bIomstre Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Elsk - Sol fra skyfri himmel - Familiehelg med hotellopphold i Sikte (Sikte er i Bergen for anledningen) - Rekker å bli ferdig med det jeg skal på jobb og kan gå litt tidlig - Mulig jeg får til å treffe hele 2 nettvenner jeg aldri har sett i virkeligheten Hat - Forkjølelse (tror jeg minst har fått mannevarianten) - Forkjølelse når jeg endelig skulle ha familiekvalitetstid (ja, ja, endre planene til litt roligere aktiviteter og legge inn masse kakaopauser da...) - Sikkerhetskontrollen når man reiser kun med håndbaggasje... Go Hælj!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Elsk: - Sol fra samme skyfrie himmel som deg - fireåringen har ikke feber lenger - jeg har gått ned enda en kilo - koste meg veldig i forening i går Hat: - Jeg har fått feber og flunsa - har nesten ikke sovet inatt pga førstnevnte, og er helt gåen - å være hjemme med bare halvsyk fireåring, som er for syk for barnehagen men frisk nok til å styre på her hjemme, samtidig som man er syk selv - har vondt i magen av nervøsitet fordi mamma er på røntgen for å sjekke hvordan det står til med svulsten på lungene Satser på det meste ordner seg etterhvert- god helg!
ms.Pond Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) God tur! Ønsker det var tur i Sikte her også.. Koselig å treffe nettvenner! Krysser fingre for at alt går i boks - det meste ordner seg jo i Sikte (og også i Bergen) Jeg begynner med hatet i dag, så jeg kan avslutte med litt elsk Hat: Snø! Snø på gresset, snø på bilen og vått og ekkelt på veien Tungt å stå opp om morgenen Mørkt! Selv om det er snø over alt er det mørkt og jeg blir dertil trøtt Og dertil snopsjuk - og går opp tilsvarende antall kilo *sukk* Rot i huset Jobb i helga - igjen Junior har endelig funnet trassen sin *sukk* Englevingene er godt gjemt om dagen. Elsk: Snø! For det er jo litt koselig og Mørke kvelder betyr stearinlys og rødvinskos i helgen Klesvasker underveis = rene klær i skap og skuffer. Det trengs Senvakt i dag = kosemorgen med junior og sen levering i bhg Junior blir hentet i bhg og blir med ei venninne hjem - så tidlig henting også, og en glad ettermiddag for han Musikk på anlegget, fram med husmorevnene og rydde hus før jobb. (til og med jeg ble overrasket over å se denne under "elsk") Endret 18. oktober 2013 av mama foodie
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Ny elsk: Gode nyheter etter mammas sjekk- svulsten ser ut til å være borte! Wohoo!
frk Nilsen Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Elsk - Vinner av rødvin i vinlotteriet - ned ca 2kg siden snopestopp - Nydelig høstvær - Kjolefredag - Straks rødvin i glasset Hat - Spise eple i stede for is på fredagskaffen (gikk overraskende greit) - En idiot i nabolaget har slengt en gedigen svart sekk med restavfall i spedd matavfall ved siden av søppeldunken, ingen har brydd seg om å ta den opp i søppelkonteineren så det har vært fredagsparty for rotter og skjæra. Jeg får dritten opp og treffer en nabo som kan fortelle at den har ligget der i flere dager.... Jeg vil ikke ha rotter i nabolaget!
Gjest Kira Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Ny elsk: Gode nyheter etter mammas sjekk- svulsten ser ut til å være borte! Wohoo! For en flott nyhet! Hurra
ms.Pond Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Ny elsk: Gode nyheter etter mammas sjekk- svulsten ser ut til å være borte! Wohoo! Fantastiske nyheter, LillaGorilla :) Utrolig godt å høre!
bIomstre Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2013 Ny elsk: Gode nyheter etter mammas sjekk- svulsten ser ut til å være borte! Wohoo! Fantastisk! Kjempeelsk <3
Iiiiik Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Ny elsk: Gode nyheter etter mammas sjekk- svulsten ser ut til å være borte! Wohoo! Mere elsk enn det går ikke an å få en høstfredag! Mine hat: Vondt i halsen og fryser. Gidder virkelig ikke forkjølet igjen! Helgene er veldig travle for tiden, rekker ikke å gjøre ingenting Alle programmene om demens får meg til å bli så trist på pappas vegne Mine elsk: Starte lørdagen med fotballtrening med 30 6-åringer er så morsomt! Har bakt 60 rundstykker, så nå lukter det godt i huset I morgen skal jeg bruke dagen på innsamlingsaksjonen og jeg får en følelse av at det er noe jeg kan gjøre.
Mamma_til_2 Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 slenger på søndags elsk og hat Elsk - blide barn som leker fint - Hveteboller til heving - ikke minusgrader ute (1+) - Familietur til Leo`s lekeland etterpå Hat - Hveteboller som ikke vill heve! - Fyllesyk mann som sover enda - Litt for kaldt ute - Familieturen til Leo`s i dag blir stress for meg pga punkt 1 i hat. Men ellers så skal jeg nyte søndagen til det hele og fulle Og lillaGorilla supre nyheter
LilleBjella Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 La oss bli ferdige med hatet først: - To kjipe uker på sykehus i Oslo for godgutten min, og mye vondt - Tilbake til start og avhengig av sykehus tre ganger i uka, i stedet for hjemmebehandling. Grrrr. - Gardermoen en fredags ettermiddag, med baby i armene og energisk fireåring. - Flytur med sint og overtrøtt baby, forsøk på amming med medpassasjerer i umiddelbar nærhet, baby som slipper taket i sinne, pupper og melk overalt, pasienter som snur seg demonstrativt som for å si "kan du ikke få den babyen til å holde kjeft" og blide flyvertinner som vil demonstrere belte og flytevest midt oppi det hele (for svarte faen, hva er sjansen for å nødlande i et vann på en innenriksflyvning mellom Oslo og Stavanger???) Elsk: - Sovne i flybussen sammen med fireåring som holder meg i hånda - Familiesluse i sikkerhetskontrollen på gardis og spesialbagasje-mannen som som ga meg ekstra vognpose gratis og gjorde meg oppmerksom på førstnevnte - Komme hjem til lubben og blid toåring som var aller mest glad for å se storebroren sin - Søskenkjærlighet i full blomst, som faktisk varte noen timer - Baby på to måneder som plutselig sover hele natten uten mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå