Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Vi reiser bort om 6 uker og jeg vil ha bort noen kg, hvor mange kilo kan en ta av på ren noka diett på 6 uker hvis en ikke kan trene noe i tillegg? Jeg er nå 85 kg så har endel som må bort. Anonymous poster hash: 5da8f...baf
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Tenker du går ned ca 1 kilo i uken, kanskje 2 første uka. Men du kommer til å legge alt på deg igjen om ikke mer om du ikke legger om livsstilen og begynner å spise annen mat. Altså kan du veie mer enn du gjør nå når du kommer hjem fra ferien, og det er kun ved avreise du faktisk kan skryte om resultater og mindre str. Dette har jeg klart 3 ganger før sommerferie før jeg lærte det... Og det er bare flaut.. Om du teller kalorier kan du fortsatt være forsiktig på tur uten å legge på deg alt igjen. Men det er jo opp til deg.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg gikk på Noka før ferie i februar. Gikk ned 12 kg på 3 uker. Nå veier jeg 2 kg mer pga en del av vannet er tilbake. Anonymous poster hash: b0285...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå