Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var en tråd om hvor rart det var at fotballfrue laget utstyrsguide til stelleveske før hun har født...jeg forstår ikke hva som strider mot reglene i den tråden? noe må det vel ha vært siden den er stengt? Mitt innlegg er også borte derfra, står ikke at det har blitt slettet, men jeg forstår ikke hvorfor det er borte. Jeg skrev virkelig ikke noe stygt der som personsangrep eller noe. Det jeg skrev var noe slikt som:

nja, hun sier vel ikke at dette er fasiten. Jeg hadde også alt klart da babyen kom. Men det er noen ting hun har som jeg sikkert hadde syntes var kjekt helt frem til jeg må skifte på en bensistasjon hvor ting er litt ustøtt og ting skal gå litt fort. 

Hva er feil her? lurer oppriktig på det for jeg vil jo ikke gjøre samme feilen igjen....

Fortsetter under...

Hej

Det var sikkert ikke noe galt med ditt innlegg, men da trådstarten slettes så slettes svar under uten angitt grunn.

Hej! :)

Bara undrar, får ni inte lov att skriva på svenska? Eller försöker du lära dig att skriva på norska? Som sagt, undrar bara! :)

Anonymous poster hash: 820b1...a4c

Gjest Lykkeliggift_

Hej

Det var sikkert ikke noe galt med ditt innlegg, men da trådstarten slettes så slettes svar under uten angitt grunn.

Ikke for å kverulere eller kritisere, men jeg synes det er betenkelig at moderator skriver svært dårlig norsk når det foregår moderering av norsk forum. Mange ting kan misforstås og slettes/rettes uten at de strider mot reglene og dette kan igjen føre til frustrasjon hos brukerne.

Hej

Ikke for å kverulere eller kritisere, men jeg synes det er betenkelig at moderator skriver svært dårlig norsk når det foregår moderering av norsk forum. Mange ting kan misforstås og slettes/rettes uten at de strider mot reglene og dette kan igjen føre til frustrasjon hos brukerne.

Kaller du det mod-is skriver for dårlig Norsk? Synes ikke det var det minste vanskelig å skjønne det som står der. Så jo jeg trur du bare kverulerer.

Anonymous poster hash: c1a40...e6d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...