Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Vi er invitert i 40-års dag på lørdag. Det er til fetteren til sambo og en masse folk jeg ikke kjenner. Alle skal ha med barna sine, og det blir lek og Morro for store og små. Problemet er at jeg absolutt ikke vil dra, å trenger en unnskyldning. Jeg kan selvfølgelig være ærlig, men jeg har ikke lyst å si at jeg bare ikke vil... Dilemma! Hva skal jeg si? Anonymous poster hash: 67f93...e84 Anonymous poster hash: dcca3...b3e
BikkjeBisk Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Du sier at du ikke vil dra, hvorfor vil du ikke forresten?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Ærlig talt, hvor gammel er du? Om du ikke vil reise må du jo bare si det, kjære deg. Men tror du ikke det blir gøy for barna dine i det minste? Anonymous poster hash: 075a1...a7a
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Si det som det er. Det er alltid best å prate om ting når det man sier er sant:) Men merkelig at du fikk 2 anonymkoder Anonymous poster hash: a0f3d...149
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Haha, jeg blir 30... Skulle ikke tro det. Jeg liker ikke sånne sosiale settinger der jeg ikke kjenner noen. (dårlig selvtillit blandet med et snev av sosial angst) Jeg vet at jeg bare kan si at jeg ikke vil, men han kommer til å bli lei seg hvis jeg ikke blir med. Da er det vel bedre med en hvit løgn? Fikk sikkert 2 fordi jeg forhåndsviste innlegget Anonymous poster hash: dcca3...b3e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg hadde dratt for mannen min sin skyld. Han kommer sannsyligvis til å gjennomskue løgnen din Anonymous poster hash: 611bd...6c8
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg tror heller samboeren din heller vil at du skal være ærlig og heller bli litt lei seg/skuffet enn at du skal lyve. Sånne små hvite løgner har det med å komme og bite en i rumpa, så da er det like godt å være ærlig fra starten. Anonymous poster hash: 075a1...a7a
Hønemorpåhaugen Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 lyver vel ikke for samboeren. hadde det vært meg hadde jeg bare sagt jeg ikke hadde hatt lyst.og da hadde det vært greit.
Tante Gustava Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 Hvis du ikke vil dra, så sier du det. Å begynne å lyve om slike små ting er ikke bra, jeg blir faktisk litt satt ut hvor lett noen tenker at man kan lyve seg ut av det ene og det andre. Ville du likt om din samboer hadde like lett for å lyve til deg? Når det er sagt, så mener jeg også at du som voksen biter i deg at du ikke har lyst å dra, og blir med for samboeren din og barna dine sin skyld. Å være voksen betyr faktisk at man av og til må gjøre ting man ikke har så veldig lyst til.
Hønemorpåhaugen Skrevet 17. oktober 2013 #10 Skrevet 17. oktober 2013 vil man ikke så vil man ikke. er jo voksne..så da har vi full rett til å ikke dra om vi ikke vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå