Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Barnet (snart 10) drakk mulig urent vann i helga, og har vært dårlig siden. Dvs dårlig og dårlig. Oppkast og mageonde i helga og seff hjemme på mandag, men etterpå har han klagd på kvalme fra morgenen, men vært i storform utover dagen. Nå er jeg i tvil. Det er ikke morro å være kvalm, og slettes ikke om han føler han risikerer å kaste opp. Men utover dagen virker han absolutt klar for det meste. Så nå lurer jeg på om det er litt vondt i viljen også. Full vigør helt til jeg spør hvordan det går, da kommer den spede stemmen og litt "synd på meg" ansikt. Morgenkvalmen er nok veldig reell. Er ellers en ærlig gutt, har morsomme aktiviteter både på skole og fritid for tida som burde friste mer enn å gå hjemme. Hvor mye ville dere presset på? (har vært hos lege btw, mistenker ikke smittefare) Anonymous poster hash: a1c73...791
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 ingen? Anonymous poster hash: a1c73...791
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg hadde nok funnet på noe gøy å gjøre også si noe som: men ånei du er jo syk, så det kan vi ikke likevel.. Da ser du om han er enig eller ikke er så syk likevel. Er han frisk nok til å være med på gøye aktiviteter er han frisk nok til skole Anonymous poster hash: c3c08...68e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Har forsåvidt gjort det. og han er enig i at da må han være hjemme, selv om han mener han orker den akuelle tingen der og da. I morgen er det svømming, en absolutt høydare, men det hjelper ikke tydeligvis. Er i grunnen derfor jeg tar han såpass på alvor. Ellers hadde mor vært kjipemor og sendt ungen av gårde uten diskusjon. men det virker litt lettvint også Vanskelig sykdomsnivå - synes det er vanskelig å vurdere egen arbeidsevne når det er sånn, og da i hvart fall andres. takk for innspill Anonymous poster hash: a1c73...791
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Hmm da høres det nesten ut som det kan feile han noe spør du meg.. Eller hadde han sikkert kjapt blitt bedre til svømmimgen kan det være noe som plager han på skolen? Noen som mobber etc? Anonymous poster hash: c3c08...68e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Nei, fungerer bra sosialt. Tror nok det ligger på frykten for å spy/ må bæsje i skoletida, selv om det ikke har gått galt hjemme (ikke spydd hele uka til tross for kvalme). egentlig tror jeg noe feiler han, venter på svar fra prøver, men jeg er jo supermoralsk og mener han må på skolen likevel, og heller gå hjem om det ikke går over. Så har jeg ikke helt hjerte til å gjennomføre det i tilfelle han føler seg verre enn jeg tror Anonymous poster hash: a1c73...791
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Ja, ser den, ikke lett det der. Hvordan går det med han i dag da? Anonymous poster hash: c3c08...68e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå