Gå til innhold

Moderator texas...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det begynner å bli ganske snodig innpå dette forumet. Jeg har vært medlem i fem år (dog bare aktiv under graviditeter..) og har aldri opplevd maken! Tråder blir låst, moderert og slettet i hytt og pine! En viss fue er hellig grunn og ALT om henne bli gjort noe med. Hva skjer??? Mobbing er ikke greit, men å ha en mening om bloggere er NØDT til å være lov! De blottlegger seg selv og viss de vil ha slutt på diskusjonene, ja da burde de finne seg en annen jobb. Ikke vanskeligere enn det! Hvorfor er modratorene blitt bloggernes beskyttende engler?

Nei begynner å bli lei av hele forumet nå. Dette er første gang jeg klager faktisk.

Anonymous poster hash: 57800...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk enig.. Syns den modereringen her går over stokk og stein... Nesten så jeg har lyst å starte mitt eget nettsted med eget forum, men jeg ikke datakyndig..

Anonymous poster hash: 82a2c...759
Skrevet

Reglene sier: "Persondebatt: Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom media, blogger og øvrig sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Det samme gjelder offentlige personer"

Så lenge trådene ikke omhandler hets, rykter el. så er det ikke i strid med reglene

Anonymous poster hash: 80dd7...75e
Skrevet

Diskusjoner rundt bloggere, enten det er den ene eller den andre, er greit, så lenge det ikke er ryktespreding, spekulasjoner eller hetsing. Så lenge folk holder en grei tone, så blir trådene stående. Dessverre har det vært en del innlegg som ikke holder seg til reglene i kveld, og da blir trådene stengt eller moderert.

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Alle innleggene om Fotballfruen begynner jo å nærme seg spam så jeg syns det er helt ok å begrense trådene om henne.

Det fascinerer meg hvor mye tid enkelte må bruke på den bloggen hennes for å klare å få med seg alt. Hvorfor de bruker tid på en person de bare irriterer seg over er også litt sånn skummelt fascinerende.

Kanskje de ikke har så mye som skjer i egne liv siden de er så opphengt i henne?

Skrevet

Jeg synes med fordel at alle trådene om Fotballfrue kan slettes. Hver og annenhver tråd handler om henne - samme som med "den ustelte matrosen". Dumt at forumet ødelegges med spam.

Gjest ENMLCOA
Skrevet (endret)

Jeg synes med fordel at alle trådene om Fotballfrue kan slettes. Hver og annenhver tråd handler om henne - samme som med "den ustelte matrosen". Dumt at forumet ødelegges med spam.

Da tar du ikke høyde for at spam - gjerne i originalbetydningen - tydeligvis er hovedinnholdet i hodet til flertallet av dibbernee. Ja til revolusjon, skyt folket.

Endret av ENMLCOA
Skrevet

Da tar du ikke høyde for at spam - gjerne i originalbetydningen - tydeligvis er hovedinnholdet i hodet til flertallet av dibbernee. Ja til revolusjon, skyt folket.
Velkommen tilbake Luten.

Anonymous poster hash: f0fe8...455

Gjest ENMLCOA
Skrevet

Velkommen tilbake Luten.

Anonymous poster hash: f0fe8...455

Kan du se for deg å legge bort konspirasjonsteoriene?

Skrevet

Alle innleggene om Fotballfruen begynner jo å nærme seg spam så jeg syns det er helt ok å begrense trådene om henne.

Det fascinerer meg hvor mye tid enkelte må bruke på den bloggen hennes for å klare å få med seg alt. Hvorfor de bruker tid på en person de bare irriterer seg over er også litt sånn skummelt fascinerende.

Kanskje de ikke har så mye som skjer i egne liv siden de er så opphengt i henne?

De forundrer meg at du tror at alle som skriver innlegg her inne er samme person. Men du har kanskje ikke så mye som skjer i ditt eget liv siden du fåe med deg alt som skjer her inne?

Anonymous poster hash: 4eb24...c6e

Skrevet

De fleste innleggene om Fotballfrue er rene hetsetråder og usaklige fra første ord. 

Å bruke som argument at man selv har valgt det fordi man er en offentlig er person er for dumt.

Bruk tiden på noe annet om hennes blogg og liv er så vanvittig provoserende.

Anonymous poster hash: 70752...0a5
Skrevet

De forundrer meg at du tror at alle som skriver innlegg her inne er samme person. Men du har kanskje ikke så mye som skjer i ditt eget liv siden du fåe med deg alt som skjer her inne?

Jeg tror nok ikke det bare er en person som starter trådene, men så veldig mange tror jeg ikke det er som har denne syklige interessen for dama.

Joda, jeg bruker en del tid her inne jeg, men jeg bruker den ikke til å spamme forumet og hetse andre mennesker.

Skrevet (endret)

Jeg tror nok ikke det bare er en person som starter trådene, men så veldig mange tror jeg ikke det er som har denne syklige interessen for dama.

Joda, jeg bruker en del tid her inne jeg, men jeg bruker den ikke til å spamme forumet og hetse andre mennesker.

Det er jo "reprise" av ungdomsskolen: Hun er pen, kjempetynn, har kjekk kjæreste og fjonge klær. I tillegg får hun gode karakterer på prøvene uten at hun trenger å pugge - ser vil si hun tjener penger og får masse gratis stæsj tilsynelatende uten å løfte en finger (hun klimprer bare litt på mac'en sin med Gucci-logo i ny og ne).

Dette faller mange tungt for brystet og de setter i gang med å sende stygge lapper i timen, dra henne i håret, ekskludere og slenge med lipgloss-leppa :P

Det er "farlig" å være pen og vellykket i et univers med kvinner med lav selvfølelse som ikke er i stand til å skjule sin sjalusi - enten man er 16 eller 26 ;)

Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...