Gå til innhold

Fotografering i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barnehagen der barnet mitt går har vi nå fått beskjed om at det snart skal være fotografering. Firmaet som skal ta bildene heter Fovea, men når jeg går inn på sidene deres kan jeg ikke finne noe pris. Er det noen som har erfaring med disse og som vet hva bildene vil komme på? Litt greit å vite ca pris før vi bestiller bildene! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de tok bilder av mitt skolebarn, vi fikk en sms rett etter at bildene var tatt så vi kunne gå på nett og se de og velge bilder, jeg valgte ingen så jeg fikk tilsent standarpakken med ett stort portrett, klassebilde og 5 mindre bilder, den pakken kostet 550.-

Men når du får sms så finner du priser ol på nettsiden for du får en kode til innlogging :)

Skrevet

Ved fotografering i bhg her, fikk vi utdelt et ark der vi måtte krysse av på om vi ønsket hele pakken, bare gruppe bildet, eller bare portrettene.

Full pakke kostet 550 her også

Skrevet

De fotograferte hos oss også i fjor. Mener de tok ca 100 kr per ark.

Skrevet

Fikk de igår. Tror det var 5 eller 6ark.kostet 990kr.sendte alle utenom gruppebilde tilbake igjen. På protrettbilde av sønnen min ser man han har grått masse før bildet er blitt tatt og det synes jeg ikke noe om. Tvinge han til å ta ett bilde som jeg hadde fått bedre til selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...