Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 http://www.dagbladet.no/2013/10/16/tema/foreldre/mammanett/aller/gravid/29806695/ Anonymous poster hash: b89b0...554
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Nei, ikke spesielt... Jeg har lært meg å bære over med de som ikke har peiling på å være gravid, og det er mesteparten av Norges befolkning. De får lov å leve i uvitenhet. Det er jo lov å ikke vite noe om det, akkurat som med alt mulig annet. Jeg sier ifra om det er noe som tråkker over mine grenser for å være allemannseie, men det var ikke så ille når jeg var gravid egentlig. Anonymous poster hash: dfd82...988
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg fikk stadig spm om jeg var sikker på om det bare var en.. Men tok meg absolutt ikke nær av det. Jeg gikk opp 30 kg så fortjente å få noen slike kommentarer! Ble spurt av ei jeg knapt kjente om det var planlagt.. Vi hadde vært sammen i 5 år, kjøpt hus sammen osv.. Sier det seg ikke selv liksom...? Enkelte mangler litt signaler på antenna si Anonymous poster hash: 249ed...ecc
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er alenemor og gikk hele veien gravid alene. Har aldri vært sammen med faren og det la jeg ikke skjul på, og det visste de aller fleste. Likevel måtte jeg støtt og stadig svare på spørsmålet om det "var planlagt?" djiiiiiises Anonymous poster hash: e763e...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå