Gå til innhold

Har ikke dusjet siden søndag kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var rett å slett fantastisk å dusje. ;) Synes dere det var lenge uten?

Anonymous poster hash: 265c8...00f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. De færreste voksne dufter rose etter 1 til 2 dager, så ja. Har du arbeidskollegaer?

Anonymous poster hash: 2b515...4c9

Skrevet

Æsj!

Anonymous poster hash: e4962...a78

Skrevet

Jeg har hørt om folk som har dødd av å dusje for sjelden. Derfor er det viktig å dusje minimum hver dag. Jeg dusjer to ganger om dagen som regel. Det er derfor jeg lever og er i god form.

Anonymous poster hash: a043c...9fb
Gjest Morn du
Skrevet

Jeg har hørt om folk som har dødd av å dusje for sjelden. Derfor er det viktig å dusje minimum hver dag. Jeg dusjer to ganger om dagen som regel. Det er derfor jeg lever og er i god form.

Ingen dør av å ikke dusje hver dag. 

Skrevet

Jeg regner med du hadde en god grunn til å ikke dusje?

Etter en operasjon fikk jeg beskjed om å vente noen dager med å dusje, og da fant jeg ut hvor godt det er å dusje, og hvor heldige vi er som kan ta en dusj når det passer oss.

Anonymous poster hash: fadb0...ad7
Skrevet

Jeg regner med du hadde en god grunn til å ikke dusje?

Etter en operasjon fikk jeg beskjed om å vente noen dager med å dusje, og da fant jeg ut hvor godt det er å dusje, og hvor heldige vi er som kan ta en dusj når det passer oss.

Det er sant. Nydelig.

HI

Anonymous poster hash: 265c8...00f

Skrevet

Da må du og ta med at disse personene ikke hadde vasket seg på flere måneder/år og døde av bakterieinfeksjoner. Å dusje 2 ganger daglig er på grensen til hysteri syns nå jeg. (om ikke du trener hver dag og gjør hardt eller møkkete arbeid.)

Anonymous poster hash: 499ba...ac5

Skrevet

Da må du og ta med at disse personene ikke hadde vasket seg på flere måneder/år og døde av bakterieinfeksjoner. Å dusje 2 ganger daglig er på grensen til hysteri syns nå jeg. (om ikke du trener hver dag og gjør hardt eller møkkete arbeid.)

Hæ? Hvem var disse? Hvorfor vasket de seg ikke? Har dere link til dette?

Anonymous poster hash: fa04d...d25

Skrevet

Det kan være situasjoner som gjør at man ikke får dusjet på noen dager slik som operasjoner. Men da ligger man jo hjemme sykmeldt eller eventuelt på sykehuset. Hvis du er i jobb og er ute blant andre så er det altfor lenge!!

Skrevet

En får egentlig håpe en ikke havner på sykehjem, for der kan beboere gå opp til en mnd. uten å få dusje :/

Skrevet

Jeg har ikke dusjet siden tirsdag, skal ta meg en goood dusj når eldste er i bhg :P

Anonymous poster hash: 851f5...ec6

Skrevet

En får egentlig håpe en ikke havner på sykehjem, for der kan beboere gå opp til en mnd. uten å få dusje :/

En måned er jo lite! Prøv med 6-7 mnd. Var i media for litt siden.

Anonymous poster hash: 4c632...683

Skrevet

Hæ? Hvem var disse? Hvorfor vasket de seg ikke? Har dere link til dette?

Anonymous poster hash: fa04d...d25

Det er dette mange uteliggere dør av, infeksjoner som følge av dårlig renslighet. Om du virkelig vil vite så søk på "bad infection on homeless". Men anbefaler ikke å gjøre det.

Skrevet

Jeg har heller ikke dusjet på lenge. Noen ganger kan det gå en ukes tid mellom dusjene. Dette fordi jeg har en vanvittig tett timeplan og jobber ofte utendørs sammen med andre skitne mennesker.

Nå kjenner jeg at det har gått for lang tid siden jeg har dusjet. Kroppen klør og jeg tør ikke å vise meg i butikken. Skal straks hjem for å ta meg en velfortjent dusj og ta litt vare på meg selv også.

Anonymous poster hash: a4431...749

Skrevet

hahaha ingen dævver av å ikke dusje noen dager. uteliggere har generelt dårlig hygiene og roter rundt i skit og lort.sover ute og har dårlige hygieniske forhold rundt seg. kan ikke sammenligne det med en som f.eks ikke har dusja pga en oprasjon.personen som har spurt om det her vasker seg sikkert med klut. det gjør ikke en uteligger. de som dusjer to ganger om dagen har faktisk større sjans for å bli syke og på en måte er de det...sykelig renslighet er ikke bra. de som bader unga sine to ganger om dagen har ofte barn som har hyppige forkjølelser osv. men til deg som spurte om dette. er det pga en oprasjon du ikke dusjer er ikke det bra. jeg har operert og leger sier det bare er bra med rent vann på oprasjonssår. så det skal ikke være farlig å ta seg en dusj. da jeg ble operert dusjet jeg dagen etter. gikk helt fint med meg. bruk tørrsjampo hvis det er sånn at du rett og slett ikke kan dusje..men synes det høres merkelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...