Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Hvordan var dagene dine den første uka etter operasjonen? Jeg skal snart ta kikkhullsoperasjon og har bedt om å bli sterilisert samtidig. Men jeg er alene med 3 små barn og lurer veldig på om det er noe som må organiseres? Kommer jeg til å ha masse smerter? Kraftige blødninger? I så fall bør jeg nok allierer meg med en barnevakt. Setter pris på om noen kan dele sine erfaringer, på godt og vondt! Takker for svar Anonymous poster hash: e4da0...605 Anonymous poster hash: 74b51...5c7
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Hadde ingen blødninger eller smerter. Men kan ikke løfte tungt i et par timer etterpå fikk jeg beskjed om. Ellers null problem. Anonymous poster hash: 0b753...836
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Hadde ingen blødninger eller smerter. Men kan ikke løfte tungt i et par timer etterpå fikk jeg beskjed om. Ellers null problem. Anonymous poster hash: 0b753...836 Det høres isåfall helt supert ut om det ikke er "verre enn det" Takk for svar Anonymous poster hash: 74b51...5c7 Anonymous poster hash: 74b51...5c7
Musemora Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Gjøres dagkirurgisk her jeg jobber. Ofte litt luftsmerter eller stort sett veldig greit. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Gjøres dagkirurgisk her jeg jobber. Ofte litt luftsmerter eller stort sett veldig greit. Lykke til Åh! Tusen takk! Nå ble jeg beroliget Anonymous poster hash: 74b51...5c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå