Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg må innrømme at jeg gjør det, enten jeg vil det eller ikke. Nå er heldigvis ikke barnet mitt særlig tregt på ting, men likevel slitsomt denne sammenligningen. Flere som gjør dette? Anonymous poster hash: 00914...20a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Eksempel? Anonymous poster hash: 8b49a...7d8
Bustetroll Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 nei.. Jeg er faktisk så heldig at jeg har fått verdens desidert peneste og mest perfekte unge! Går ikke an å sammenlikne henne med noen ! Det er som å sammenlikne en diamant med en gråstein <3
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Når barnet snakket, gikk, lærte å lese, skrive osv.. Anonymous poster hash: 00914...20a
☆☆☆ Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Klart eg gjer! Men eg blir ikkje stressa av at andre barn et finare eller snakkar bedre osv, barn er forskjellige og må få utvikle seg i eige tempo..
Salvador Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Ja, jeg gjør nok det helt uten å egentlig ville det. Prøver å overtale meg selv om at barnet mitt kommer til å lære seg å gjøre det og det før eller siden, og at han kommer til å gjøre det når han selv er klar for det. Men det er ikke til å stikke unna at jeg blir litt sjalu når andre barn på samme alder kan både det ene og det andre, og mitt barn ikke kan like mye..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Det er vel helt naturlig. Jeg sammenligner hans sosiale fungering sammen med andre barn. Dette gjør jeg av omsorg og kjærlighet for barnet mitt. Jeg ønsker at han skal ha et godt liv og en god utvikling. Dette har ført til at barnehagen nå er mer bevisst på hvordan de jobber med gutten min og tilrettelegger barnehagehverdagen. Anonymous poster hash: 477fe...e91
me_87 Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Ja det gjør jeg,å det er ikke lurt for da blir jeg beskymret for sønnen min. Men er ikke så lett å la vær når kusinen han bare er 10 dager yngre enn han. Men sammenligner han også med barna i barnehagen hans. Jeg sammenligner snakkingen,sosiale væremåte,når barnet gikk osv Endret 16. oktober 2013 av me_87
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #9 Skrevet 16. oktober 2013 Ja det gjør jeg, men bare når vi er sammen med andre barn som har Downs. Anonymous poster hash: 820a9...0ee
Ugl@ ruger... Skrevet 16. oktober 2013 #10 Skrevet 16. oktober 2013 Tror nok vi alle gjør det i en eller annen grad, kansje litt ubevisst også. Jeg skal innrømme at jeg til tider priser meg lykkelig over hvor snille og kjekke unger jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå