Gå til innhold

Sexarbeider om natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lesten nettopp om en kvinne på 29 (står på sol.no), som jobber som sexarbeider i Stavanger på nattestid. I følge henne er 70-80% av kundene hennes gifte menn.

Jøss! Ble litt paff nå..... Hva tenker dere om det her?

Anonymous poster hash: c9bfc...d28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det står mye rart på sol.no som man ikke skal ta seriøst.

Anonymous poster hash: 5cdd1...97e
Skrevet

Vet det. Men dette var et intervju.. Men kanskje d er tull? Håper igrunnen det...... Det sto at hun hadde barn også... 

Anonymous poster hash: c9bfc...d28
Skrevet

Jeg tenker at hvis man kjenner henne så var det ikke så vanskelig å se hvem hun var på det bildet. ...

Hvis hun vil holde det hemmelig er det dumt å ha bilde av seg selv i artikkelen, selv i den vinkelen der.

Ellers så tror jeg hun kommer til å slite psykisk etterhvert. Samme hva hun kaller det så er det jo å selge kroppen sin

Skrevet

Hva Jeg synes om at så mange er gifte menn? Det er forkastelig, men jeg er ikke sjokkert.

Anonymous poster hash: 9a2bf...4fc

Skrevet

Min eksmann, ekssamboer og nåværende samboer har alle vært utro mot meg, så ikke overrasket over at hennes kunder for det meste er menn som har dame hjemme.

Anonymous poster hash: 93d8f...38f
Skrevet

Jeg er ikke overrasket i det hele tatt.. Jobber i et mannsdominert yrke med mye reising.

Det første mange av disse mennene gjør når de har krysset noen landegrenser, er å drikke seg fulle og kjøpe horer.

Noen har også små kjærester i jobben, som de driver med når de er på reiser.

Dette er menn som er gifte, har barn osv.. Blir kvalm av disse fyrene.

Det de stakkars damene hjemme ikke vet..

Etter flere år i dette yrket, har jeg innsett at ALT for mange menn er egoistiske griser..

Anonymous poster hash: bc549...fce
Skrevet

Jeg har selv jobbet på innemarkedet i Oslo og ja De aller aller fleste klientene mine var gifte menn.

En av mine faste kunder sa at ja han kjøpte sex men kona og han hadde det ikke bra sexuelt og han ville heller komme til meg hvor han fikk det han ville og slippe å møte hysteriske kvinnfolk på byen som lagde kvalm og følelser.

Anonymous poster hash: 41492...d20
Skrevet

Jeg blir ikke sjokkert, for har fått noen forespørsmål om jeg ville ha FGF da jeg var singel.

Anonymous poster hash: deeda...6ae
Skrevet

Tenker at det hadde vært overaskende om arbeidstiden var 9-4.

Anonymous poster hash: 75334...084
Skrevet

70-80% trenger jo ikke å være mye, om hun har en fast liten kundekrets. Men ikke overrasket. Har fått en del tilbud fra gifte menn som er fedre av barnas venner. Og jeg er gift, og ikke den som menn snur seg etter på gata. Har også opplevd at to fedre som hentet barna på arbeidsplassen min kom med tilbud. Min erfaring er, at smiler du og er hyggelig mot enkelte menn, så tar de det som en invitasjon.

Anonymous poster hash: 5af76...634

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...