Gå til innhold

plastisk kirurgi

Anbefalte innlegg

Skrevet

har to spm.. i tilfelle noen her har samme problem eller kjenner noen som har det.

jeg trodde jeg var ferdig med barn, da jeg fikset magen med mageplastikk og tok silikon i brystene.hører jo og ser de som ammer selv om de har silikon som sier at det ikke er noe problem. men jeg lurer veldig på hvordan puppene blir når man får brystspreng da?? og fører det il noe slags smerter evt? Hvordan blir resultatet etterpå? det viktigste for meg er at babyen som blir født får i seg mat, så blir puppa mine slappe igjen, får det så være. ang magen. hvordan blir arrete og magen etter mageplastikk og graviditet? babyen i magen merker vel ikke noe til den oprasjonen som har vært? at det blir trangt om plassen eller noe. sikkert dumt spm. men...: S de fikser jo og drar i muskler og alt mulig liksom. har sett noen videoer på nettet, og det ser ut der som det går bra, og legen som opererte meg sa at det var ingenting i veien for å få flere barn..men resultatet ville ikke bli som det var.

Anonymous poster hash: 8f3ef...7c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde silikon, og den ene protesen sprakk av amming etc. Det var svært ubehagelig, og jeg måtte fjerne dem samt litt vev rundt protesen... Ikke så gøy å bruke barseltiden til slikt...

Anonymous poster hash: f5c91...24f
Skrevet

å herregud : (( nei...jeg har tenkt på å kanskje gi flaske, men synes det er litt stusselig å da.. la du inn mye da? Jeg tok ganske mye, men har fortsatt litt heng på puppa.ser naturlig ut. kanskje d er større sjans hvis det blir trangt om plassen inni puppen?

Skrevet

måtte du betale alt selv da for fjerning?

Skrevet

Jeg har silikon og delammet. Klarte aldri å få nok melk, så jeg delammet til babyen var 4 mnd før jeg ga opp og gikk over til flaske på fulltid.

Vet ikke om det var pga silikonen eller ikke. Mamma hadde samme problem med oss så da regner jeg med at det ikke var silikonen.

Hadde ellers ingen problemer og brystspreng var vanlig brystspreng.

Brystene forandret seg heller ikke etter graviditeten. De ser like sprettne ut som før :)

Anonymous poster hash: 93fa3...2d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...