Gå til innhold

Opplevde noe ekkelt nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i studentbolig og vi har felles vaskeri i nabobygget. Da jeg hadde hentet klærne i sta sammen med min sønn var det en som fulgte etter meg og sto og luska ved inngangsdøra. Da jeg låste meg inn sneik han seg inn rett før døra glei igjen. Jeg tok med meg sønnen min og løp opp trappa (3 etasjer). Har aldri sett han mannen her før. Han var utlending, veldig mørk i huden. Det satt en skikkelig støkk i meg :S Hva om han går og kjenner på dørene? Æsj, det var skikkelig ekkelt... Vet ikke hvorfor jeg skriver det her, men trenger å roes ned :P

Anonymous poster hash: adad9...984
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville ringt politiet og sagt at han snek seg inn...

Anonymous poster hash: 7211f...1b1
Skrevet

Ville eg og gjort!!

Anonymous poster hash: 26079...37b

Skrevet

Det kan være alt og ingenting.... Mn jeg ville nå faktisk ringt politiet og sagt hva du nettopp har opplevd. Han han smatt inn rett før døren gikk igjen, at han lusker rundt døra....

Synd om dette er en mann med skumle intensjoner...

Skrevet

Jeg fikk tak i naboen nå som sjekka alle gangene. Han så ingenting. Hadde dere fortsatt ringt politiet? Jeg kan ringe securitas også som tar rundene her på området og be de ta en titt

Skrevet

Jeg ville ringt Securitas. 

Anonymous poster hash: 09488...cfc
Skrevet

Da gjør jeg det :) Takk... Måtte bare fortelle det til noen :P

Skrevet

Hvorfor slapp du han inn? Du kunne faktisk lukket døren bak deg eller ventet til den gikk igjen. Du har ansvaret hvis du slipper inn uvedkommende.

Anonymous poster hash: dae0f...28b

Skrevet

Ett spørsmål: hadde du reagert på samme måte hvis det var en hvit mann? Siden du måtte poengtere at det var en mørkhudet utlending!

Anonymous poster hash: a4baf...66c

Skrevet

Ett spørsmål: hadde du reagert på samme måte hvis det var en hvit mann? Siden du måtte poengtere at det var en mørkhudet utlending!

Herrefred... -___-

Anonymous poster hash: 37cc0...a7e

Skrevet

Visste det kom ;) Jeg gidder ikke en gang forsvare meg...

Skrevet

Hvorfor slapp du han inn? Du kunne faktisk lukket døren bak deg eller ventet til den gikk igjen. Du har ansvaret hvis du slipper inn uvedkommende.

Jeg slapp han ikke inn. Jeg var langt borte i ganga da han tok tak i døra. Den går litt sakte igjen. Skulle jeg stått foran han og halt i døra? Securitas kommer på runde nå og skal sjekke området.

Skrevet

Er dere mange som bor i studentboligen?
Husker jeg pleide å besøke ei veninne som bodde i studentbolig, og jeg pleide å snike meg inn etter andre om dem åpnet døren. Da slapp jeg å plage veninna mi som bodde i 3. etasje, så kom jeg meg inn selv :)
Kan jo hende at det ikke var noe verre enn det. Jeg personlig hadde ikke tenkt noe over det, og tenker at det har helt naturlige årsaker.
For å si det slik, om jeg skulle ranet noen ville jeg aldri gått til en studentbolig. Ikke mange verdiene å stjele der somregel. -Kan jo selvfølgelig være noen som har masse, men mange studenter har ikke mer enn nødvendig.

Anonymous poster hash: 683d1...d2a
Skrevet

Jeg slapp han ikke inn. Jeg var langt borte i ganga da han tok tak i døra. Den går litt sakte igjen. Skulle jeg stått foran han og halt i døra? Securitas kommer på runde nå og skal sjekke området.

Du skulle stått ved døren til den gikk igjen.

Skrevet

Hæ, var dette noe å være redd for? Og å ringe politiet for? Haha, hysteriske kjerringer.

Anonymous poster hash: 5fe7f...f24

Skrevet

Du skulle stått ved døren til den gikk igjen.

Når hun allerede var redd? Kanskje han hadde trodd hun ventet på han eller noe også?

Jeg hadde ikke tårt det i alle fall! Men jeg er (også) lettskremt. I alle fall når det er mørkt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...