Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Går med konstante bekymringer om abort, og er bare i uke 6. Har dere noen tips til hvordan man kan slappe mer av i forhold til dette? Har aldri opplevd abort før, så hver gang det kjennes litt stikking eller sånt i magen, blir jeg kjempebekymret. Det er ganske slitsomt =( Hvordan fikk dere tiden til å gå?? Anonymous poster hash: e8256...59a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Går med konstante bekymringer om abort, og er bare i uke 6. Har dere noen tips til hvordan man kan slappe mer av i forhold til dette? Har aldri opplevd abort før, så hver gang det kjennes litt stikking eller sånt i magen, blir jeg kjempebekymret. Det er ganske slitsomt =( Hvordan fikk dere tiden til å gå?? Anonymous poster hash: e8256...59a Lev så normalt du kan Jeg er i uke 15, og syntes det første trimesteret var verst!! Har vært gravid før og da Anonymous poster hash: dbbf6...c05
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Er det første? I så fall kan jeg ønske velkommen til bekymringenes verden. Det er her vi mødre bor. Eller iallefall jeg, dessverre.. Jeg tror det kan hjelpe å slippe kontrollen. Ang spontanabort er det faktisk ingenting du får gjort hverken fra eller til, så hvorfor pine deg selv med slike tanker? Lettere sagt enn gjort, altså, men livet ditt vil bli mye mindre slitsomt om du klarer det. Anonymous poster hash: 5f72d...ad6
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Takk for beroligende ord. Det er første gangen og jeg føler jeg piner meg selv gjennom vonde tanker. Håper bare spiren holder seg der inne =) Anonymous poster hash: e8256...59a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 er bare i uke 5, redd for ma, hatt det en gang før i samme uke som nå ikke får jeg svar heller før jeg runder uke12 og vet at jeg ikke har flere sjanser til å få flere barn, det er det verste for meg.. men ved siden av dårlig form så er det vell mest bare å leve så normalt som mulig Anonymous poster hash: 6d24a...4fe
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Det er ikke mye å gjøre med det. Mister du, så mister du. Ingen barn kan reddes før tidligst uke 23, og går det galt så var det ikke liv laga. Anonymous poster hash: 0334b...06e
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Ganske mange graviditeter ender dessverre i spontanabort. Som regel skyldes det at det et noe galt med fosteret og at naturen ordner opp selv. MEN du vet nå at du kan bli gravid, og da er det veldig stor sjanse for at du får barn om ikke kjempelenge. Hvis det skulle gå galt nå, så er det i hvert fall stor sjanse for at det går bra senere. Det hadde vært verre hvis du ikke kunne bli gravid i det hele tatt. Anonymous poster hash: 1fac8...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå