Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Prøve å gjøre dette oversiktlig, men har "litt" panikk her.. Min nye saksbehandler ringte nå, og forteller at jeg må "ordne opp i sakene" mine, for fristen for å ordne med OS går ut nå den 19.. Jeg sitter her som et stort spm.tegn, for jeg forstår ikke hva han mener, spør om de er så raske på labben når man står et meldekort for sent (skulle sende i helga, men har vært syk og sengeliggende både jeg og unger til i dag) Altså, problemet var vist at jeg ifølge NAV ikke har sendt meldekort siden juli! Mens ifølge min innlogging manglet jeg kun det siste meldekortet, som jeg sendte nå, mens jeg snakket med saksbehandleren min. NAV mener også de har sendt meg brev om at OS opphører om jeg ikke ordner opp innen den 19 (tror det var det han sa, men ikke 100% sikker, var noe om at jeg har fått avslag på neste runde med OS, og rundene varer vel i hvert fall 3 mnd?) Dette brevet har jeg heller ikke sett snurten av. Spurte saksbehandler om dette betydde at jeg ikke får pengene mine i morgen, eller om det betyr at det opphører ETTER denne utbetalingen, men dette kunne han ikke gi noe svar på, siden han ikke viste.. Er dette jeg lurer på, når man får avslag på OS, har fått frem til en bestemt dato å ordne opp, får man OS ut den datoen? Jeg har kun 24 kr på konto, men har det vi trenger av mat ol for 1 uke, problemet er husleia! Den skal betales neste uke, og utleier er striks, om pengene ikke er på konto til rett dato, så blir jeg sagt opp, med andre ord, vi mister tak over hodet om jeg ikke får pengene mine! Hørte med han saksbehandleren min, om jeg i så fall får dekket husleien av NAV en mnd, siden det er DE som har rotet her, ikke jeg. Joda, det var klart, men det kunne ta opp til 3 uker før pengene var på konto til utleier! I så fall så mister jeg jo fortsatt leieboligen! Anonymous poster hash: 111b0...79e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Beklager at det kom dobbelt her Anonymous poster hash: 111b0...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå