Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Har så langt brukt høst goretex sko, lurer på om det blir for klamt med vintersko nå? (Jeg tar ikke på meg vinterskoene enda). Anonymous poster hash: 350ab...9a5
Cruella De Vil Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Her (Oslo) er det litt varmere, men vi har ingen planer om å ta ut vinterstøvler på en god stund ennå. Vanlige joggesko/goretex og cherrox får holde enn så lenge. Jeg ville heller tatt ullsokker i goretex-skoene hvis det blir litt kaldt, og spart vonterstøvlene til ordentlig kulde.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Her er det litt varmere og ungene har ullstrømper i joggesko. Anonymous poster hash: 37d78...33c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Vi har vintersko i barnehagen nå .. i vestfold. De er ute på morgenen i 3-4 grader, da er det faktisk vinter. Men har joggeskoene liggende og da hvis det skulle blir 12 grader og sol utover dagen :=) Anonymous poster hash: 9ae40...ad6
soleia Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Mine går i ullsokkar i goretex joggesko. Temperaturen stig utover dagen, så trur det vert varmt med vinterskoa. Frys ikkje på beina i mine goretex sko iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå