Gå til innhold

Hvilke vintersko er bra til en 3-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen sko? Og red et sånn at de vinterskoene med gummi endret, som fem Sorel, er varme nok om vinteren, eller er de mer som cherrox?

Jeg kjøpte Viking i fjor, og de var vel OK, men en 2-åring er jo uansett ikke så flink til å uttrykke det om de evt fryser på beina. Har hatt Kavat også.

Anonymous poster hash: 69687...1d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, beklager alle skrivefeilene over:)

Skrevet

vill ikke anbefale deg og bruke de sorel skoene eller den typen sko som hoved sko de er tunge for små barn, viking eller kamic gore tex er bra :) er skoene passelig slik at de kan bruke en tynn ullsokk i de så skal de ikke fryse.

Skrevet

Viking og ecco gore tex har vi god erfaring med.. Lette og gode sko som holder små føtter tørre og varme! Bruker ecco til listen, og viking til eldste - og det er passformen alene som gjør at de ikke bruker same merke!

Viking er en del bredere enn ecco..

Anonymous poster hash: 81692...411

Skrevet

Takk for svar! Det blir vel kanskje Viking i år også, men de kunne godt ha kosta litt mindre! Hmrfff:(

Skrevet

Vi har i flere år på rad brukt Norheim Isbjørn. De er veldig gode og varme. Sønnen min har heller aldri blitt våt på føttene. De er billige også!

Anonymous poster hash: 91836...583

Skrevet

ja Norheim isbjørn de har jeg glemt de er fine og :) må se om jeg finner slike til mini :)

Skrevet

Søk på norheim isbjørn i Google, så finner du de på g-Max til 199 kr.

Anonymous poster hash: 91836...583

Skrevet

LItt for seint nå da, men tips til neste år: Kjøp 2 par for prisen av 1 på Skoringen når de har den kampanjen de har hver høst. Jeg har gjort det de siste årene, og sparer jo 50 % på det. Da er det Viking det går i :)

Skrevet

Men har de ikke slikt 3 for 2 på eurosko nå eller er det kanskje bare i Asker på trekanten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...