Gå til innhold

Bruker dere badehette i svømmehall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der det er valgfritt: Bruker dere badehette? Gjelder både barn og voksne.

Anonymous poster hash: 04360...e01
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg gjer det, då hår set seg i rensesystemet. Lisja har ikkje vore i symjehallen sida ho fekk hår, men ho har framleis lite og eg ser ikkje for meg at ho finn seg i bruk av badehette.

Skrevet

Sikkert lurt om man skal trene da. 

Anonymous poster hash: 37a4b...a89
Skrevet

Nei, men jeg fletter håret. Har enda ikke funnet en badehette jeg får til å sitte med de mengdene hår jeg har (Veldig langt, veldig tykt)

Anonymous poster hash: 76072...356
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg klør meg i hjel på hodet uansett type badehette. Så hvis jeg skal holde ut i 3-4 timer i basseng med barna er jeg nødt til heller å sette håret i en hestehale. Forresten har jeg sett at mange bruker badehette feil - det dekker ikke alt hår, og da er mye av poenget med det borte.

Skrevet

Nei, men jeg fletter håret. Har enda ikke funnet en badehette jeg får til å sitte med de mengdene hår jeg har (Veldig langt, veldig tykt)

Anonymous poster hash: 76072...356

Samme.

Jentungen har ca alltid fletter, men problemstillingen har ikke vært aktuelt ennå.

Skrevet

Ja både jeg og barna. Ikke mannen etter at jeg lo av han på babysvømming når han kom ut av garderoben hehe :)  Han var bare i vannet en gang på babysvømming, kan ikke forstå det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...