Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skriv en artikkel på klikk om anonymitet på nettet, på godt og vondt. Opprett en sticky med spørsmål om hvordan vi bruker anonymknappen, og hva vi ville ha unlatt å spørre om/si hvis det ikke var mulig å være anonyme. Siter fra tråden, og få oss for all del inn på dagblader igjen, sånn at vi kan trekke til oss flere nye brukere. Frafallet her er merkbart, så noe må gjøres. Så det stemner jeg for. En heidundrende artikkel om anonymitetens positive og negative sider. Vi er nok mange som vil bidra, med nick, eller anonymt. Er dere heldige får dere en av de "slemmonyme" til å snakke litt om hvorfor de (mis)bruker sin anonymitet til å såre andre.

Hva med nickforbud for absolutt alle?  :lol:

Anonymous poster hash: 293aa...a15

Hva med anonymforbud for absolutt alle? Med tilbakevirkende kraft kunne jo det vært spennende.

Hehe, det kunne blitt interresant :)

Anonymous poster hash: 27f85...7be

Annonse

Skriv en artikkel på klikk om anonymitet på nettet, på godt og vondt. Opprett en sticky med spørsmål om hvordan vi bruker anonymknappen, og hva vi ville ha unlatt å spørre om/si hvis det ikke var mulig å være anonyme. Siter fra tråden, og få oss for all del inn på dagblader igjen, sånn at vi kan trekke til oss flere nye brukere. Frafallet her er merkbart, så noe må gjøres. Så det stemner jeg for. En heidundrende artikkel om anonymitetens positive og negative sider. Vi er nok mange som vil bidra, med nick, eller anonymt. Er dere heldige får dere en av de "slemmonyme" til å snakke litt om hvorfor de (mis)bruker sin anonymitet til å såre andre.

musemorbr/ for president! 

Anonymous poster hash: 16647...d96

musemorbr/ for president!

Anonymous poster hash: 16647...d96

Takk, takk. Mitt slagord i valgkampen er: Zebratruser til alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...