Gå til innhold

2,5 timer til tidlig ul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spent og litt redd jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!!!! :)

Skrevet

Så spennende! Masse lykke til!:) Jeg venter selv på innkalling til tidlig ul og gleder meg veldig til å få bekreftet at alt er bra (forhåpentligvis)...og evt avkreftet mistanken om at det er flere enn 1 baby inni magen, hehe ;)

Skrevet

Spent og litt redd jeg.

Åh så spennende! Hva er du redd for? Du oppdaterer vel oss når du er tilbake? :-)

Skrevet

Så spennende! Masse lykke til! :) Jeg venter selv på innkalling til tidlig ul og gleder meg veldig til å få bekreftet at alt er bra (forhåpentligvis)...og evt avkreftet mistanken om at det er flere enn 1 baby inni magen, hehe ;)

Åjåj! Hvorfor misstenker du at det er flere enn en? :-D

Skrevet

Ja, jeg skal oppdatere! Jeg er også litt nervøs fir om det kan være to, hadde to egg+hormonkur, og har hatt langt mer symptomer denne gang enn tilsvarende tid sist.

Skrevet

Ja, jeg skal oppdatere! Jeg er også litt nervøs fir om det kan være to, hadde to egg+hormonkur, og har hatt langt mer symptomer denne gang enn tilsvarende tid sist.

Du får svaret straks du! Heldig! Jeg er også redd for at det er to...på naturlig vis. Det finner jeg ut av om 12 dager. 

Gleder meg til å høre hvordan det gikk! :-)

Skrevet

Da var det overstått! Et foster i fin utvikling!

Skrevet

Åjåjåj. Blir rørt jeg! :-) Langt er du på vei?
Glad for at det var en? 

Skrevet

7/8 uker, ja veldig glad det ser ut til å være en (hun kunne ikke love det da).

Skrevet

Hvorfor gikk du til tidlig UL? :-)
Og skal man ikke kunne se om det er en eller to, eller er det for tidlig? Anyone?

Skrevet

Henvist til tidlig ul pga gravid på ivf-klinikken og de vil at man tar ul. Det er så smått ennå og ul utvendig, men er nom bare 1.

Skrevet

Okei! Da skjønner jeg. Er visst mange som er via ivf-klinikken... Flott at det finnes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...