Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Da har verdens rikeste og mest veldrevne land akkurat overlatt pengesekken til SIV JENSEN... Gratulere til alle dere smartinger som stemte H og Frp. Nå skal vi endelig få oppleve nedgang for den flotte velferdsstaten vår. Det er nok nødvendig skal vi forstå hva vi hadde.. Anonymous poster hash: 424ee...258
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Vi får bare håpe de går på en skikkelig smell og at det er over innen 1 år. Kan ikke SKJØNNE hva folk tenkte. Folk har det FOR bra, det som er problemet. Skammer meg!! Anonymous poster hash: 4d341...1a7
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Takk takk! Nå vil folk tjene mer, alt vil koste mindre og det vil bli langt mye mindre byråkrati! Skjønner ikke hva dere tapere syter for jeg. Anonymous poster hash: c2ac2...8ee
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Hun har utdannelse innen økonomi så det bør jo gå greit. Anonymous poster hash: fe8cd...de7
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Takk takk! Nå vil folk tjene mer, alt vil koste mindre og det vil bli langt mye mindre byråkrati! Skjønner ikke hva dere tapere syter for jeg. Anonymous poster hash: c2ac2...8ee og pengene må jo komme i fra en plass? Skjønner at folk går på smeller i luksusfellen når mange tenker som deg. Man kan ikke bare bruke og bruke. Du sitter kanskje igjen med mer til å begynne med, men ikke om du blir syk, ikke om renta stiger.. Anonymous poster hash: fe9c2...b61
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Nå stemte jeg verken H eller FrP, men en nedgang i velferdssystemet er da bare en fordel og høyst nødvendig hvis våre barn og barnebarn skal få oppleve noe sv den velstanden vi har opplevd. Velferdsstaten slik den er i dag er ikke bærekraftig. Når gjennomsnittsnordmannen er et netto tapsprosjekt, så sier det seg selv at noe må gjøres. Anonymous poster hash: af458...6d6
Fullrulle86 Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Siv må uansett holde seg under 4% grensa, så at hun får tilgang til pengesekken er helt feil! Hun har ikke mer penger å rutte med enn Jensemann så blir d intressant da hvordanhun fordeler dem!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Vi får bare håpe de går på en skikkelig smell og at det er over innen 1 år. Kan ikke SKJØNNE hva folk tenkte. Folk har det FOR bra, det som er problemet. Skammer meg!! Anonymous poster hash: 4d341...1a7 Ja, la oss nå for all del håpe det går dårlig, det er jo det beste som kan skje?? Hallo i luken?! Anonymous poster hash: 0afc3...3a2
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #9 Skrevet 16. oktober 2013 Takk takk! Nå vil folk tjene mer, alt vil koste mindre og det vil bli langt mye mindre byråkrati! Skjønner ikke hva dere tapere syter for jeg. Anonymous poster hash: c2ac2...8ee Du har god peiling på politikk, skjønner jeg! Alt vil koste mindre? Denne vil jeg gjerne ha kilder på, ass. Anonymous poster hash: 59543...07b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #10 Skrevet 16. oktober 2013 ååååhhhh neeeei nå må vi sørge for vår egen velferd å huff. Anonymous poster hash: 13015...669
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #11 Skrevet 16. oktober 2013 Jo takk skal du ha HI! Anonymous poster hash: 97453...c29
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #12 Skrevet 16. oktober 2013 Takk takk! Nå vil folk tjene mer, alt vil koste mindre og det vil bli langt mye mindre byråkrati! Skjønner ikke hva dere tapere syter for jeg. Anonymous poster hash: c2ac2...8ee Du har god peiling på politikk, skjønner jeg! Alt vil koste mindre? Denne vil jeg gjerne ha kilder på, ass. Anonymous poster hash: 59543...07b Staten vil slutte med sitt avgiftshelvete, vil slutte med å kreve inn skatt på skatt på skatt. Vi vil få større frihet. Er vel heller du som ikke skjønner at dette betyr at det blir billigere samtidig som vi får større inntekt. Anonymous poster hash: c2ac2...8ee
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #13 Skrevet 16. oktober 2013 Takk takk! Nå vil folk tjene mer, alt vil koste mindre og det vil bli langt mye mindre byråkrati! Skjønner ikke hva dere tapere syter for jeg. Anonymous poster hash: c2ac2...8ee Hvem vil tjene mer? Jeg som assistent? Nei de rikeste av de rike tjener mer! i Anonymous poster hash: bfb51...8d5
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #14 Skrevet 16. oktober 2013 Takk takk! Nå vil folk tjene mer, alt vil koste mindre og det vil bli langt mye mindre byråkrati! Skjønner ikke hva dere tapere syter for jeg. Anonymous poster hash: c2ac2...8ee Du har god peiling på politikk, skjønner jeg! Alt vil koste mindre? Denne vil jeg gjerne ha kilder på, ass. Anonymous poster hash: 59543...07b Staten vil slutte med sitt avgiftshelvete, vil slutte med å kreve inn skatt på skatt på skatt. Vi vil få større frihet. Er vel heller du som ikke skjønner at dette betyr at det blir billigere samtidig som vi får større inntekt. Anonymous poster hash: c2ac2...8ee LOL Anonymous poster hash: 445d1...533
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #15 Skrevet 16. oktober 2013 Tror nok at kjøpekraften vil bli bedre for flertallet og dårligere for de som lever på statlige midler. Anonymous poster hash: efea8...38f
skjotta Skrevet 16. oktober 2013 #16 Skrevet 16. oktober 2013 Da har verdens rikeste og mest veldrevne land akkurat overlatt pengesekken til SIV JENSEN... Gratulere til alle dere smartinger som stemte H og Frp. Nå skal vi endelig få oppleve nedgang for den flotte velferdsstaten vår. Det er nok nødvendig skal vi forstå hva vi hadde.. Anonymous poster hash: 424ee...258 Gud bedre så svartsynt. Siv Jensen kan ikke bruke mer penger enn det Jens og co gjorde. Høyre og frp kan velge å fordele dem annerledes, det er det hele. Er det ikke rart hvordan det liksom ikke er lov å glede seg over at man muligens får mer, men det skal sutres i det evige om at man kanskje får mindre... vent nå til neste år før dere spår norges undergang?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #17 Skrevet 16. oktober 2013 Høyre er det 2. Største partiet FrP er det 3. Største partiet i Norge - mener dere seriøst at det bare er idioter som stemmer det? I så fall er det visst utrolig mange lavt intelligente og lite oppegående mennesker i Norge.. Jammen godt at hjula går rundt - sikkert bare flaks! Anonymous poster hash: 04fff...3f0
Mamma med 2 små Skrevet 16. oktober 2013 #18 Skrevet 16. oktober 2013 Takk. Endelig har det beste for Norge skjedd, riktig parti i regjering. Dette blir 4 gode år.
skjotta Skrevet 16. oktober 2013 #19 Skrevet 16. oktober 2013 Høyre er det 2. Største partiet FrP er det 3. Største partiet i Norge - mener dere seriøst at det bare er idioter som stemmer det? I så fall er det visst utrolig mange lavt intelligente og lite oppegående mennesker i Norge.. Jammen godt at hjula går rundt - sikkert bare flaks! Anonymous poster hash: 04fff...3f0 Ikke glem at alle her er smartere enn både erna Solberg og siv jensen, for alle ap velgerene skjønner jo at Norge går dukken nå, men det skjønner ikke erna og siv, for de er dumme de ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #20 Skrevet 16. oktober 2013 Nå stemte jeg verken H eller FrP, men en nedgang i velferdssystemet er da bare en fordel og høyst nødvendig hvis våre barn og barnebarn skal få oppleve noe sv den velstanden vi har opplevd. Velferdsstaten slik den er i dag er ikke bærekraftig. Når gjennomsnittsnordmannen er et netto tapsprosjekt, så sier det seg selv at noe må gjøres. Anonymous poster hash: af458...6d6 Enig her. Anonymous poster hash: 26b93...461
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #21 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er ikke redd for å få mindre.... Dere tenker jo bare på "meg" Argumentene går kun på om "jeg" får mer el mindre... Bildet er vel mye større enn som så.. Det handler om skeivfordeling,ulik tilgang til goder ut fra str på lommeboken, om et svekket offentlig helsevesen og skolevesen som følge av massiv privatisering. Det handler om at kun markedskrefter og kapitalisme skal råde. Alt skal bli mere lønnsomt og effektivt..,sentralisering. Bygg ned distriktene og de minste stedene-det er for dyrt å drifte! For dyrt å fikse veien dit... Bort med alle småbønder og småprodusenter av trygg og kortreist mat. Kun de bøndene som driver stort og lønnsomt overlever. Minst mulig plass tkl hvert dyr,billigst mulig for...,dårlig kvalitet men hva betyr vel det bare det er lønnsomt. Konskvens kulturlandskapet vårt gror igjen! Som det har skjedd i Sverige. De små idylliske gårdsbrukene som utgjør mye av identiteten til landet vårt må bort til fordel for storprodusentene. De blå kommer til å rassere det flotte og unike landet vårt og vi blir mer og mer lik de fleste andre... LOL Anonymous poster hash: 424ee...258
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #22 Skrevet 16. oktober 2013 Høyre er det 2. Største partiet FrP er det 3. Største partiet i Norge - mener dere seriøst at det bare er idioter som stemmer det? I så fall er det visst utrolig mange lavt intelligente og lite oppegående mennesker i Norge.. Jammen godt at hjula går rundt - sikkert bare flaks! Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 04fff47ed5dc9ceb9afe72cd41e033f0] 04fff...3f0 [/acronym] Helt korrekt. Om ikke lavt intelligente så i alle fall egosentrerte.. Mer til meg,kun det som er innenfor mitt hagegjerde er viktig. Resten driter vi loddrett i. Motsatt tankegang av sosialdemokratiet,som har bygd vår velstand og klart å beholdt den. Anonymous poster hash: 424ee...258
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #23 Skrevet 16. oktober 2013 Høyre er det 2. Største partiet FrP er det 3. Største partiet i Norge - mener dere seriøst at det bare er idioter som stemmer det? I så fall er det visst utrolig mange lavt intelligente og lite oppegående mennesker i Norge.. Jammen godt at hjula går rundt - sikkert bare flaks! Anonymous poster hash: 04fff...3f0 Frp fikk ca.16,5% av stemmene. Har ingen problemer med å tro at 16,5% av velgerne er dumme. Vil tro det er langt flere enn det også Anonymous poster hash: a9eb8...3b0
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #25 Skrevet 16. oktober 2013 Høyre er det 2. Største partiet FrP er det 3. Største partiet i Norge - mener dere seriøst at det bare er idioter som stemmer det? I så fall er det visst utrolig mange lavt intelligente og lite oppegående mennesker i Norge.. Jammen godt at hjula går rundt - sikkert bare flaks! Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 04fff47ed5dc9ceb9afe72cd41e033f0] 04fff...3f0 [/acronym] Helt korrekt. Om ikke lavt intelligente så i alle fall egosentrerte.. Mer til meg,kun det som er innenfor mitt hagegjerde er viktig. Resten driter vi loddrett i. Motsatt tankegang av sosialdemokratiet,som har bygd vår velstand og klart å beholdt den. Anonymous poster hash: 424ee...258 Tror du har misforstått litt. Handler ikke om at høyre ønsker mer til kun seg selv : men en bedre hverdag for alle.. I motsetning til de røde som vil at alle skal ha litt mindre Syns forøvrig en god del her inne kunne hatt godt av litt faglig påfyll innen økonomi - er ikke snakk om ville USA tendenser selv om høyre er positive til en mer markedsstyrt hverdag.. Ta dere et grunnkurs innen markedsøkonomi og bedriftsøkonomi dere Anonymous poster hash: 04fff...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå