DaenerysStorm Skrevet 28. oktober 2013 #51 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg tror jeg kjenner en slags kant..men synes det er vanskelig å vite helt hvordan det skal kjennes! Noen nevner en slags ball men hos meg føles det mer som en hard kant, ikke noe rundt noe om dere skjønner..hehe. Ikke lett dette! Akkurat sånn er det hos meg også! Har en ganske lang kant nederst på magen. Også har jeg begynt å bli hard på hele magen egentlig, så er forhåpentligvis ikke lenge til det kommer en ekte kul
_førstenurket Skrevet 29. oktober 2013 #52 Skrevet 29. oktober 2013 Da har jeg endelig vært på ultralyd i uke 12+2. Alt så bra ut. Ca 6,4 cm krabat der inne som romsterer rundt. Enig med Lycke83 at det er rart at man ikke kjenner det! Fikk se at den strakk på bena, og snudde seg etc. Sååå godt. Nå kan jeg slutte å skjule graviditeten for alle som ikke er innvidde, og heller fokusere på å se fram til familieforøkelsen i midten av mai en gang. :)
Miss Li Skrevet 30. oktober 2013 #53 Skrevet 30. oktober 2013 12 ferdiggåtte uker jeg nå. Hurra! Men skjønner ikke disse trimesterne. Det står øverst på forumet at det er fra uke 14.. Hvorfor er vi da her når vi er i uke 12?
DaenerysStorm Skrevet 30. oktober 2013 #54 Skrevet 30. oktober 2013 12 ferdiggåtte uker jeg nå. Hurra! Men skjønner ikke disse trimesterne. Det står øverst på forumet at det er fra uke 14.. Hvorfor er vi da her når vi er i uke 12? Tror de fleste regner uke 12 som 1. trimester Er liksom en milepæl!
HøstJenten Skrevet 1. november 2013 #55 Skrevet 1. november 2013 Hei alle mammaer der ute Jeg melder meg inn her. Jeg er 30 år og gravid for aller første gang etter en ganske lang prøvetid, og har beregnet termin 1. mai. Er derfor 14+3 i dag. Det er så spennende! Gleder meg til å følge med her inne, det er så stas! Jeg syns selv magen min har forandret seg en del, men det er vanskelig å kalle det en kul ennå. Jeg føler meg heller litt unormalt kvapsete (jeg er vanligvis slank), og oppblåst. Gleder meg til den blir tydeligere nå etter hvert. Syns nesten det er forandring fra dag til dag.
cami246 Skrevet 1. november 2013 #56 Skrevet 1. november 2013 Heeey. Endelig begynner jeg å føle noe! Er 12 + 4 og har ikke hatt noen kroppslige plager. Dette gjør jo også at man ikke føler seg gravid og ikke helt klarer og identisere seg med det. Men nå har det startet med stikninger i livmor når jeg strammer mage, plutselig vrir meg etc. Og jeg synes dette er fantastisk! Da har jeg et lite tegn :)
BabyBoom-84 Skrevet 1. november 2013 #57 Skrevet 1. november 2013 Hei alle mammaer der ute Jeg melder meg inn her. Jeg er 30 år og gravid for aller første gang etter en ganske lang prøvetid, og har beregnet termin 1. mai. Er derfor 14+3 i dag. Det er så spennende! Gleder meg til å følge med her inne, det er så stas! Jeg syns selv magen min har forandret seg en del, men det er vanskelig å kalle det en kul ennå. Jeg føler meg heller litt unormalt kvapsete (jeg er vanligvis slank), og oppblåst. Gleder meg til den blir tydeligere nå etter hvert. Syns nesten det er forandring fra dag til dag. Magen min har begynt å forandre seg litt den også, føler meg mest tjukk, men jeg kan se forskjell og føler som du sier at det skjer ting fra dag til dag.. er 14+0 idag, jippi! Kan tydelig kjenne livmoren nå også, kjent den en liten uke så det er koselig synes jeg for da føler jeg at jeg vet sånn ca hvor babyen er og kan kose på magen:) Gleder meg til å kunne kjenne spark..vente vente...!!!
cami246 Skrevet 1. november 2013 #58 Skrevet 1. november 2013 Hei alle mammaer der ute Jeg melder meg inn her. Jeg er 30 år og gravid for aller første gang etter en ganske lang prøvetid, og har beregnet termin 1. mai. Er derfor 14+3 i dag. Det er så spennende! Gleder meg til å følge med her inne, det er så stas! Jeg syns selv magen min har forandret seg en del, men det er vanskelig å kalle det en kul ennå. Jeg føler meg heller litt unormalt kvapsete (jeg er vanligvis slank), og oppblåst. Gleder meg til den blir tydeligere nå etter hvert. Syns nesten det er forandring fra dag til dag. Magen min har begynt å forandre seg litt den også, føler meg mest tjukk, men jeg kan se forskjell og føler som du sier at det skjer ting fra dag til dag.. er 14+0 idag, jippi! Kan tydelig kjenne livmoren nå også, kjent den en liten uke så det er koselig synes jeg for da føler jeg at jeg vet sånn ca hvor babyen er og kan kose på magen:) Gleder meg til å kunne kjenne spark..vente vente...!!! blir spennende fremover nå
BabyBoom-84 Skrevet 1. november 2013 #59 Skrevet 1. november 2013 ja..ventetiden går bare så sakte;) Men ikke altfor lenge før ordinær UL det blir en fin førjulsgave å få titte på bebisen igjen, jeg merker jeg "savner" babyen og vil så gjerne se den på skjermen igjen!!
litenprinspå2 Skrevet 1. november 2013 #60 Skrevet 1. november 2013 Ja jeg er også spent på ultralyd, som er 3. Desember. Er jo "bare" en mnd til så i dag har jeg vært hos jordmor og er 14 uker. Alt virket bra, og babyen var iallefall aktiv, med 160-170 i hjerteslag. Livmoren, som jeg ikke merker noe særlig til selv enda, lå ganske høyt ifht hva jeg trodde, så da kommer nok magen snart. På ultralyd i uke 12 fikk jeg vite at morkaka lå på bakre vegg, og da sa jordmor at det kanskje ikke var så lenge til jeg kunne merke aktiviteten selv også )
Grynet:) Skrevet 1. november 2013 #61 Skrevet 1. november 2013 Heisann folkens Var på UL i går, da ble mini plutselig målt til 13+0.. Jeg hadde tenkt å vente med å komme hit til 13+ 0 på mandag, men kjenner at jeg blåser litt i det nå 1. Trimester varer i følge helsevesenet til 12+6. Det er nok derfor BIM har endret beskrivelsen sin til "til og med uke 13" på forsiden. Når jeg leser inne på "uke for uke" står det at det varer til uke 12, så de er nok ikke helt enige med seg selv rikig enda. Planen var å ikke ta NOE på forskudd og vente til den mest konservative varianten, men kjenner på meg at nå med nr 2 er det kanskje ikke såååå farlig. jg innbiller meg at i det embryoet går over til foster, så er mye gjort. Mini var forøvrig en vilter krabat; veivet med armene, vrikket på seg og viste den lille rumpa. SÅÅå søt atte Jeg gleder meg til å offentliggjøre graviditeten, tror mange spekulerer på jobb. Jeg vurderer å ta på meg en trang topp, danse rundt og synge "ååå så tjukk jeg har blitt"
HøstJenten Skrevet 1. november 2013 #62 Skrevet 1. november 2013 Hei alle mammaer der ute Jeg melder meg inn her. Jeg er 30 år og gravid for aller første gang etter en ganske lang prøvetid, og har beregnet termin 1. mai. Er derfor 14+3 i dag. Det er så spennende! Gleder meg til å følge med her inne, det er så stas! Jeg syns selv magen min har forandret seg en del, men det er vanskelig å kalle det en kul ennå. Jeg føler meg heller litt unormalt kvapsete (jeg er vanligvis slank), og oppblåst. Gleder meg til den blir tydeligere nå etter hvert. Syns nesten det er forandring fra dag til dag. Magen min har begynt å forandre seg litt den også, føler meg mest tjukk, men jeg kan se forskjell og føler som du sier at det skjer ting fra dag til dag.. er 14+0 idag, jippi! Kan tydelig kjenne livmoren nå også, kjent den en liten uke så det er koselig synes jeg for da føler jeg at jeg vet sånn ca hvor babyen er og kan kose på magen:) Gleder meg til å kunne kjenne spark..vente vente...!!! Jeg lurer sånn på hvordan dere kjenner livmoren? Hva kjenner man etter? Nybegynner...
Ike85 Skrevet 1. november 2013 #63 Skrevet 1. november 2013 Hei jenter! Hvordan går det med dere? Har dere begynt å fortelle om den lille til familie og venner? Her har vi det nå, deilig å endelig kunne prate med noen andre enn bare mannen!
BabyBoom-84 Skrevet 1. november 2013 #64 Skrevet 1. november 2013 Hei alle mammaer der ute Jeg melder meg inn her. Jeg er 30 år og gravid for aller første gang etter en ganske lang prøvetid, og har beregnet termin 1. mai. Er derfor 14+3 i dag. Det er så spennende! Gleder meg til å følge med her inne, det er så stas! Jeg syns selv magen min har forandret seg en del, men det er vanskelig å kalle det en kul ennå. Jeg føler meg heller litt unormalt kvapsete (jeg er vanligvis slank), og oppblåst. Gleder meg til den blir tydeligere nå etter hvert. Syns nesten det er forandring fra dag til dag. Magen min har begynt å forandre seg litt den også, føler meg mest tjukk, men jeg kan se forskjell og føler som du sier at det skjer ting fra dag til dag.. er 14+0 idag, jippi! Kan tydelig kjenne livmoren nå også, kjent den en liten uke så det er koselig synes jeg for da føler jeg at jeg vet sånn ca hvor babyen er og kan kose på magen:) Gleder meg til å kunne kjenne spark..vente vente...!!! Jeg lurer sånn på hvordan dere kjenner livmoren? Hva kjenner man etter? Nybegynner... Jeg var veldig usikker på dette selv, og i mange dager var jeg ikke sikker på hva jeg kjente etter og om det jeg trodde jeg kjente var livmoren. Jeg hadde lest det skulle kjennes ut som en ball, men hos meg kjentes det mer ut som en slags lang hard kant. Nå ca en uke etter så kjenner jeg den mye tydeligere og er sikker på det er livmoren. Prøv på morgenen eller kvelden når du ligger flatt i sengen og ta en hånd på magen med flat håndflate, like over skambenet, ca ved hoftehøyde eller litt under er min nå, så trykk litt forsiktig med hele hånden så skal du kjenne at det er et slags hardt område.. kanskje ikke så godt forklart, hehe! men jeg skjønte ingenting i starten selv før jeg plutselig kjente den:) har nok noe med at den må vokse seg ordentlig opp også. Hvis du får orgasme etter sex eller onanering så kan du kjenne etter med en gang..for da er den mye hardere
BabyBoom-84 Skrevet 1. november 2013 #65 Skrevet 1. november 2013 Hei jenter! Hvordan går det med dere? Har dere begynt å fortelle om den lille til familie og venner? Her har vi det nå, deilig å endelig kunne prate med noen andre enn bare mannen! JA! vi har også fortalt det til venner og familie nå og det er så deilig å kunne dele det! Føles mer virkelig og hyggelig med alle gratulasjonene:)
Ike85 Skrevet 2. november 2013 #66 Skrevet 2. november 2013 Hei alle mammaer der ute Jeg melder meg inn her. Jeg er 30 år og gravid for aller første gang etter en ganske lang prøvetid, og har beregnet termin 1. mai. Er derfor 14+3 i dag. Det er så spennende! Gleder meg til å følge med her inne, det er så stas! Jeg syns selv magen min har forandret seg en del, men det er vanskelig å kalle det en kul ennå. Jeg føler meg heller litt unormalt kvapsete (jeg er vanligvis slank), og oppblåst. Gleder meg til den blir tydeligere nå etter hvert. Syns nesten det er forandring fra dag til dag. Magen min har begynt å forandre seg litt den også, føler meg mest tjukk, men jeg kan se forskjell og føler som du sier at det skjer ting fra dag til dag.. er 14+0 idag, jippi! Kan tydelig kjenne livmoren nå også, kjent den en liten uke så det er koselig synes jeg for da føler jeg at jeg vet sånn ca hvor babyen er og kan kose på magen:) Gleder meg til å kunne kjenne spark..vente vente...!!! Jeg lurer sånn på hvordan dere kjenner livmoren? Hva kjenner man etter? Nybegynner... Jeg var veldig usikker på dette selv, og i mange dager var jeg ikke sikker på hva jeg kjente etter og om det jeg trodde jeg kjente var livmoren. Jeg hadde lest det skulle kjennes ut som en ball, men hos meg kjentes det mer ut som en slags lang hard kant. Nå ca en uke etter så kjenner jeg den mye tydeligere og er sikker på det er livmoren. Prøv på morgenen eller kvelden når du ligger flatt i sengen og ta en hånd på magen med flat håndflate, like over skambenet, ca ved hoftehøyde eller litt under er min nå, så trykk litt forsiktig med hele hånden så skal du kjenne at det er et slags hardt område.. kanskje ikke så godt forklart, hehe! men jeg skjønte ingenting i starten selv før jeg plutselig kjente den:) har nok noe med at den må vokse seg ordentlig opp også. Hvis du får orgasme etter sex eller onanering så kan du kjenne etter med en gang..for da er den mye hardere Hei, jeg er like langt på vei som deg høstjenten, med termin 1 mai. Er 14+4 idag. Jeg må si meg enig med babyboom over her når det gjelder å finne livmoren, men min er kommet mye lenger opp. Jeg har en lang overkropp (er høy) og har en "høy" navle. Når jeg kjenner etter nå, ligger den ca 3 cm under navlen som igjen er ca 10 cm over skambeinet. Det kjennes som babyboom forklarer som en hard avlang kant. Kjenner den bare når jeg ligger strakt ut på ryggen i sengen og trykker/leter litt med fingrene. Måtte bruke litt tid på å finne den, men det var helst fordi den var mye høyere oppe enn jeg hadde trodd. Når jeg først fant den var jeg ikke i tvil om hva det var!
sva Skrevet 2. november 2013 #67 Skrevet 2. november 2013 Hei jenter! Hvordan går det med dere? Har dere begynt å fortelle om den lille til familie og venner? Her har vi det nå, deilig å endelig kunne prate med noen andre enn bare mannen! JA! vi har også fortalt det til venner og familie nå og det er så deilig å kunne dele det! Føles mer virkelig og hyggelig med alle gratulasjonene:) Har ikke fortalt noen enda. Planen er å fortelle det til mannen sine foreldre neste uke. Hadde igrunn lyst å være tilstede når det blir fortalt, og da er det eneste mulighet ellers blir det etter jul. Merker jeg gruer meg veldig, for jeg tror ikke de blir spesielt glade. Vi begge er godt voksne, utdannet og i jobb, men jeg personlig har null forhold til hans foreldre. Dette blir det første barnebarnet deres, og tror ikke noen av de ville sett noe barn komme før om flere år. Jeg har enda ikke helt klart å finne ut hvordan jeg skal reagere dersom det blir dramaskrik av dette, hva ville dere gjort?
HøstJenten Skrevet 2. november 2013 #68 Skrevet 2. november 2013 Hei alle mammaer der ute Jeg melder meg inn her. Jeg er 30 år og gravid for aller første gang etter en ganske lang prøvetid, og har beregnet termin 1. mai. Er derfor 14+3 i dag. Det er så spennende! Gleder meg til å følge med her inne, det er så stas! Jeg syns selv magen min har forandret seg en del, men det er vanskelig å kalle det en kul ennå. Jeg føler meg heller litt unormalt kvapsete (jeg er vanligvis slank), og oppblåst. Gleder meg til den blir tydeligere nå etter hvert. Syns nesten det er forandring fra dag til dag. Magen min har begynt å forandre seg litt den også, føler meg mest tjukk, men jeg kan se forskjell og føler som du sier at det skjer ting fra dag til dag.. er 14+0 idag, jippi! Kan tydelig kjenne livmoren nå også, kjent den en liten uke så det er koselig synes jeg for da føler jeg at jeg vet sånn ca hvor babyen er og kan kose på magen:) Gleder meg til å kunne kjenne spark..vente vente...!!!Jeg lurer sånn på hvordan dere kjenner livmoren? Hva kjenner man etter? Nybegynner... Jeg var veldig usikker på dette selv, og i mange dager var jeg ikke sikker på hva jeg kjente etter og om det jeg trodde jeg kjente var livmoren. Jeg hadde lest det skulle kjennes ut som en ball, men hos meg kjentes det mer ut som en slags lang hard kant. Nå ca en uke etter så kjenner jeg den mye tydeligere og er sikker på det er livmoren. Prøv på morgenen eller kvelden når du ligger flatt i sengen og ta en hånd på magen med flat håndflate, like over skambenet, ca ved hoftehøyde eller litt under er min nå, så trykk litt forsiktig med hele hånden så skal du kjenne at det er et slags hardt område.. kanskje ikke så godt forklart, hehe! men jeg skjønte ingenting i starten selv før jeg plutselig kjente den:) har nok noe med at den må vokse seg ordentlig opp også. Hvis du får orgasme etter sex eller onanering så kan du kjenne etter med en gang..for da er den mye hardere Hei, jeg er like langt på vei som deg høstjenten, med termin 1 mai. Er 14+4 idag. Jeg må si meg enig med babyboom over her når det gjelder å finne livmoren, men min er kommet mye lenger opp. Jeg har en lang overkropp (er høy) og har en "høy" navle. Når jeg kjenner etter nå, ligger den ca 3 cm under navlen som igjen er ca 10 cm over skambeinet. Det kjennes som babyboom forklarer som en hard avlang kant. Kjenner den bare når jeg ligger strakt ut på ryggen i sengen og trykker/leter litt med fingrene. Måtte bruke litt tid på å finne den, men det var helst fordi den var mye høyere oppe enn jeg hadde trodd. Når jeg først fant den var jeg ikke i tvil om hva det var! Så gøy med lik termin Ike85 og tusen takk for grundige svar begge to. Dette skal jeg finne ut av!
HøstJenten Skrevet 2. november 2013 #69 Skrevet 2. november 2013 (endret) Hei jenter! Hvordan går det med dere? Har dere begynt å fortelle om den lille til familie og venner? Her har vi det nå, deilig å endelig kunne prate med noen andre enn bare mannen! JA! vi har også fortalt det til venner og familie nå og det er så deilig å kunne dele det! Føles mer virkelig og hyggelig med alle gratulasjonene:) Har ikke fortalt noen enda. Planen er å fortelle det til mannen sine foreldre neste uke. Hadde igrunn lyst å være tilstede når det blir fortalt, og da er det eneste mulighet ellers blir det etter jul. Merker jeg gruer meg veldig, for jeg tror ikke de blir spesielt glade. Vi begge er godt voksne, utdannet og i jobb, men jeg personlig har null forhold til hans foreldre. Dette blir det første barnebarnet deres, og tror ikke noen av de ville sett noe barn komme før om flere år. Jeg har enda ikke helt klart å finne ut hvordan jeg skal reagere dersom det blir dramaskrik av dette, hva ville dere gjort? Vi har fortalt det til alle, litt etter hvert. Jeg har i grunnen bare fortalt det når det har passet sånn, både til kolleger og venner. Når det gjelder foreldre fortalte vi det først til kjærestens foreldre, som begge reagerte med å begynne å gråte... De syns det var helt fantastisk og hadde ønsket seg dette lenge fortalte de. Mine foreldre visste at vi har forsøkt ganske lenge og syns det var hyggelig at vi hadde fått det til, som de sa. Men tror du ikke dine svigerforeldre også vil synes det er stas med et barnebarn, selv om det kommer litt før de hadde sett det for seg? Antagelig reagerer de positivt, tror du ikke? Og om de ikke gjør det med en gang, så kommer det seg sikkert når de får vendt seg til tanken. Lykke til uansett! Endret 2. november 2013 av HøstJenten
Ike85 Skrevet 2. november 2013 #70 Skrevet 2. november 2013 Hei jenter! Hvordan går det med dere? Har dere begynt å fortelle om den lille til familie og venner? Her har vi det nå, deilig å endelig kunne prate med noen andre enn bare mannen! JA! vi har også fortalt det til venner og familie nå og det er så deilig å kunne dele det! Føles mer virkelig og hyggelig med alle gratulasjonene:) Har ikke fortalt noen enda. Planen er å fortelle det til mannen sine foreldre neste uke. Hadde igrunn lyst å være tilstede når det blir fortalt, og da er det eneste mulighet ellers blir det etter jul. Merker jeg gruer meg veldig, for jeg tror ikke de blir spesielt glade. Vi begge er godt voksne, utdannet og i jobb, men jeg personlig har null forhold til hans foreldre. Dette blir det første barnebarnet deres, og tror ikke noen av de ville sett noe barn komme før om flere år. Jeg har enda ikke helt klart å finne ut hvordan jeg skal reagere dersom det blir dramaskrik av dette, hva ville dere gjort? Jeg forstår at dette er vanskelig for deg og at du er bekymret. Jeg tror også at mange av disse bekymringene er uten grunn, men man blir jo gjerne litt ekstra sensitiv og følsom under svangerskapet. Selv om svigerforeldrene dine kanskje ikke forventer eller har sett for seg et barnebarn nå, er jeg sikker på at de blir veldig glade. Det er tross alt sønnen deres og svigerdatter som bærer slekten videre. At det blir noe dramaskrik blir det nok heller ikke. La dem bli vant med tanken og la den store nyheten synke inn, så vil de nok glede seg sammen med dere! Kanskje er dette muligheten for at dere kan få et bedre og nærere forhold? Uavhengig av hva andre tenker eller mener er det deg og din mann som nå skal bli foreldre, og dere som står i hovedfokus! Ikke bry deg om andres synspunkter, men gled deg over den voksende magen og tiden dere har i vente! Sender deg en klem og krysser fingrene for dere!
ØnskerBaby2012 Skrevet 2. november 2013 #71 Skrevet 2. november 2013 Hei jenter! I dag er jeg 12 uker og sniker meg inn her;-)Trodde denne dagen skulle bli en lettelse, men kjenner jeg er mest spent på legekontrollen til uka! Gleder meg til å slippe nyheten løs!!
DaenerysStorm Skrevet 3. november 2013 #72 Skrevet 3. november 2013 Jeg gleder meg til å offentliggjøre graviditeten, tror mange spekulerer på jobb. Jeg vurderer å ta på meg en trang topp, danse rundt og synge "ååå så tjukk jeg har blitt" Kan du da vær så snill og alliere deg med en kollega som kan filme?
Grynet:) Skrevet 3. november 2013 #73 Skrevet 3. november 2013 Jeg gleder meg til å offentliggjøre graviditeten, tror mange spekulerer på jobb. Jeg vurderer å ta på meg en trang topp, danse rundt og synge "ååå så tjukk jeg har blitt" Kan du da vær så snill og alliere deg med en kollega som kan filme? Hehe! Får se hva jeg får til
Grynet:) Skrevet 3. november 2013 #74 Skrevet 3. november 2013 Fikk forresten brev i går med fødeplass og OUL 16. Desember
sva Skrevet 4. november 2013 #75 Skrevet 4. november 2013 Hei jenter! Hvordan går det med dere? Har dere begynt å fortelle om den lille til familie og venner? Her har vi det nå, deilig å endelig kunne prate med noen andre enn bare mannen! JA! vi har også fortalt det til venner og familie nå og det er så deilig å kunne dele det! Føles mer virkelig og hyggelig med alle gratulasjonene:)Har ikke fortalt noen enda. Planen er å fortelle det til mannen sine foreldre neste uke. Hadde igrunn lyst å være tilstede når det blir fortalt, og da er det eneste mulighet ellers blir det etter jul. Merker jeg gruer meg veldig, for jeg tror ikke de blir spesielt glade. Vi begge er godt voksne, utdannet og i jobb, men jeg personlig har null forhold til hans foreldre. Dette blir det første barnebarnet deres, og tror ikke noen av de ville sett noe barn komme før om flere år. Jeg har enda ikke helt klart å finne ut hvordan jeg skal reagere dersom det blir dramaskrik av dette, hva ville dere gjort? Jeg forstår at dette er vanskelig for deg og at du er bekymret. Jeg tror også at mange av disse bekymringene er uten grunn, men man blir jo gjerne litt ekstra sensitiv og følsom under svangerskapet. Selv om svigerforeldrene dine kanskje ikke forventer eller har sett for seg et barnebarn nå, er jeg sikker på at de blir veldig glade. Det er tross alt sønnen deres og svigerdatter som bærer slekten videre. At det blir noe dramaskrik blir det nok heller ikke. La dem bli vant med tanken og la den store nyheten synke inn, så vil de nok glede seg sammen med dere! Kanskje er dette muligheten for at dere kan få et bedre og nærere forhold? Uavhengig av hva andre tenker eller mener er det deg og din mann som nå skal bli foreldre, og dere som står i hovedfokus! Ikke bry deg om andres synspunkter, men gled deg over den voksende magen og tiden dere har i vente! Sender deg en klem og krysser fingrene for dere! Mange takk for svar, jenter. Får håpe de tar det bedre enn jeg ser for meg. Ettersom mann min har fortalt meg om sin barndom, har ikke mor selv vært veldig snill mot han, og det gjør vel at jeg blir ekstra skeptisk. Om ikke annet vet jeg familien fra min side vil bli kjempe glade, og har vel tenkt meg frem til at om det er negativitet fra andre siden, er det ikke verre enn å holde seg unna de.. Tilslutt så gleder ihvertfall vi oss veldig, og det er vel det som er viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå