Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #26 Skrevet 17. oktober 2013 Oh my!!! Gleder meg til fruen har fått babyen sin! (Som garantert kommer til å være like gjennomsnittlig som andre nyfødte!) Svangerskapet hennes har virket som har vart i 18 måneder snart! Kommer jo aaaaldri lengre frem. Er jo innlegg om henne flere ganger for dagen! Det finnes på tusenvis av damer som henne, som ikke får noe særlig babymage. Og heldig er de! Hvorfor spekulere sånn? 1. Det ligger en baby inni der. 2. Den kommer ut om et par få uker. Kanskje til noens stooore overraskelse!? "Waaaaow, det VAR en unge inni der altså? Er det mulig'a?" Enig i at når man er en offentlig person, så skal man tåle litt ditt og dritt, men skjønner ærlig talt ikke hva som spekuleres så mye i mtp magen hennes.. Man lyver ikke om en graviditet heller Anonymous poster hash: f979a...55e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #27 Skrevet 17. oktober 2013 Husk at Caroline var ekstremt mager når hun ble gravid. Om du ser på bikinibilder av henne fra før hun ble gravid: http://fotballfrue.no/2011/06/07/mine-bikinier-2011/ så ser du jo at hun har lagt på seg minst 7-8 kilo under svangerskapet. Kledelige kilo vil jeg nå si Anonymous poster hash: 2bc3c...3f0
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #28 Skrevet 17. oktober 2013 Forstår ikke problemet, liten mage er ikke synonymt med liten baby selv om enkelte tror det. Jeg hadde en pitteliten mage og fødte en gutt på 3,6 kg, mens venninna mi som hadde supersvær mage fikk ei på 2,7 kg. Mange bærer ungen mer inni seg enn andre.. Anonymous poster hash: 0f954...4af
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #29 Skrevet 17. oktober 2013 Husk at Caroline var ekstremt mager når hun ble gravid. Om du ser på bikinibilder av henne fra før hun ble gravid: http://fotballfrue.no/2011/06/07/mine-bikinier-2011/ så ser du jo at hun har lagt på seg minst 7-8 kilo under svangerskapet. Kledelige kilo vil jeg nå si Anonymous poster hash: 2bc3c...3f0 Ro deg ned. Ikke post linker med mindre innhold er relevant. Anonymous poster hash: 5a3ba...98c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #30 Skrevet 17. oktober 2013 Hun hadde jo innover mage før så helt normalt at magen hennes ikke blir så stor. Jeg var selv veldig liten, men litt større enn henne og jeg så ut som jeg var 5 mnd på vei når jeg fødte så liten jeg var. Anonymous poster hash: 20387...e8c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #31 Skrevet 17. oktober 2013 Husk at Caroline var ekstremt mager når hun ble gravid. Om du ser på bikinibilder av henne fra før hun ble gravid: http://fotballfrue.no/2011/06/07/mine-bikinier-2011/ så ser du jo at hun har lagt på seg minst 7-8 kilo under svangerskapet. Kledelige kilo vil jeg nå si Anonymous poster hash: 2bc3c...3f0 Ro deg ned. Ikke post linker med mindre innhold er relevant. Anonymous poster hash: 5a3ba...98c Hvordan var innholdet ikke relevant? HI spekulerer i at hun ikke har fått gravidmage, mens bikinibildene av henne for 2 år siden viser jo at hun faktisk har lagt på seg et sunt antall gravidkilo? "Ro deg ned" selv kanskje? Anonymous poster hash: 2bc3c...3f0
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #32 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg hadde vært oppriktig bekymret hadde jeg hatt så liten mage. Joda, alt er sikkert i orden fordi man har liten mage, men jeg hadde ikke likt det i det hele tatt. Og så stusselig det må være å ikke ha en fin og rund babymage.. Anonymous poster hash: 6c156...c8c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #33 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg hadde vært oppriktig bekymret hadde jeg hatt så liten mage. Joda, alt er sikkert i orden fordi man har liten mage, men jeg hadde ikke likt det i det hele tatt. Og så stusselig det må være å ikke ha en fin og rund babymage.. Anonymous poster hash: 6c156...c8c Jeg hadde også veldig liten mage med førstemann. Først var det helt supert og tenkte det var magemusklene som holdt den inne. Men etter mange kommentarer på det begynte jeg å beskymre meg. Da magen nesten stoppet opp å vokse på slutten, ble jeg helt på gråten hvis noen bemerket størrelsen (stakkars folk, vet jo at det ikke var vondt ment). Ut kom rn pitteliten kar på 2 kg. Så for meg er det ikke "å, så fin liten mage" selv om babyen inne godt kan bære grei str på. Ble superglad for min litt større mage med nestemann:) Anonymous poster hash: c3391...0ef
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. oktober 2013 #34 Skrevet 17. oktober 2013 Hei, foreløpig ser vi ingen grunn til å moderere noe i denne tråden, jmf. reglene nevnt nedenfor; Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.* Persondebatt: Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom media, blogger og øvrig sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Det samme gjelder offentlige personer. Fortsatt god diskusjon! UndrendeUllteppe Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #35 Skrevet 17. oktober 2013 Me Hei, foreløpig ser vi ingen grunn til å moderere noe i denne tråden, jmf. reglene nevnt nedenfor; Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.* Persondebatt: Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom media, blogger og øvrig sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Det samme gjelder offentlige personer. Fortsatt god diskusjon! UndrendeUllteppe Brukermoderator Men hvorfor ble tråden om innholdet i stellevesken hennes låst?? Skjønner virkelig ikke grunnen til det!!!vi må da da få lov til å diskutere det??? Anonymous poster hash: 036de...042
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #36 Skrevet 17. oktober 2013 Når man tenker på hvor smal hun var før er det ikke noe problem å se at hun er gravid i dag... http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/19.jpg Innlegget er redigert. Tekster, bilder og annet materiale med opphavsrett kan ikke postes. Se kopinor.no for mer informasjon. Bildet er gjort om til lenke. Anne Victoria Anonymous poster hash: b97f2...822
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. oktober 2013 #37 Skrevet 17. oktober 2013 Me Hei, foreløpig ser vi ingen grunn til å moderere noe i denne tråden, jmf. reglene nevnt nedenfor; Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.* Persondebatt: Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom media, blogger og øvrig sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Det samme gjelder offentlige personer. Fortsatt god diskusjon! UndrendeUllteppe Brukermoderator Men hvorfor ble tråden om innholdet i stellevesken hennes låst?? Skjønner virkelig ikke grunnen til det!!!vi må da da få lov til å diskutere det??? Anonymous poster hash: 036de...042 Har du link til tråden?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #38 Skrevet 17. oktober 2013 Me Hei, foreløpig ser vi ingen grunn til å moderere noe i denne tråden, jmf. reglene nevnt nedenfor; Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.* Persondebatt: Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom media, blogger og øvrig sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Det samme gjelder offentlige personer. Fortsatt god diskusjon! UndrendeUllteppe Brukermoderator Men hvorfor ble tråden om innholdet i stellevesken hennes låst?? Skjønner virkelig ikke grunnen til det!!!vi må da da få lov til å diskutere det??? Anonymous poster hash: 036de...042 Har du link til tråden? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144089391-bare-meg-som-syns-det-er-pussig-at-fotballfrue-lager-utstyrsguider-til-babyer-før-hun-i-det-hele-tatt-har-født/ Anonymous poster hash: 036de...042
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. oktober 2013 #39 Skrevet 17. oktober 2013 En påminnelse til dere som poster bilder: Tekster, bilder og annet materiale med opphavsrett er ikke lov å poste. Se kopinor.no for mer informasjon. UU
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. oktober 2013 #40 Skrevet 17. oktober 2013 Me Hei, foreløpig ser vi ingen grunn til å moderere noe i denne tråden, jmf. reglene nevnt nedenfor; Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.* Persondebatt: Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom media, blogger og øvrig sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Det samme gjelder offentlige personer. Fortsatt god diskusjon! UndrendeUllteppe Brukermoderator Men hvorfor ble tråden om innholdet i stellevesken hennes låst?? Skjønner virkelig ikke grunnen til det!!!vi må da da få lov til å diskutere det??? Anonymous poster hash: 036de...042 Har du link til tråden? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144089391-bare-meg-som-syns-det-er-pussig-at-fotballfrue-lager-utstyrsguider-til-babyer-før-hun-i-det-hele-tatt-har-født/ Anonymous poster hash: 036de...042 Ettersom det er Moderator-IS som har moderert innlegget, og jeg ikke har lest tråden i sin opprinnelige form, vet jeg ikke helt hva som ligger til grunn. Men det kan virke som at de har vurdert den til å eskalere i feil retning, og med det til grunn kan jeg forstå at de har valgt å stenge tråden. Det skal selvsagt ikke være noe i veien for å diskutere innhold i stellevesker, så lenge man holder seg til saken og reglene.
MammantilNurket Skrevet 17. oktober 2013 #41 Skrevet 17. oktober 2013 Kanskje hun har solgt den på ebay? Gjemt den i en skuff?? Lånt den bort til en tilfeldig forbipasserende på gaten? I hela friden er dette for et tøysete spørsmål?? Hvem bryr seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå