Gå til innhold

Noen som har tips til pakkekalender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De man får kjøpt har så små lommer at jeg får jo ikke plass til pakkene i dem. Tenkte jeg kunne lage selv, men finner ingen enkle. Trenger litt størrelse på lommene eller mulighet til å henge litt større gaver, og den må være enkel å lage.

Eller aller helst vil jeg kjøpe ferdig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har hjemmelaget kalender?

Skrevet

Snor i taket eller langs en vegg med 24 klyper med nr på. Veldig enkelt !

Anonymous poster hash: 8302f...708

Skrevet

Du kan legg en lapp med beskjed om hvor pakken er hvis lommen er for liten til selve gaven. Lag en knaggrekke og heng pakkene på den. Finn frem en kurv og legg pakkene i den. Google adventskalender og se på bildene, da får du mange ideer.

Skrevet

Vi har laget selv.

Ble inspirert av en de solgte på Kremmerhuset, og det vi gjorde var å kjøpe en hobbyplate (mer form som en planke) og malte den hvit. Så kjøpte vi små gullfargede kroker på Biltema og skrudde inn. På hobbybutikken kjøpte vi gullfargede tall så vi kunne nummerere krokene fra 1-24 og noen nisser, juletrær o.l. i tre som vi kunne lime på med hobbylim som pynt.

Ble utrolig fine, og veldig greie å henge gaver på.

Dette er den vi ble inspirert av:

http://2.bp.blogspot.com/-3KofPrtwNeE/ULh1LPGUARI/AAAAAAAALl4/VAsRM1lljDM/s1600/7071100035981.jpg

Anonymous poster hash: a4521...f52
Skrevet

Takk for tips, snortipset og kurvtipset var gode tips, har tre stykker å lage til så da blir det enkelt og greit :) Google bilder skal jeg også gjøre, det har jeg ikke tenkt på

Skrevet

Falt for kremmerhustipset, takk, den skal jeg greie å lage :)

Skrevet

Vi har laget selv.

Ble inspirert av en de solgte på Kremmerhuset, og det vi gjorde var å kjøpe en hobbyplate (mer form som en planke) og malte den hvit. Så kjøpte vi små gullfargede kroker på Biltema og skrudde inn. På hobbybutikken kjøpte vi gullfargede tall så vi kunne nummerere krokene fra 1-24 og noen nisser, juletrær o.l. i tre som vi kunne lime på med hobbylim som pynt.

Ble utrolig fine, og veldig greie å henge gaver på.

Dette er den vi ble inspirert av:

http://2.bp.blogspot.com/-3KofPrtwNeE/ULh1LPGUARI/AAAAAAAALl4/VAsRM1lljDM/s1600/7071100035981.jpg

Anonymous poster hash: a4521...f52

Satte dere på lister også, eller blir den fin uten også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...