Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Kan dere sove så lenge dere vil, om morgenen? I helgene, av og til i hverdagen? Anonymous poster hash: 83000...752
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Mannen står opp med ungene både lørdag og søndag, så da sover jeg lenge! Anonymous poster hash: ea0ea...ca4
Vera prøver Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Ja nå da mannen har permisjon. Jobber nattevakter selv og har mye fri.
holahopp Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Nei er alene så står alltid opp tidlig så sant jeg ikke har barnevakt en gang i ny og ned.
☆☆☆ Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Ja og nei. Mannen er fint i stand til å stelle seg sjølv og barnet før dei drar til jobb og bhg, men det er begrensa kor lenge eg klarer å bli liggande pga smerter i ryggen og bekkenet. I helgene står eg opp ca 8, mannen ca 11 (med mindre han stikk på jakt i 6-7- tida).
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Står opp med barna hver dag, men de er heldigvis ikke morgenfugler så blir 7- 7.30 som regel. Og på søndag får jeg sove til jeg våkner, da det er min faste "sovedag" i uka (lørdag er mannens) Anonymous poster hash: 546a0...a84
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Nå står mine unger aldri opp før åtte i helgene, gjerne halv ni/ni også, så vi sover jo alle litt frampå i helgen.. Men vi sover hver vår helgedag til 9.30, og står da opp til ferdig felles kosefrokost for hele familien. Deilig! I ukedagene må vi opp kl sju.. Anonymous poster hash: 037b8...010
Tarssan Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 En av dagene i helga sover jeg lenge. Eller lengere enn jeg gjør på hverdagene, står opp i 6-7 tiden til vanlig, så lenge vil si til i 9 tiden
Guttaboys Skrevet 16. oktober 2013 #9 Skrevet 16. oktober 2013 Nei. Jeg leverer i bhg, så vi står opp rundt 7. I helgene hender det vi sover en morgen hver. Spørs hvor tidlig barna våkner. Våkner de 7.30 så løper de mellom sitt og vårt rom en halvtime-time før vi står opp alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #10 Skrevet 16. oktober 2013 Mannen og jeg kan nok egentlig avtale hver vår sovemorgen igjen i helga nå som baby nr 2 er såpass stor og tar flaske. Problemet er at jeg sover sjelden lengre enn til kl 9 mens mannen da gjerne sover til kl 12.... Anonymous poster hash: fb4b7...4bf
Miss Mamma Skrevet 16. oktober 2013 #11 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg jobber natt så har mulighet til å sove mye da jeg har fri oftere enn andre. Når jeg har vært på jobb kommer jeg hjem til jenta som våkner så da ordner jeg alt og sykler i bhg for så å gå hjem å vekke mannen og legge meg selv
Nissefisen Skrevet 16. oktober 2013 #12 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg kan, men vil ikke. Synes morgenstundene er så koselig:) glad om barna sover til 07 da:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. oktober 2013 #13 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg kan, men minsten vil gjerne ha pupp i 7tiden, og de to andre skal på skolen. Kan telle på en hånd de gangene jeg har stått opp med ungene i helgene
Von Hertelhofen Skrevet 16. oktober 2013 #14 Skrevet 16. oktober 2013 Ja. Gullet våkner som regel ikke før åtte, og da er jeg superfornøyd. Når jeg skal på kveldsvakt så kan jeg i tillegg sove så lenge jeg vil Det blir andre boller når baby i magen kommer, så jeg skal kose meg mens jeg kan!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #15 Skrevet 16. oktober 2013 Ukedagene må vi opp alle mann, med fire barn som skal avgårde på skole og i barnehage er det et felles prosjekt å få alle klare og rekke jobben selv. Men i helgene kan jeg sove som jeg vil, mannen står opp med ungene både lørdag og søndag. Han er skikkelig morgenfugl og står som regel opp før ungene, han sitter nede og venter på dem når de kommer tuslende i halv syv tiden. Er ikke noe B-menneske jeg heller da, er veldig fornøyd når klokken blir åtte, halv ni, orker ikke ligge lenger enn det. Anonymous poster hash: 919ba...cf2
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 16. oktober 2013 #16 Skrevet 16. oktober 2013 vi bytter på og sove lenge i helgene
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #17 Skrevet 16. oktober 2013 ja, og det gjør jeg hver dag....er deilig, er b menneske Anonymous poster hash: ef506...a8f
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. oktober 2013 #18 Skrevet 16. oktober 2013 Det skal være noe helt spesielt om mannen gidder å stå opp med barna i ukedagene. Jeg må da være med å gjøre de klar likevel så er jeg jo like langt. De er så store at de klarer seg en stund alene i helgene og vi sover gjerne utpå litt begge 2. Jeg liker å komme meg opp før det blir dag, han kan sove lenge om han ikke skal ut på noe. Skal han først det og tar med barna klarer han det selv om jeg har lagt klar alt på kvelden. Da sover jeg lenge om jeg vil Men jeg har muligheten til å legge meg igjen når jeg har sendt barna på skolen, nesten hver dag. Blir likevel som regel sofaen
me_87 Skrevet 16. oktober 2013 #19 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er alenemamma til en gutt som blir to år i morgen,å har ikke kunnet sove så lenge jeg ville siden før han ble født. Men nå sover gjerne gutten min til halv ti om morgenen så kan kanskje ikke klage selv om jeg gjerne kunne tenke meg å sove enda lengre. Får vel heller snart ta til fornuft å begynne å legge meg tidligere.
*Yuna* Skrevet 16. oktober 2013 #20 Skrevet 16. oktober 2013 Ikke i uka. I helgene byttet vi på å stå opp. Heldigvis er jeg kvitt behovet for å sove veldig lenge våknet av meg selv senest 9. Før dro jeg meg gjerne til 11.
frk Nilsen Skrevet 16. oktober 2013 #21 Skrevet 16. oktober 2013 På hverdagene er jeg oppe før 6, i helgene blir det ikke lengre enn til 8-9. Har muligheten til å sove lengre, men da ødelegger jeg nattesøvnen til mandagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå