyr pose.... min var også litt sånn på skjeiven mht dunet,så jeg vasket den og kjørte den i tørketrommelen veldig veldig lenge med 6 tennisballer.ble fin og fluffy da.men fortsatt synes jeg babyen min er kald i den.kanskje er det babyen det er noe "galt" med HI Anonymous poster hash: b2f7f...733
Amabolla Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Bytt baby;) jo, tenkte kjøre på med tennisballer. (Det er ved vask av vognpose jeg savner tørketrommelen, men låner av sv.mor de få gangene.)
Edelweis Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 vi har odenwalder pose til bilstolen og opplever akkurat det samme! vurderer å kjøpe en ny en nå! men kjedelig det også ettersom det er siste barnet!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har også opplevd at den ikke "virker" til tredje barnet. Måtte kjøpe ny, men bruker av og til den gamle med tepper inni. Anonymous poster hash: 39da9...219
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har også opplevd at den ikke "virker" til tredje barnet. Måtte kjøpe ny, men bruker av og til den gamle med tepper inni. Anonymous poster hash: 39da9...219 Virkelig? farsken å!!Men hvorfor er det slik da?Blir dun dårligere?? HI Anonymous poster hash: b2f7f...733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå