Gå til innhold

Ullfleecedress fra Nøstebarn til vinterbaby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den et must?

Eller har de andre tilsvarende dresser til halvparten av prisen?

Legg gjerne ved link ;)

Anonymous poster hash: e4828...df2

Fortsetter under...

Skrevet

Den MÅ ikke være fra Nøstebarn nei.

Har aldri hatt et plagg fra Nøstebarn i hus og kan ikke se at barna mine har lidd noen nød av den grunn.

Finnes mange andre gode ullmerker. Som f eks Joha, de har også en god ullfleecedress.

Anonymous poster hash: 23dd0...f18
Skrevet

De har gode dresser fra sparkjøp. Eller se om du får kjøpt brukt (lages ike lenger) en ullfrottedress fra stillongs/devold

Skrevet

Fikk vår ullfleecedress fra Englebarn.no denne uka og den var kjempegod. Finere og litt billigere enn Nøstebarn sin syns jeg. Fant også en rabattkode du kan bruke.

http://www.englebarn.no/fleecdress-med-hette-12.aspx

Anonymous poster hash: abfe0...33d

Åååh, fine!! Nå vet jeg i hvert fall hvor jeg skal kjøpe dress til min januarbaby. :)

(ikke HI)

Anonymous poster hash: 32dab...508

Annonse

Skrevet

Nøstebarn sine produkter er ikke spesielt gode ift andre. Jeg har arvet ullfleecedressen, og den er god den, men i starten brukte vi tom og Trine ullfleecedress fra sparkjøp. Den var knallgod,

Anonymous poster hash: 43974...f97

Skrevet

Nøstebarn har ubehandlet ull som krever at du er nøye med vaskemetoden. Jeg er veldig glad i ull derfra både pga miljø og fravær av kjemikalier, men vi har god(og billig) ull fra Cubus, Joha og janus(krinkelulldressen er fantastisk)også. Når spedbarnstiden er over er jeg mer gniten med ull fra nøstebarn fordi barn som spiser selv og går i bhg griser mye mer og da er det greit med ull som tåler litt kraftigere vask.

Vi brukte nøstebarn som ullfleecedress(har arvet i tre strl) på vår eldste gjennom hele vinteren og har vært veldig fornøyd med den. Men ulldresser fra andre er nok like gode, er mer skeptisk til syntetiske stoffer.

Nøstebarn er også veldig dyrt, vi har vært heldig og arvet mye/kjøpt brukt. Vi hadde nok heller brukt noe annet hvis vi skulle kjøpt alt nytt selv.

Anonymous poster hash: 90af5...5b9

Skrevet

Er meget fornøyd med ullfleecedressen dra nøstebarn. Brukte den hele vinteren igjennom. Mellomste har også. Sikkert gode dresser andre steder også :)

Skrevet

Må ikke være Nøstebarn, men de er veldig gode da, trenger ikke noen annen dress da i allefall. De er så romslige at man får plass til tynnere ull innenfor hvis det er ekstra kaldt.

Jeg synes merket Isbjørn er enda bedre, de har veldig gode fleecedresser, som er gode og varme, romslige slik at man kan ha ull under. Litt lettere å vaske fleece enn disse ullfleecedressene fra Nøstebarn, og fleece holder fasongen bedre også. 

Skrevet

Ullfleece klærne fra Nøstebarn er de vi har likt best. Har også hatt andre merker, men Nøstebarn sitt har holdt seg finest (vasker i maskin på ullprogramm).

Har alltid brukt 2-delt, så overdelen kan brukes for seg selv om høsten/våren.

Anonymous poster hash: ef549...739

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...