Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Lå høyt over det grønne feltet til jordmor i dag..:-( og jeg har spist mye godteri, og søtt og dritt, og jeg er så SINT på meg selv. Skulle slutte med det, men her sitter jeg og har nettopp gomlet i meg masse pikekyss og fylt horn (av fin type såklart). Har gått opp 6 kg totalt, og er i uke 28. Faen og:-( siste barnet mitt var og stort, 4200 kg, og hadde mye samme kosthold da.. Om jeg klarer å slutte å spise dritt NÅ, kan jeg da hindre at det blir en stoooor baby? Eller er det for sent? Blir skikkelig deppa... Anonymous poster hash: c0b76...d66
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Sf-målet måler jo bare størrelse på selve livmoren? Jeg lå langt utenfor det grønne feltet da jeg var på kontroll for et par ganger siden, til tross for at jeg spiste supersunt, men på siste kontroll lå jeg akkurat på linja igjen, til tross for at jeg de siste ukene har spist drittmat og godteri hele tiden.. Anonymous poster hash: 1778f...9e9
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Du har gått opp bare seks kg og er bekymra? Slapp nå endelig av, spis sunt herfra og inn og så ordner det seg. Anonymous poster hash: bf0a8...575
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er også i uke 28, og har lagt på meg 8 kg.... Har bare spist usunt den siste måneden, har ellers vært veldig nøye med kostholdet. Livet er urettferdig. Anonymous poster hash: 1778f...9e9
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Du har gått opp bare seks kg og er bekymra? Slapp nå endelig av, spis sunt herfra og inn og så ordner det seg. Anonymous poster hash: bf0a8...575 Er bekymra ja, for det er vel de siste mnd man skal legge virkelig på seg? Men ja, skal spise sunt fra nå altså! Anonymous poster hash: c0b76...d66
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Sf-målet måler jo bare størrelse på selve livmoren? Jeg lå langt utenfor det grønne feltet da jeg var på kontroll for et par ganger siden, til tross for at jeg spiste supersunt, men på siste kontroll lå jeg akkurat på linja igjen, til tross for at jeg de siste ukene har spist drittmat og godteri hele tiden.. Anonymous poster hash: 1778f...9e9 Okey, så det kan flate litt ut og? Anonymous poster hash: c0b76...d66
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er også i uke 28, og har lagt på meg 8 kg.... Har bare spist usunt den siste måneden, har ellers vært veldig nøye med kostholdet. Livet er urettferdig. Anonymous poster hash: 1778f...9e9 Det er ikke noe med urettferdighet å gjøre, ikke det jeg mente. Jeg har jo isåfall klart dette helt selv. Men er bare om jeg kan redusere evt vekten på babyen fra nå av? Anonymous poster hash: c0b76...d66
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Sf-målet måler jo bare størrelse på selve livmoren? Jeg lå langt utenfor det grønne feltet da jeg var på kontroll for et par ganger siden, til tross for at jeg spiste supersunt, men på siste kontroll lå jeg akkurat på linja igjen, til tross for at jeg de siste ukene har spist drittmat og godteri hele tiden.. Anonymous poster hash: 1778f...9e9 Okey, så det kan flate litt ut og? Anonymous poster hash: c0b76...d66 Jada, jeg vil tro de fleste har litt variabler på sf-mål gjennom hele svangerskapet! Jordmor sa i hvert fall at det var helt normalt, så du kan nok ta det helt med ro. :-) Anonymous poster hash: 1778f...9e9
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #9 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er også i uke 28, og har lagt på meg 8 kg.... Har bare spist usunt den siste måneden, har ellers vært veldig nøye med kostholdet. Livet er urettferdig. Anonymous poster hash: 1778f...9e9 Det er ikke noe med urettferdighet å gjøre, ikke det jeg mente. Jeg har jo isåfall klart dette helt selv. Men er bare om jeg kan redusere evt vekten på babyen fra nå av? Anonymous poster hash: c0b76...d66 Haha, mente det ikke slik. JEG synes det er urettferdig at jeg har lagt på meg så mye. Har utelukkende lagt på meg på magen da, mirakuløst nok. Anonymous poster hash: 1778f...9e9
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #10 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er også i uke 28, og har lagt på meg 8 kg.... Har bare spist usunt den siste måneden, har ellers vært veldig nøye med kostholdet. Livet er urettferdig. Anonymous poster hash: 1778f...9e9 Det er ikke noe med urettferdighet å gjøre, ikke det jeg mente. Jeg har jo isåfall klart dette helt selv. Men er bare om jeg kan redusere evt vekten på babyen fra nå av? Anonymous poster hash: c0b76...d66 Haha, mente det ikke slik. JEG synes det er urettferdig at jeg har lagt på meg så mye. Har utelukkende lagt på meg på magen da, mirakuløst nok. Anonymous poster hash: 1778f...9e9 Hihi, da misforsto jeg hva du mente kun på mage mest her og, og sikkert alt på baby Anonymous poster hash: c0b76...d66
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #11 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er også i uke 28, og har lagt på meg 8 kg.... Har bare spist usunt den siste måneden, har ellers vært veldig nøye med kostholdet. Livet er urettferdig. Anonymous poster hash: 1778f...9e9 Det er ikke noe med urettferdighet å gjøre, ikke det jeg mente. Jeg har jo isåfall klart dette helt selv. Men er bare om jeg kan redusere evt vekten på babyen fra nå av? Anonymous poster hash: c0b76...d66 Haha, mente det ikke slik. JEG synes det er urettferdig at jeg har lagt på meg så mye. Har utelukkende lagt på meg på magen da, mirakuløst nok. Anonymous poster hash: 1778f...9e9 Hihi, da misforsto jeg hva du mente kun på mage mest her og, og sikkert alt på baby Anonymous poster hash: c0b76...d66 Nå er det vel vanlig at man blir satt igang tidligere hvis barnet ligger an til å bli veldig stort? Og må bare spørre, hvorfor er du redd for å få et stort barn, er det pga selve fødselen, eller er du redd for å få en "feit" unge? Så et eller annet her om dagen om at høy fødselsvekt er utelukkende positivt for barnets helse, men vet ikke hvorvidt det er sant.. Anonymous poster hash: 1778f...9e9
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #12 Skrevet 17. oktober 2013 sf-målet kan flates mer ut om JM strammer målebåndet til skilte 3 grader på meg... Anonymous poster hash: 496a8...604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå