Gå til innhold

Hva kan det være ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vondt i hodet i går kveld og gikk tidlig til sengs. Våknet i dag og smerten var der fortsatt. Den er ikke voldsom men ubehagelig. Venstre side, midt på. Reiste meg opp og ble skikkelig svimmel. Venstre side av ansiktet er varm. Kjenner også litt trykk mot venstre øye. Alt dette gir seg når jeg legger meg ned og kommer tilbake når jeg står. Noen som har opplevd liknende ?

Anonymous poster hash: 15e96...4ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man få bihulebetennelse uten å være forkjølet ? Jeg er verken tett eller annet. Men har muligens støv allergi og hadde en reaksjon da vi rev ned ei gammel persienne full av støv her om dagen. HI

Skrevet

Ta uansett kontakt med lege. Det kan være helt uskyldig, men man vet jo aldri. God bedring :-)

Anonymous poster hash: f41de...b82

Skrevet

Hvis du ikke er tett i nesen så er det kanskje ikke så sannsynlig. Men siden du føler varme og trykk bare på den ene siden ville jeg ha tatt en tlf til lege å høre. Kan være helt uskyldig, men kan selvfølgelig også være noe alvorligere. Best å høre med noen som har reel kompetanse. Lykke til og god bedring.

Skrevet

Takk for svar :) jeg er litt sånn : "vi venter og ser" og "det går sikkert over med litt søvn" skal gi det noen timer til nå i våken tilstand og se om det blir bedre :P hvis ikke så får jeg vel ta en tlf. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...