Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Noen i Oslo som vet om butikker som har fått inn julemarsipan? Har hatt helt på trynet cravings etter julemarsipan i flere uker, men det er ingen butikker i nærheten som har fått det inn, så idag tenkte jeg at jeg skulle ut på tokt. Er seriøst desperat!! Anonymous poster hash: 08ffe...c1d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Coop Anonymous poster hash: f7d93...394
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Her har de fått det både på Rimi, Meny, Europris og Nille. Anonymous poster hash: 76cd4...044
bIomstre Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Er vel en typisk ting de gjerne har på kaffebarer/kafeer/konditorier hele året hvis du har noe sånt i nærheten? Eller hva med Gullbrød?... Er nøden stor så har de jo Odense marsipan i bakehylla også! Endret 17. oktober 2013 av bIomstre
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Her har de fått det både på Rimi, Meny, Europris og Nille. Anonymous poster hash: 76cd4...044 Har allerede sjekket nærmeste Rimi, de har bare fått rød julebrus og pepperkaker.. Nille sin julemarsipan smaker høgg. Blir GAL om jeg ikke finner det snart... Kan kanskje ta turen til Meny på Carl Berner, men vil gjerne vite på forhånd om de har, sånn at jeg ikke reiser opp dit og finner ut at de heller ikke har, haha.. Anonymous poster hash: 08ffe...c1d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Kiwi ved Solli har fått inn Hurra! Da tar jeg kanskje turen rett dit. :-) Anonymous poster hash: 08ffe...c1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå