Gå til innhold

Akvarium på rommet til 3,5 åring? Risikabelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har lenge ønsket seg fisk og hun er veldig interessert i akvarium og slikt. Har tenkt en stund på å kjøpe henne et lite et til jul med noen fisk og det ville sikkert vært superstas å få lov til å ha det på soverommet :) Men er fiskene i fare for at det kastes leker o,l eller i verste fall blir ødelagt? Hun er generelt ei rolig jente og har aldri vært slik at hun ødelegger ting. 

Anonymous poster hash: d39ae...939
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjenner ditt barn best;-) med min 3 åring hadde ikke det gått. Han er ekstremt aktiv og urolig og har en tendens til å kaste ting veggimellom om han blir sint eller frustrert:-p

jeg ville anbefalt å ha akvariet på stua el i første omgang for å se hvordan hun oppfører seg rundt det:-) evt flyttet det til soverommet senere:-)

Skrevet

Det hadde ikke gått her i huset. Et velrettet kast fra 'Kaptein Sabeltann', og det akvariet hadde vært historie...

Skrevet

Jeg tenkte faktisk på det selv til min 3 åring =)

Skrevet

Du kjenner ditt barn best;-) med min 3 åring hadde ikke det gått. Han er ekstremt aktiv og urolig og har en tendens til å kaste ting veggimellom om han blir sint eller frustrert:-p

jeg ville anbefalt å ha akvariet på stua el i første omgang for å se hvordan hun oppfører seg rundt det:-) evt flyttet det til soverommet senere:-)

Det var lurt å prøve ut på stua først! :) 

HI

Anonymous poster hash: d39ae...939

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...