Gå til innhold

Prøver igjen:)

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei! Tusen takk for lykke ønskninger! Venter på mensen nå, så prøving:) jeg var på utredning på Ullevål først, og de fant ikke noe galt. Da jeg ble gravid så mente de at jeg ikke skulle ta noe. Mistet i uke 9:( da dro jeg til aleris, og dr Magnus der mente at jeg burde gått på albyl e og progesteron. Mye pga min alder. Etter utredning på aleris så konkluderte han også med at det ikke er noe galt men at jeg skal starte m prednesilon på syklusdag 8-10 og de andre to ved påvist graviditet . Skal prøve det neste syklus, og blir jeg ikke gravid skal jeg få hormonstimulering neste syklus, sprøyter og eggløsningssprøyte. Noen som har prøvd det?

Kuren med prednesilon, albyl e og progesteron er mer vanlig å bruke i utlandet.. Jeg ville gått privat om jeg var deg!

Hei selma 07 og engel - eg fekk pergotime denne gangen sjølv om eg absolutt ikkje hae vanskeleg for å bli gravid. Fekk og eggløysingsspøyte. Sjølv om gyn såg berre 1 egg ved,eggløysing vart eg alltså gravid med tvillinger....dei trur dei er toegga. Uansett - tok jo og crinone, prednisolon, klexane og albyl-e i starten og skal fortsette med albyl-e og klexane ut svangerskapet. Anar ikkje om dette går vegen men er 22+5 idag.....litt drit å gå.på ørti medisinar som kanskje ikkje var nødvendig, men det er jammen verdt det viss det går. Eg må tru på det no! Og eg trur på at det er du og dei andre sin tur no!

Hei selma 07 og engel - eg fekk pergotime denne gangen sjølv om eg absolutt ikkje hae vanskeleg for å bli gravid. Fekk og eggløysingsspøyte. Sjølv om gyn såg berre 1 egg ved,eggløysing vart eg alltså gravid med tvillinger....dei trur dei er toegga. Uansett - tok jo og crinone, prednisolon, klexane og albyl-e i starten og skal fortsette med albyl-e og klexane ut svangerskapet. Anar ikkje om dette går vegen men er 22+5 idag.....litt drit å gå.på ørti medisinar som kanskje ikkje var nødvendig, men det er jammen verdt det viss det går. Eg må tru på det no! Og eg trur på at det er du og dei andre sin tur no!

Jeg følger deg og tvillingene dine i spenning, helixxx! Alltid glad og lettet når jeg ser at det står bra til med dere. :)

så godt å høre at dere skal prøve igjen selma!!!! du var jo så bekymra for om dere i det hele tatt skulle prøve mer... eller... mannen din vil det vel si...

aleris sier at prednisolon skal tas bare før man blir gravid, og en uke inn i graviditeten...

jeg har selv blitt gravid på egenhånd!!! Men begynte med fragmin og progesteron så fort jeg visste jeg var gravid.. må vel bruke begge deler en stund fremover... :D men det gjør ikke noe :D går på albyl-e til vanlig så må ta det også i tilleg!

Annonse

så godt å høre at dere skal prøve igjen selma!!!! du var jo så bekymra for om dere i det hele tatt skulle prøve mer... eller... mannen din vil det vel si...

aleris sier at prednisolon skal tas bare før man blir gravid, og en uke inn i graviditeten...

jeg har selv blitt gravid på egenhånd!!! Men begynte med fragmin og progesteron så fort jeg visste jeg var gravid.. må vel bruke begge deler en stund fremover... :D men det gjør ikke noe :D går på albyl-e til vanlig så må ta det også i tilleg![/quote

Så fantastisk:) gratulerer!!!

Vi får ta planen rent medisinsk når det blir aktuelt.. Prøver selv denne syklusen, ved ev pos test prednesilon albyl og lutinus. Dersom ikke gravid, så hormonsprøyter fra syklusdag 2... Og eggløsningssprøyte når det e klart... Spennende tider!! Og veldig glad for at han vil;) lykke til tante esel!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...