Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Når i svangerskapet ble du strippet? Hvordan var "tilstanden" der nede før strippinga? Moden, åpning, festet hode?? Blødde du etterpå? Kom slimproppen? Har litt smårier etter strippinga kl 15 dag. Men nothing major enda liksom. Vet det kan gå timer, dager og ja, tilogmed maaange dager før noe skjer men håper jo ikke det da! Vil derfor høre din erfaring! På forhånd takk! Anonymous poster hash: 0a748...f14
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Med andre ble jeg strippet 7 dager før termin, hadde 2 cm åpning. Ble strippet kø 13, fikk murringer kl 14, irer kl 22 og fødte den natten. Med tredje ble jeg strippet 9 dager før, 3 cm åpning, hadde smårier i 2 dager og fødte 7 dagr før termin. Hodet var ikke festa på noen
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Var helt moden og avflatet med 2-3 cm åpning da jeg ble stippet. Fikk mye kynnere og maserier etterpå. Dagen etter var jeg inne på sykehuset for ny kontroll og da tok de vannet, fikk skikkelige rier etter det og fødte 9 timer etter at vannet var tatt. Fødte 17 dager før termin, for de var litt bekymret for barnet som var altfor rolig. Ventet veldig stort barn, hadde veldig mye fostervann og babyen var veldig stille, så de ville gjerne ha henne ut så de fikk undersøkt henne skikkelig. Var heldigvis ingenting galt da. Anonymous poster hash: 93c3d...21b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Ble strippet på overtidskontroll rundt 12 dager over termin begge gangene. Mener jg hadde noe åpning den andre gangen. Vannet gikk et halvt døgn etterpå, og ungene var ute henholdsvis 48 og 24 timer etter stripping. Anonymous poster hash: 79f6a...d94
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Tok faktisk to uker så det hadde null effekt for min del. Ble strippet en uke før termin - hadde da hatt rier natta før, men de roet seg igjen. Hadde da tre cm åpning. Fødte ei uke på overtid. Fødselen ble satt i gang med riestimulerende akkupunktur pluss at de tok vannet. Anonymous poster hash: f9b32...556
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Med andre ble jeg strippet 7 dager før termin, hadde 2 cm åpning. Ble strippet kø 13, fikk murringer kl 14, irer kl 22 og fødte den natten. Med tredje ble jeg strippet 9 dager før, 3 cm åpning, hadde smårier i 2 dager og fødte 7 dagr før termin. Hodet var ikke festa på noen Jeg fikk og murringer en knapp time etter strippinga. Håper jeg får rier først i morgen tidlig. Hehe. Godt å være uthvilt før fødsel! Anonymous poster hash: 0a748...f14
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Hopp Anonymous poster hash: 0a748...f14
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Ble strippet 20 dager før termin og fødte 18 dager før termin. Strippingen var pga begynnende svangerskapsforgiftning og lav vekt på babyen. Anonymous poster hash: 355d1...cbe
2,5barn+1engel Skrevet 16. oktober 2013 #9 Skrevet 16. oktober 2013 Ble strippet 2 uker før termin. Var avfallet og ca 1-1,5 cm åpning. Fikk tak i ryggen i noen dager. Ble igjen strippet 1 uke før termin. 2 cm åpning. Igjen tak i ryggen i noen dager, ble strippa dagen etter termin, fortsatt 2 cm og ingen tak i ryggen, 1 uke etter termin ble jeg igjen strippa. Hadde da 3 cm åpning og fullt moden. Reine hadde da starta såvidt før je ble strippa. Drog fra sykehuset med 10 min imellom reine, kom tilbake 4 timer senere med 2 min imellom reine. De tok vannet 6 timer senere, og presser i nesten 2 timer før junior kom.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. oktober 2013 #10 Skrevet 16. oktober 2013 Halvannet døgn. Men jeg ble strippet dagen før termin, og ungen kom dagen etter, så hvem vet om han kom pga det eller bare forid han var klar akkurat da. Var moden, men ikke åpen, legen strippet/åpnet det til 1 cm.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #11 Skrevet 16. oktober 2013 Halvannet døgn. Men jeg ble strippet dagen før termin, og ungen kom dagen etter, så hvem vet om han kom pga det eller bare forid han var klar akkurat da. Var moden, men ikke åpen, legen strippet/åpnet det til 1 cm. Huff... Hvordan klarte legen å komme til når det ikke var åpning? Hørtes vooondt ut! Hi Anonymous poster hash: 0a748...f14
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #12 Skrevet 16. oktober 2013 Ble strippet 5 dager før termin. Vet ikke om jeg var moden eller noe om åpning. Blødde pittelitt rett etterpå, men ikke senere. Merket ingenting samme dag, men riene startet samme natt. Midt på dagen etter var barnet ute Anonymous poster hash: c7201...05c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #13 Skrevet 16. oktober 2013 Ble strippet 5 dager før termin. Vet ikke om jeg var moden eller noe om åpning. Blødde pittelitt rett etterpå, men ikke senere. Merket ingenting samme dag, men riene startet samme natt. Midt på dagen etter var barnet ute Anonymous poster hash: c7201...05c Har ikke mer rier nå enn i ettermiddag. Litt sterkere sammentrekninger kanskje. Men det sies vel at det ofte starter om natten! Blir spennende å legge seg i kveld! Hi Anonymous poster hash: 0a748...f14
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #14 Skrevet 17. oktober 2013 Fikk utrolig nok sove i natt! Spent på om det starter utover dagen eller om jeg må vente lenge! Hi Anonymous poster hash: 0a748...f14
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 17. oktober 2013 #15 Skrevet 17. oktober 2013 Hun kom to dager etter stripping på termindagen, var moden men vet ikke mer enn det. Blødde litt etterpå, fikk tak med en gang, gikk med utegelmessige tak i mage og rygg frem til 9 på kvelden, da skjønte jeg at noe var i gang. La meg og fikk sove litt i mellom, ringte føden, var inne kl 05.00 med 5 cm, hun kom ca 17.45 dag to etter stripping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå