Gå til innhold

Dersom fostervannet går i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt en kladd der, men dersom det går galt likevel går det an å ta det på forsikringen da? Har en innbo forsikring som dekker uhell i hjemmet. 

Er litt engstelig siden sengen bare er 3 år gammel og det er Tempur til 20 000 kr. 

Anonymous poster hash: b3579...6b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør forsikringsselskapet ditt?

Uansett, vannet med nr 2 gikk kl 04 om natten. Jeg våknet av at det skjedde, "knep igjen" og gikk på do. Minimalt med søl i sengen. Det er ikke som på film (som oftest:), det kommer litt og litt for de fleste

Skrevet

Vannet har ikke gått med de to andre, da har de måtte ta det på sykehuset, så kanskje det ikke går denne gangen heller. Har nettopp fått nytt forsikringsselskap så føler de tror jeg skal svindle de om jeg spør om det :P 

Skrevet

Hos meg ble hele overmadrassen kliss våt. Vann på gulvet og over alt hehe

Anonymous poster hash: b2f0d...cba
Skrevet

Vannet gikk i senga hos meg også. Hadde lagt to kladdder i senga og samboer kom løpende med håndklær, så sengen ble faktisk ikke våt i det hele tatt..

Anonymous poster hash: 5e765...c0d

Skrevet

Hva med å tre på sånn tisselaken siste ukene? Sånn til neste gang om det allerede hadde kommet noe

Anonymous poster hash: 473a7...2f6

Skrevet

Hva med å tre på sånn tisselaken siste ukene? Sånn til neste gang om det allerede hadde kommet noe

Anonymous poster hash: 473a7...2f6

Signerer.

Anonymous poster hash: de04e...bc1

Skrevet

Har tisselaken i senga.

HI

Skrevet

Vi kjøpte plast og la over madrassen+ at jeg hadde engangskladd på min side for å "dobbelsikre". 
Gikk heldigvis greit, ingen søl i sengen, mannet gitt da jordmor skulle sjekke meg!!! :o haha

Anonymous poster hash: 09802...856
Skrevet

Hehe...jeg lurer på hva dere gjorde da vannet gikk i senga? Skifta dere på senga før dere reiste eller hvordan gjorde dere det? Alt man skal lure på ;)

Anonymous poster hash: f1739...02a

Skrevet

Jeg hadde tisselaken i senga, men klarte å unngå å væte ut det, også. Merket et knepp der nede da jeg snudde meg i senga, og rullet meg med en ut før flodbølgen kom...;-)

Anonymous poster hash: 0654e...627

Skrevet

Jeg lå på et tykt håndkle den siste tiden som var brettet noen ganger. 

Hørte kneppet og knep sammen så godt jeg kunne, tok håndkleet mellom beina og hoppet ut av senga.. Alt vannet gikk i håndkleet/gulvet. Gjorde det igjen da jeg gikk og la meg etter første sjekk, og det samme skjedde igjen.. 

Siste gangen hadde jeg en bøtte stående på rommet og dro den mellom beina siste gangen. 

Visste ikke at vannet kunne gå flere ganger. Snakk om litervis som kom hver gang, 6 timers mellomrom mellom alle gangene.. 

Anonymous poster hash: 004f7...a79
Skrevet

De fleste madrasser har fuktsperre i trekket. Mitt gikk i senga. Jeg tok av trekket på overmadrassen og satte det i maskinen. Mamma hadde storesøster så hun hang det opp for meg.

Skrevet

Jeg lå på et tykt håndkle den siste tiden som var brettet noen ganger. 

Hørte kneppet og knep sammen så godt jeg kunne, tok håndkleet mellom beina og hoppet ut av senga.. Alt vannet gikk i håndkleet/gulvet. Gjorde det igjen da jeg gikk og la meg etter første sjekk, og det samme skjedde igjen.. 

Siste gangen hadde jeg en bøtte stående på rommet og dro den mellom beina siste gangen. 

Visste ikke at vannet kunne gå flere ganger. Snakk om litervis som kom hver gang, 6 timers mellomrom mellom alle gangene.. 

Ja, mannen skiftet på senga + vasket gulvet mens jeg var i dusjen før vi dro avgårde til sykehuset ;) 

Lot han også ta seg en kjapp dusj :P Hadde ikke rier da..

Skrevet

Plast i senga? Huff, jeg synes det er klamt bare med tisselakenet. Og det er ikke alltid jeg ligger på det engang da 3-åringen kommer inn om natten noen ganger, da ender jeg i midten ofte og om vannet går da, ja da blir det nok bløtt! 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...