Gå til innhold

Vekten går ikke videre ned...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å slanker meg...denne siste uken har det stoppet helt opp :-(. Jeg har jevnt gått ned 1-2 kilo i uken og har nå gått ned 32 kilo. Jeg føler ikke jeg kan spise mindre heller. Jeg trener hver dag.

Noen tips?

Anonymous poster hash: 1c55d...458

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vektplatå.

Du må trene hardere/ bytte ut treningsmetoden dine med noe nye. ;)

Anonymous poster hash: 17e60...b10
Skrevet

Bryt treningsmønsteret ditt, gjør ting i motsatt rekkefølge og gjør ting motsatt i en uke.

Anonymous poster hash: 3fc4c...260
Skrevet

Jeg ville fokusert på måleband fremfor vekt i seg selv, kjørt tyngre vekter, og fortsatt med å spise sunt.

Skrevet

Er det ingen som har foreberedt deg på dette? Det er helt normalt å treffe et vektplatå, spesielt når man har stor nedgang. I verste fall blir man stående der i 6-12 måneder før vekten går videre ned. Men du kan gjøre ting for å forkorte det, som å endre aktivitetsmønster, endre diett etc. 

Anonymous poster hash: 20d4f...cc1
Skrevet

Hvis det bare har stått stille en uke fortsetter du bare som før. Det er helt normalt. Om det er første gang det skjer med en vektnedgang på over 30 kilo er det nesten et under.

Om vekta ikke begynner å gå nedover igjen på en mnd bør du endre på treningen og se over at du ikke får i deg flere kalorier enn du tror.

Anonymous poster hash: 2ed4a...1c9
Skrevet

Jeg ligger på rundt 1500 kalorier for dagen. Trener primært kondisjon men bør nok starte med styrke og. Har spist det samme hele tiden så det er nok ikke kosten. Har faktisk ikke hørt om vektplatå men det høres jo fornuftig ut. Men håper ikke jeg blir værende her i månedsvis for da sliter jeg med motivasjonen på de siste 5-7 kilo :-/

Anonymous poster hash: 1c55d...458

Skrevet

Husk også på at hva du annser som trivselsvekt, og hva kroppen annser som det, ikke nødvendigvis er det samme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...