Gå til innhold

utbrent- dokumentkontrollør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha jobbet i helsevesenet i 15år (fagarbeider), tror jeg at jeg er "ferdig" med yrket. Jeg er konstant sliten og trett. Har de siste årene byttet jobber for å prøve noe annet innenfor min yrkesutdanning. Har nå konkludert med at jeg må skifte yrke. Noe helt annet. Har sett at det er et dokumentkontrollør kurs og har lurt på å ta et slikt kurs. Noe mer utdanning er dessverre ikke mulighet for nå. Kanskje om noen år, når barn og økonomi er bedre. 

Er det noen som jobber som dokumentkontrollør og kan fortelle meg litt om arbeidsoppgavene?

Jeg har en inntekt på ca 400.000, jeg er avhengig av den inntekten. 

Vil et dokumentkontrollør kurs gi en slik lønn?

Anonymous poster hash: 89708...bbe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville undersøkt om kurset faktisk gir jobb etterpå, det er jo alltid behov for slik kompetanse, men er ett kurs nok? Hvor lenge varer kurset, og går det i "dybden"? Ellers er det nok lett å bygge på mer senere innen dette feltet.

Anonymous poster hash: 48e3c...22c
Skrevet

Takk for svar. Er det bedriftene jeg bør forhøre meg om jobbmulighet etter kurset mon tro? Eller er nav en plass å få veiledning på det området?

Skrevet

dytt

Skrevet

Ville spurt flere om det, som du nevner; veiledning fra nav og flere bedrifter. Hva med å høre med vikarbyråer, de har ofte slike stillinger utlyst, og du kan spørre de hvor tung kompetanse innen feltet bransjen etterspør. Men jeg er ikke ekspert innen feltet altså, mener bare generelt det er lurt å innhente mest mulig info angående arbeidsmarked o.l. før en setter i gang. Det er jo f.eks. mange som går i den fellen å ta korte utdanninger med lovnad om jobb (f.eks. medisinsk sekretær på et år), men så er det umulig å få seg jobb etterpå - da det er få stillinger.

Anonymous poster hash: 48e3c...22c
Skrevet

Hei:-) jeg er en utbrent førskolelærer som tok et slik kurs for noen år siden. Problemet er at det er vanskelig å få jobb, men når du først har fått fot innenfor, er du sikret jobb i lang tid. Jeg gikk litt ned i lønn for en assistent-stilling (370000), og etter halvannet år var eg oppe i 450000. Trives veldig, veldig godt med det, var helt riktig valg for meg!

Anonymous poster hash: ba268...540

Skrevet

Hei:-) jeg er en utbrent førskolelærer som tok et slik kurs for noen år siden. Problemet er at det er vanskelig å få jobb, men når du først har fått fot innenfor, er du sikret jobb i lang tid. Jeg gikk litt ned i lønn for en assistent-stilling (370000), og etter halvannet år var eg oppe i 450000. Trives veldig, veldig godt med det, var helt riktig valg for meg!

Anonymous poster hash: ba268...540

Har tenkt litt på dette selv, men hva er egentlig arbeidsoppgavene dine? Og er det mye tidspress i en slik jobb? Kan du beskrive litt hva du gjør i løpet av en dag?

Anonymous poster hash: 096e5...127

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...