Sjokoladebanan Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Hadde en del makaroni til overs etter middagen og tenkte jeg kunne lage makaronisuppe, men oppskriften sier at det skal vvære ukokt makaroni oppi. Kan jeg bruke kokt likevel eller blir det bare tull?
Sjokoladebanan Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2013 Supert :-) Da blir det makaronisuppe til kvelds. Har ikke spist dette siden jeg var liten nesten.
valkyrien Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Supert :-) Da blir det makaronisuppe til kvelds. Har ikke spist dette siden jeg var liten nesten. Er det sånn søt suppe med makaroni og rosiner? Og kanel tror jeg? Husker noe sånt fra da jeg var liten, og det hadde vært gøy med oppskriften hvis det er samme greia
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Supert :-) Da blir det makaronisuppe til kvelds. Har ikke spist dette siden jeg var liten nesten. Er det sånn søt suppe med makaroni og rosiner? Og kanel tror jeg? Husker noe sånt fra da jeg var liten, og det hadde vært gøy med oppskriften hvis det er samme greia Mulig det du nevner er makaronisuppe også, men den versjonen jeg er vant til er vanlig melkesuppe med makaroni i. Strør sukker på ved servering, og evt kanel dersom en vil. Anonymous poster hash: 79d9e...376
Sjokoladebanan Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2013 Supert :-) Da blir det makaronisuppe til kvelds. Har ikke spist dette siden jeg var liten nesten. Er det sånn søt suppe med makaroni og rosiner? Og kanel tror jeg? Husker noe sånt fra da jeg var liten, og det hadde vært gøy med oppskriften hvis det er samme greia Det var det jeg mente ja, men vi brukte ikke å ha rosiner og kanel I da. Du finner mange oppskrifter om du googler makaronisuppe. Jeg tok bare litt på slump så har ikke noen oppskrift til deg desverre...
valkyrien Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Supert :-) Da blir det makaronisuppe til kvelds. Har ikke spist dette siden jeg var liten nesten. Er det sånn søt suppe med makaroni og rosiner? Og kanel tror jeg? Husker noe sånt fra da jeg var liten, og det hadde vært gøy med oppskriften hvis det er samme greia Det var det jeg mente ja, men vi brukte ikke å ha rosiner og kanel I da. Du finner mange oppskrifter om du googler makaronisuppe. Jeg tok bare litt på slump så har ikke noen oppskrift til deg desverre... Da får jeg ta en titt på google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå