Gå til innhold

MAI 2014 baby

Swopie87-StoreSøs+LilleSøs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg er ikke i Facebookgruppen, men er her:)

Det er kanskje fordi vi er mellom de nervepirrende første tre mnd og de tyngste siste?

Jeg er ihvertfall ganske lettet over at kvalme og trøtthet er bak meg og at nå er det veldig kos å være gravid:)

Hei!

Ny bruker her på BIM, så slenger meg med her i mai- forumet :)

Er førstegangsfødende og har termin 4.mai  Vi venter en gutt (dersom jordmora som tok UL har rett i sine antakelser, vel og merke).

Har virkelig hatt en drømmegraviditet så langt, og håper selvsagt at det fortsetter i samme sporet :) Magen har nylig begynt å komme for alvor, og nå er det ikke tvil om at man er gravid og ikke bare har spist godt i jula :)

Hadde vært hyggelig med mye aktivitet framover her på forumet, kjenner at jeg som førstegangs synes det er veldig stas å følge med på andre i samme graviditetsstadie.

Ser at det vises til en FB- side lengere oppe, noen som har en link? :)

Annonse

Hei!

Ny bruker her på BIM, så slenger meg med her i mai- forumet :)

Er førstegangsfødende og har termin 4.mai  Vi venter en gutt (dersom jordmora som tok UL har rett i sine antakelser, vel og merke).

Har virkelig hatt en drømmegraviditet så langt, og håper selvsagt at det fortsetter i samme sporet :) Magen har nylig begynt å komme for alvor, og nå er det ikke tvil om at man er gravid og ikke bare har spist godt i jula :)

Hadde vært hyggelig med mye aktivitet framover her på forumet, kjenner at jeg som førstegangs synes det er veldig stas å følge med på andre i samme graviditetsstadie.

Ser at det vises til en FB- side lengere oppe, noen som har en link? :)

Mye aktivitet i Facebookgruppen, er over 60 medlemmer der, så du er hjertelig velkommen! Send melding til Fighter'n ja med ditt ekte navn, så søker hun deg opp på Facebook og legger deg inn i gruppen!

• 2 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Hei! Har termin 31 mai jeg men er ikke på facebook jenter! Føler meg utafor men det går veldig bra med graviditeten osv. og det er jeg glad for.!!! Har vært her fra starten og skal holde meg her. :laugh:

Lykke til i 3-trimester dere!!!

Anonymous poster hash: b3beb...172

Jeg hører ikke til i mai-gjengen, men bare så dette tilfeldig - får dere ikke være med i Facebook-gruppen?! Seriøst? :hakeslepp: Hva i all verden er grunnen til det? Jeg er med i en termingruppe på fb selv, der er i hvert fall ALLE velkomne, og vi tar gjerne med de som har termin i slutten av foregående måned og begynnelsen av neste også, vi. Lurer forresten på om ikke jeg kjenner ei i maigruppa (hvis det ikke er flere, da), kan kanskje legge inn et godt ord om ønskelig. :)

Anonymous poster hash: 08fc7...747

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...