Gå til innhold

Konstant bekymret...

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner seg igjen? Er gravid 5+3. Hadde en MA for flere mnd siden. Ble oppdaget på ul i uke 11. Er så utrolig redd for at det skal skje igjen. Har lite symptomer som sist. Ømme bryster og ofte sulten er det jeg kjenner. Slitsomt å gå å bekymre seg hele tiden, vil bare at de første 12 ukene skal bli overstått. Har en gutt på 2 år og var aldri bekymret når jeg var gravid med han.

Hva gjør dere for å avlede tankene? Har lyst til å gå til legen og måle hcg og bestille ultralyd. Men har jo sånn sett ingen grunn til bekymring heller...

Anonymous poster hash: 736ae...ead

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144089228-konstant-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er som meg du : ) Har også to friske barn. kan ikke huske jeg var sånn med dem. kan ha noe å si med meg iallefall..at jeg begynner å bli eldre nå og derfor mer bekymret enn da jeg var yngre.jeg fant det også ut i uke 11.husker ikke helt..men hadde iallefall gått i mange uker med dødt foster i magen. håper vi slipper unna det denne gangen. alt går sikkert bra. tar tidlig ul for å sjekke jeg, men det er jo opp til hver enkelt. jeg tenker omtrent ikke på annet. skal være så fuckings lykkelig når de tolv ukene er over..og jeg kan begynne å slappe av litt : ))vi er like langt på vei vi da..kanskje jeg er noen få dager lenger enn deg bare. vi må tenke på at fattige uten mat i afrika og narkotikamisbrukere føder friske barn.så er lite annet vi får gjort enn å håpe på at det går bra. vi får ikke gjort noe med det annet å vente. om 8-9 mnd sitter vi med en liten en i armene våre : ))

Hvilken uke skal du ha ultralyd? Gynekologen som behandlet meg når jeg hadde MA sa jeg burde ta ul ca uke 8 når jeg ble gravid,siden det var da fosteret døde forrige gang. Men det kan vel likegodt gå galt etter uke 8 selv om man har sett et bankende hjerte? Må bare tenke at sjangsen er mindre for at det skal skje to ganger etter hverandre.

Men det er litt sånn at jeg er redd for å trene hardt, redd for å ha sex, redd for å drikke kaffi osv.. Haha, må le litt av meg selv :P

Anonymous poster hash: 736ae...ead

uke 2, 6.  8 og 12. legen synes det er greit å sjekke..så jeg slipper å gå så mange uker uten liv i magen 1 gang til. hører jo om de som mister senere og..men er jo ikke så vanlig som før uke 12. da går d ann å roe seg litt mer føler jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...