Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Min mann gikk og shoppet i stedet for å komme rett hjem etter jobb uten å ringe meg. Middag ble kald, jeg satt med 2 barn der ene skulle i selskap, og lekser gjøres før vi skulle gå.. Han mener at det er ok! Jeg er rasenes! Han hadde mob på lydløst, fikk ikke tak i han, og måtte ut med to i regnvær for å levere i selskapet.. Idiot! Sa til han at han måtte slå opp den første megahiten til Lilly Allen jeg! F.... U!! Og attpåtil tok jeg han i løygn når jeg såg posene hans, ham sa han hadde handlet i lunsjen, kvittering viste 16:58... Slang den i fanget på han og sa at når han itillegg lyver om det blir jeg enda mer bitch! F... U, f... U very much. dagens utblåsning på idiot mann, sånn værsego, nå er hodet mitt på huggestabben, gyv løs! Anonymous poster hash: 10abd...7f7
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Ja, han kunne ha ringt... Anonymous poster hash: 4f1be...bf7
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Takk! Anonymous poster hash: 10abd...7f7
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Hadde ikke bedt han høre på en engelsk sang, siden han ikke er så god i engelsk, men jo, forstår reaksjonen din jeg, det er ikke noe moro når mannen gjør en "ego tripp" ut av det blå, på dager det passer dårligst.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Ikke ok å ikke gi beskjed i hvert fall! No go her også, det kan jeg love deg... Men nå blir jeg så også litt bekymret om ikke mannen kommer hjem fra jobb. Forstår ikke hvorfor han synes det er greit å gjøre sånn? Kanskje du skal prøve det selv, på en dag der begge barna har fritidsaktiviteter, det er megastressende å få maten ferdig og sånn? Da skjønner han nok poenget. Anonymous poster hash: 751fa...74f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Hadde blitt kjempesur selv, utrolig dårlig gjort. Dere virker veldig unge (Lily Allen, F..U - utrolig umodent), får håpe dere vokser dette av dere. Anonymous poster hash: 91c03...fd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå