Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Hei, Jeg lider av stressintoleranse, og kan til tider ha både slim og friskt blod i avføring, forstoppelse og diare, og alt fra to ganger daglig til en gang i uken. Alltid vært slik. Tider med oppblåst mage og kvalme. Har hemoroider. Men i dag var det liksom blod i selve avføringen, og ikke bare utenpå, om det er forståelig. Men vet ikke om det at det var løst gjorde det slik. Sved en del også. Men dumme meg googlet dette, og sammen med trettheten og jernmangelen min (Er vegetarianer) gjorde det meg veldig nervøs Har noen andre vært borti dette og kan trøste meg litt? Har planer om å ringe legen min i morgen, men bare kjenner jeg er veldig redd. Beklager at dette ble langt, og håper på svar. Anonymous poster hash: 29e1f...aa2
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har opplevd blod i avføring med den sykdommen jeg hadde. Og fikk beskjed at selvom legen visste hva det dreide seg om, skulle jeg ALLTID kontakte lege med en gang. Dette gjald alle, friske eller syke. Jeg hadde tatt en tlf til legevakt og forhørt meg jeg. Men kan like godt være en blødning fra en hemeroide som ligger i avførigen om det var løs mage? Anonymous poster hash: 52e82...8e4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har opplevd blod i avføring med den sykdommen jeg hadde. Og fikk beskjed at selvom legen visste hva det dreide seg om, skulle jeg ALLTID kontakte lege med en gang. Dette gjald alle, friske eller syke. Jeg hadde tatt en tlf til legevakt og forhørt meg jeg. Men kan like godt være en blødning fra en hemeroide som ligger i avførigen om det var løs mage? Anonymous poster hash: 52e82...8e4 Med en gang? :S huff... Jeg har vært veldig stresset i det siste, med lite søvn. Derfor er jeg litt redd for å gjøre for mye nå, siden jeg lett blir så dårlig. Var litt løs mage ja, men hardt til å begynne med. Sved veldig så mulig det var en fissur. Skal se om jeg kan manne meg opp til å ringe, syns det er litt flaut! Men takk for svar Anonymous poster hash: 29e1f...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå